Stel je persoonlijke vraag #50

Klinkt heel vermoeiend om mensen om me heen te hebben die zijn zoals ik ben

8 likes

Gaan jullie de EK finale kijken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik had toen ik 11 was een vriendin, zij was ook ongeveer 11 jaar oud. Zij had ook ooms die jonger waren dan haar (waren rond de 8 en 10 jaar).
Als die jongens langskwamen om te spelen, dan noemden zij en ik die jongens altijd oompjes. Snapte toendertijd helemaal niet hoe ooms jonger konden zijn.

6 likes

In ieder geval de eerste helft, afhankelijk van hoe spannend of saai die is ga ik na de rust verder kijken of in bed lezen :smile:

6 likes

Ik blijf wel voor altijd single :see_no_evil:

2 likes

Wat vind jij ervan als iemand bijna nooit iets te eten in huis heeft? Dus nog geen cracker/yoghurt/fruit, helemaal niets.

• Ik heb ook vaak niets in huis, maar vind dat meestal wel kut
  • Normaal, ik ga gewoon naar de supermarkt als ik honger krijg
  • Neutraal
  • Kinderlijk, alsof je net pas op kamers woont
  • Ongastvrij

0 stemmers

Dit is mijn vriend en ik vind het zo kut. Hij weet ondertussen wel dat hij de avond van tevoren alvast ontbijt moet regelen, maar daarbuiten heeft hij altijd lege kasten. Gisteren hadden we er zelfs ruzie over. Ik heb gewoon geen zin om altijd naar een supermarkt te moeten als ik al hongerig ben pff. Al heb je maar een pak crackers of iets in de vriezer. Hij begrijpt me echt totaal niet en vindt me een aansteller.

7 likes

Mijn vriend had ook nooit iets in huis, hij haalde elke dag lunch en ontbeet alleen als er toevallig iets in huis was. Vond dat mega irritant als ik daar dan sliep en er geen ontbijt was. Nu wonen we samen en hebben we vaak niks lekkers in huis (behalve perenijsjes) maar wel altijd gewoon de basics voor ontbijt en lunch en een aantal dingen in blik en vriezer waar je ook zonder naar de supermarkt te gaan een normale maaltijd mee kan bereiden. Vind dat zoveel chiller

2 likes

Als ik iemand verwacht regel ik wel dingen. Maar buiten dat om staat er alleen alcohol en saus in de koelkast.

16 likes

Ik snap ongastvrij niet zo in het rijtje, als er gasten langskomen heb je toch ook niet zoveel aan yoghurt en crackers? Of bedoel je dan met de basics ook wat koekjes enzo?

10 likes

Ongastvrij als je zijn vriendin bent I guess

1 like

Oh ik zag een partner niet als gast haha vind het daarbij meer asociaal dat je partner aangeeft iets vervelend te vinden en daar niks mee gedaan wordt. Of dat nou om eten gaat of iets anders.

3 likes

Ik kan denk op elk willekeurig moment nog 1,5/2 weken uit m’n kast eten als het nodig is, die is in 8 jaar op mezelf nooit leeg geweest :joy: maar als het aan m’n vriend ligt zou daar amper iets in liggen, die schrijft ook nooit de producten die hij opmaakt op het boodschappenlijstje en is dan vervolgens verbaast dat het er niet meer is.

14 likes

Heb dit letterlijk een keer gehad toen mijn vriend en ik covid kregen.
Hebben toen zonder problemen een ruime week uit kastjes, koelkast en vriezer geleefd.

Dit hadden wij ook met een gezin van 5, zelfs groente en fruit hadden we een lange tijd nog door een voorraad in blikjes en ingevroren

2 likes

Mannending denk ik want mijn vriend had dit ook. Nu is hij er toch wel blij mee dat er altijd iets is als hij honger heeft. Dingen als crackers en pindakaas heb ik altijd wel in huis en kan denk ik ook wel een avond maaltijd in elkaar flansen met dingen uit de voorraadkast en vriezer. Wij zijn daar echt het tegenovergestelde in

4 likes

Dit voelt echt als het boek De Cirkel van Dave Eggers. Gaat ook over een IT/ICT bedrijf dat alles overneemt bij hun medewerkers.

12 likes

Ja ik vrees ook dat dit een mannending is. Ik heb altijd wel pasta, rijst, noodles, tomaten in blik, crackers, enz. In huis.

Al denk ik ook dat het ligt aan de hoeveelheid ruimte die je hebt in. Een vriend van mij woonde jarenlang in een huis met een mini keuken en gewoon geen ruimte om eten ergens op te slaan.

Kreeg een brief in de brievenbus met specifieke opdracht om alle waterbakjes om te keren, vorig jaar ook, dus waarschijnlijk al gemeld door iemand.

3 likes

Bakjes water? En sloten enz dan?

2 likes

Ik roep altijd dat ik meer kalme jaren wil, maar eindstand als het een paar maanden kalm is dan denk ik altijd weer oke let’s go met deze verandering! Ik kan me niet voorstellen hoe het is als je bv 3 jaar hebt waarin je geen grote veranderingen doormaakt of meemaakt.

6 likes