Stel je persoonlijke vraag #50

Je doet je naam eer aan.

37 likes

Je spreekt het uit als Mieron. Hajje

63 likes

Maar wat klinkt beter

• Mieron
  • Myron op z’n Engels als in Lord Byron

0 stemmers

3 likes

Voor mij ligt het echt aan de specifieke melk die gebruikt wordt. Haver en sojamelk vind ik meestal lekker, maar soms gebruiken ze een gezoete sojamelk en daar hou ik niet van. Soms is de havermelk ook echt heel gek (vaak in het buitenland, bijna wat zuur). Amandelmelk is in ijskoffie top. Qua voedingsstoffen komt sojamelk het dichtstbij koemelk, al gaat er natuurlijk niet zoveel melk in een cappuccino dus daar ben ik zelf niet zo mee bezig.

1 like

Aaah. Ik wilde net de theorie starten dat @LeeftOnderEenSteen een nep account van jou was.

13 likes

vind het in beide varianten een bijzonder lelijke naam

8 likes

Hoe zou jij liever heten?

• Myron (mieron dus)
  • Demira

0 stemmers

1 like

Degene die je raadpleegt als je twijfelt je partner te dumpen of niet

Het Orakel, ook wel

2 likes

Ja schat, ik zit hier nog niet zo lang :rofl:

1 like

Waarom komen jullie elke keer met theorieën dat ik een nep account heb, JUST LET ME BE ME FOR GODS SAKE :sob::sob::sob: hahahaha

1 like

Haha uhm

Nee, niet ik helaas!

1 like

Sorry Loes, i will let you be.

3 likes

Maar even daargelaten hoe je het wel niet zou moeten uitspreken, die ouders hebben haar dus (qua klank) Mieron genoemd. Hij weet dat, maar respecteert dat gewoon lekker niet en noemt haar zoals hij dat wil. Dat is toch vreemd?

Ik zou echt not amused zijn als iemand vanaf nu mij anders gaat noemen omdat diegene dat mooier/leuker whatever vindt

25 likes

Ja daarom is het vanuit hem gewoon respectloos. Zo heet ze gewoon niet, en dat hij dat al grappend aan haar vader vraagt wat hij daar van vindt hi ha ho. En dan verrast is dat haar vader dat niet leuk vindt. Snap het vanuit haar ook niet.

3 likes

kan toch zijn dat ze het zelf wel prima vindt? vind t in dat geval echt niets boeien wat de ouders ervan vinden

ik spreek m’n eigen naam ook anders uit dan hoe m’n ouders het bedacht hebben, vind dat ik de eigenaar hierover ben en niet m’n ouders haha (al vinden ze het prima hoor)

7 likes

Hij heeft wel eens benoemd dat zij het zelfs niet leuk vindt als hij Mieron zegt, omdat het ook een beetje zijn ding is geworden? Snap wel dat haar vader het niet leuk vindt

1 like

Naja als ze er beide tevreden mee zijn prima. Maar als ouder zijnde lijkt het me best kut als je 23+ jaar je je kind hebt opgevoed en met die roepnaam, en dan komt er een vrindje en die verdraaid die roepnaam compleet. Dan zou ik ook als ouder denken, flikker op. Doe dan een koosnaampje of afkorting whatever.

4 likes

Havermelk warm, kokosmelk voor ice cappu’s.

2 likes

“You will attract who you are being” Het idee dat je mensen aantrekt op basis van wie je bent op een dieper (energetisch) niveau. Waarbij je dus niet mensen aantrekt op basis van wat je wilt of wat je denkt dat je wilt, maar eerder mensen aantrekt die een spiegel zijn van de energie in jezelf.

• Ja denk dat dit over het algemeen wel waar is
  • Nee ik denk niet dat dit zo is
  • Ik snap hier geen zak van

0 stemmers

2 likes