Dit hadden wij ook met een gezin van 5, zelfs groente en fruit hadden we een lange tijd nog door een voorraad in blikjes en ingevroren
Mannending denk ik want mijn vriend had dit ook. Nu is hij er toch wel blij mee dat er altijd iets is als hij honger heeft. Dingen als crackers en pindakaas heb ik altijd wel in huis en kan denk ik ook wel een avond maaltijd in elkaar flansen met dingen uit de voorraadkast en vriezer. Wij zijn daar echt het tegenovergestelde in
Dit voelt echt als het boek De Cirkel van Dave Eggers. Gaat ook over een IT/ICT bedrijf dat alles overneemt bij hun medewerkers.
Ja ik vrees ook dat dit een mannending is. Ik heb altijd wel pasta, rijst, noodles, tomaten in blik, crackers, enz. In huis.
Al denk ik ook dat het ligt aan de hoeveelheid ruimte die je hebt in. Een vriend van mij woonde jarenlang in een huis met een mini keuken en gewoon geen ruimte om eten ergens op te slaan.
Kreeg een brief in de brievenbus met specifieke opdracht om alle waterbakjes om te keren, vorig jaar ook, dus waarschijnlijk al gemeld door iemand.
Bakjes water? En sloten enz dan?
Ik roep altijd dat ik meer kalme jaren wil, maar eindstand als het een paar maanden kalm is dan denk ik altijd weer oke letās go met deze verandering! Ik kan me niet voorstellen hoe het is als je bv 3 jaar hebt waarin je geen grote veranderingen doormaakt of meemaakt.
Regelmatig en I love it. Als kind zijn er veel te veel impactvolle veranderingen geweest, waardoor ik nu juist zo blij ben om in rustiger vaarwater te zitten.
Ja ik weet het, klinkt stom. Maar is een officieel bericht van de nvwa dus ze zullen wel hun redenen hebben.
Sloten/vijvers/kanalen/plassen zijn ongeschikt voor de tijgermug
Gaat vooral om klein stilstaand water
Maar dat is toch op een gegeven moment het leven gewoon? Dat je niet ieder jaar een nieuwe relatie, break up, baan, huis, kind of verre reis hebt/krijgt/doet?
Ik heb dit wel vaak als ik in mijn eentje ben, maar dan vind ik het minder hinderlijk omdat ik dan boodschappen vaker uitstel. Ik heb dan vooral mijzelf ermee.
Als er gasten komen, of mijn huisgenoot is thuis, dan houd ik daar rekening mee en sla ik meer in.
Vind het ook heel ergerlijk als ik bij iemand blijf slapen en er is niks in huis. Of dat nou een vriend of vriendin is of date oid. Tenzij ik echt lastminute ben komen aanwaaien, maar dat doe ik eigenlijk niet echt onaangekondigd.
Ik roep al jaren dat het allemaal wat rustiger mag, dingen volgen elkaar zo snel op. Een is nog niet verwerkt of het andere komt alweer, kleine en grote dingen. En dan is het niet dat ik elk jaar verhuis, trouw of een kind krijg (lukte dat laatste maar), maar dingen als baan verliezen, iemand ziek, een overlijden etc. En elke keer als het rustiger lijkt te worden, gebeurt er toch weer iets. Het zijn niet altijd alleen maar negatieve dingen, maar ook de positieve zaken hebben dan impact, omdat er dan bijna geen ruimte is om er iets mee te kunnen en het een plek te geven.
Ben ik al een paar jaar klaar mee.
Haha nou je hebt daar natuurlijk zelf ook controle over. Ik verander regelmatig van functie en maak elk jaar een maand of 2 een verre reis.
Heb je dan zoveel vakantiedagen?
Ja en ik spaar uren en koop extra! En ik neem het altijd mee in mān onderhandelingen als ik ergens nieuw begin of van functie wissel.
Tevens lastig om om te keren
Ja zoiets heb ik ook idd
en dan vooral stomme en heftige dingen.
Geef mij voorlopig maar een saai, voorspelbaar bestaan hoor. Of een jaar ook prima, ff rust
maken vouwfietsen jou ook boos
- ja
- nee
- anders
0 stemmers