Even erbij blijven staan om te zien of hij hem inslikt. Als ie dat niet doet zou ik een servicenummer bellen wat erbij staat om advies te vragen.
Vind je dat echt bizar?
Ja??
Geld vinden vind ik echt heel anders dan bewust geld stelen wtf
Ja
Het is toch algemeen bekend dat het wordt ingeslikt na x minuten
Ik had dit laatst en ik was zooo blij dat niemand het gepakt had en ik het weer terug kreeg op mān rekening (en als wel iemand het had gepakt zouden ze een onderzoek starten dmv camerabeelden enzo)
Nou ik ben heus geen heilige maar dat geld wordt wel van iemands rekening afgeschreven dus nee dat neem ik niet mee
Ik bedoel niet het feit stelen maar meer dat de meerderheid van het forum dat zou doen. Er zitten hier zoveel mensen met allemaal andere normen en waarden, had je verwacht dat iedereen een saint zou zijn dan @Echo?
Dat is toch gewoon niet pakken
Niet pakken kan ook doorlopen zijn
Ik zou in ieder geval zorgen die iemand anders het niet pakt.
@Luzarl ik weet niet waarom je het blijft vragen maar ja ik vind dat bizar. Er zit wel een verschil in tussen een saint zijn en bewust ā¬50 van iemand stelen.
Van een groot bedrijf zou ik zeggen be my guest maar van je medemens vind ik echt kut.
Dit wist ik niet, weer wat geleerd
Ja same
Wist jij dit (dat geldautomaat geld inslikt en het āvergetenā bedrag wordt bijgeschreven)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ben het er mee eens dat als het nog in het apparaat zit het stelen is
Stel het ligt in de buurt van dan is het toch al van de rekening en vind ik het meer gevonden
Wel gehoord maar ik dacht dat het een fabeltje was
Ik heb dit 7 jaar geleden ofzo een keer meegemaakt (ook precies 50e), heb het toen zonder na te denken meteen gepakt. Daarna had ik spijt en wilde ik het terugbrengen. Gebeld met de bank maar het was veel gedoe en toen heb ik 't gelaten, was wel een tijdje bang dat ik alsnog de politie voor mijn deur kreeg. Maar uiteindelijk niets meer van gehoord.
nee joh die hebben het toch veel te druk voor dit soort dingen
Ik heb het alleen een keer gepakt omdat ik zag van wie het was en ben toen achter diegene aangerend. Achteraf bleek ik diegene ook te kennen en diegene was heel blij. We waren nog studenten en dan is ā¬50 al helemaaal veel geld (nu ook nog trouwens ). Verder zou ik het niet pakken, al wist ik niet dat het ook weer netjes bijgeschreven werd op de rekening van diegene. Maargoed ik word nog steeds uitgelachen omdat ik een portemonnee naar de politie bracht waar enkel geld in zat en verder geen gegevens oid.
- Ja
- Nee
0 stemmers
En met vaak bedoel ik dan vaker wel dan niet
Altijd aan het einde
Omdat dit in de UK nu een topic is:
Kinderbijslag alleen voor (de eerste) twee kinderen, daarna volledig uit eigen zak
- Goed plan
- Neutraal
- Ben ik op tegen
0 stemmers
Heeft iemand meer dan 2 kinderen nodig in deze staat van de wereld?
- Nee
0 stemmers
Niet echt ziek ziek, maar vaak niet helemaal fit.
Om 9 uur 's avonds avondeten?
Ik merk net dat mn vriend riep omdat we op vrijdag wel doorgaans samen avondeten. Ik vind dat prima, ik was aan het schilderen en had er niet meer aan gedacht.
- Vind ik te laat
- Vind ik te vroeg
- Vind ik prima
0 stemmers
Heb jij de rare gewoonte om te vergeten om te eten?
- Ik denk het niet
- Ja
- Nee
0 stemmers