dit hebben mijn ouders ook gedaan met mijn oude kamer, was net goed en wel klaar en de baby geboren en toen kwam ik noodgedwongen weer thuis wonen
Moest je toen in die babykamer?
Haha lag het ledikantje wel fijn?
Voor mn nichtje hadden ze eigenlijk een slaapkamer over maar ze wilde altijd per se in het “grote bed van tante jumpsuit”. Het is wel grappig dat daar nu Elsa dekbedovertrekken enzo opliggen. verder hebben ze daar alles overgeschilderd en veranderd. Behalve het bed dus.
Mijn oude kamer is nu de slaapkamer van mijn neefjes (die logeren er wel echt minstens eens per maand) en ik wil dan sentimenteel doen en zeggen dat dit was waar tante Hiphopopotamus vroeger sliep. En dan kijken ze me aan van: bitch wat boeit mij dat
Ik denk dat ik nog geen uur uit huis was en toen was mijn vader al in de weer met nieuw laminaat en potten verf
Wel pas toen ik echt officieel uit huis ging. Toen ik op kamers woonde, was het nog wel echt mijn slaapkamer, maar kwam ik daar dus ook nog echt regelmatig. Maar snap het wel hoor. Voor die paar keer per jaar dat ik er nog slaap, zou ik het echte zonde vinden als dat nog steeds mijn slaapkamer was.
Mijn ouders zijn nu verhuisd, maar mijn kamer was al heel snel veranderd toen ik uit huis ging. Maar ik had ook wel wat spullen meegenomen op kamers.
Ben je ambitieus?
- Ja
- Nee
- Een beetje
0 stemmers
Ben je tevreden over wat je gepresteerd hebt tot nu toe in het leven?
- Ja ben erg tevreden
- Ben er ok mee, maar zou graag nog wat meer willen bereiken
- Ben content en voel ook niet per se de behoefte om meer te bereiken
- Ben er ontevreden mee en zou graag meer willen bereiken
- Ben er ontevreden mee, maar hoef niet meer te bereiken
0 stemmers
Haal je voldoening uit het leven op dit moment?
- Ja, ik ben dankbaar voor iedere dag
- Mwah, het gaat niet super goed, maar ook niet super slecht dus mag niet klagen
- Nee, ik voel me niet tevreden met mijn leven op het moment en een beetje ongelukkig
0 stemmers
ja want de oude kamer van m’n zus is het kantoor/studio van m’n moeder. dus het ledikant ging eruit, een noemaal bed erin en heb er tot vorige maand geslapen. de commode was wel heel fijn overigens
veel ruimte hahaha
stel je ziet een briefje van 50 euro in een pinautomaat (in een straat waar verder geen mensen zijn), wat zou je ermee doen?
- pakken
- niet pakken
- anders, namelijk
0 stemmers
Ik ben enig kind en mijn ouders wonen in een gigantisch huis, maar mijn kamer was al snel gepromoveerd tot (extra ) was/strijk hok.
Maar dat komt door mijn gezondheid, niet per se werkgerelateerd of financieel
Dom want er zitten camera’s in pinautomaten. Je bent ook strafbaar als je het pakt.
Zou het niet durven ivm camera’s. Als het op straat had helegen 100% opgepakt en gehouden haha
Als je het niet pakt, slikt hij het in en gaat het terug naar de rekening van die persoon toch?
Mijn schoonmoeder heeft dit gedaan zonder dat ze een vaste oppasdag heeft. Maar ik vind het wel chill dat ik straks gewoon mijn baby daar fijn op bed kan leggen als we er zijn etc.
Jaa is toch leuk! Alleen maar praktische een logeerkamer ingericht naar leeftijd. Mijn oma had ook een logeerkamer voor haar kleinkinderen met een stapelbed en een gewoon bed er nog naast. En allemaal speelgoed en boeken voor ons. Het was ook wel een opslagplek maar vooral logeerkamer. Toen we nog baby’s waren was er een ledikant of zo’n inklapbare weet ff niet meer.
Mijn dochter heeft samen met een vriendin een klein lijstje met een selfie van beide meiden met de juf gegeven, aan het eind van de kleuterklas. De juf moest heel hard huilen dus ik hoop dat dit een zeldzame juf betreft die het wel een leuk cadeau vond 🥹🥹🥹
oh wist ik niet!
ik vond er een in berlijn en heb het gepakt
Anders namelijk, erbij blijven staan tot de machine het terug neemt.
Echt bizar dat het merendeel hier 50 euro zou stelen??