Je doet je naam eer aan.
Je spreekt het uit als Mieron. Hajje
Maar wat klinkt beter
- Mieron
- Myron op zân Engels als in Lord Byron
0 stemmers
Voor mij ligt het echt aan de specifieke melk die gebruikt wordt. Haver en sojamelk vind ik meestal lekker, maar soms gebruiken ze een gezoete sojamelk en daar hou ik niet van. Soms is de havermelk ook echt heel gek (vaak in het buitenland, bijna wat zuur). Amandelmelk is in ijskoffie top. Qua voedingsstoffen komt sojamelk het dichtstbij koemelk, al gaat er natuurlijk niet zoveel melk in een cappuccino dus daar ben ik zelf niet zo mee bezig.
vind het in beide varianten een bijzonder lelijke naam
Hoe zou jij liever heten?
- Myron (mieron dus)
- Demira
0 stemmers
Degene die je raadpleegt als je twijfelt je partner te dumpen of niet
Het Orakel, ook wel
Ja schat, ik zit hier nog niet zo lang
Waarom komen jullie elke keer met theorieën dat ik een nep account heb, JUST LET ME BE ME FOR GODS SAKE hahahaha
Haha uhm
Nee, niet ik helaas!
Sorry Loes, i will let you be.
Maar even daargelaten hoe je het wel niet zou moeten uitspreken, die ouders hebben haar dus (qua klank) Mieron genoemd. Hij weet dat, maar respecteert dat gewoon lekker niet en noemt haar zoals hij dat wil. Dat is toch vreemd?
Ik zou echt not amused zijn als iemand vanaf nu mij anders gaat noemen omdat diegene dat mooier/leuker whatever vindt
Ja daarom is het vanuit hem gewoon respectloos. Zo heet ze gewoon niet, en dat hij dat al grappend aan haar vader vraagt wat hij daar van vindt hi ha ho. En dan verrast is dat haar vader dat niet leuk vindt. Snap het vanuit haar ook niet.
kan toch zijn dat ze het zelf wel prima vindt? vind t in dat geval echt niets boeien wat de ouders ervan vinden
ik spreek mân eigen naam ook anders uit dan hoe mân ouders het bedacht hebben, vind dat ik de eigenaar hierover ben en niet mân ouders haha (al vinden ze het prima hoor)
Hij heeft wel eens benoemd dat zij het zelfs niet leuk vindt als hij Mieron zegt, omdat het ook een beetje zijn ding is geworden? Snap wel dat haar vader het niet leuk vindt
Naja als ze er beide tevreden mee zijn prima. Maar als ouder zijnde lijkt het me best kut als je 23+ jaar je je kind hebt opgevoed en met die roepnaam, en dan komt er een vrindje en die verdraaid die roepnaam compleet. Dan zou ik ook als ouder denken, flikker op. Doe dan een koosnaampje of afkorting whatever.
Havermelk warm, kokosmelk voor ice cappuâs.
âYou will attract who you are beingâ Het idee dat je mensen aantrekt op basis van wie je bent op een dieper (energetisch) niveau. Waarbij je dus niet mensen aantrekt op basis van wat je wilt of wat je denkt dat je wilt, maar eerder mensen aantrekt die een spiegel zijn van de energie in jezelf.
- Ja denk dat dit over het algemeen wel waar is
- Nee ik denk niet dat dit zo is
- Ik snap hier geen zak van
0 stemmers