Nog nooit gehoord in mijn omgeving gelukkig. Maar naast dat het harteloos is kan ik me er ook weinig bij voorstellen, doe mij aub een rustig oudje ipv zo’n drukke puppy.
Helemaal geen stomme vraag, precies de vragen die ik ook heb haha. Hij ontbijt nooit thuis, haalt vaak pas halverwege de ochtend iets op zijn werk. En ‘s avonds en in het weekend is hij ook niet vaak thuis. Als hij wel thuis is, dan gaat hij inderdaad naar de supermarkt als hij honger krijgt. En hij eet sowieso vrij weinig, heeft geen last van late night munchies zoals ik. Als hij nog trek heeft ‘s avonds, kan hij zich daar denk ik prima overheen zetten en slapen, terwijl ik in de stress schiet van geen voorraad eten in huis.
Het nare waarom ik denk ik extra geïrriteerd raakte, was dat hij (half voor de grap…?) zei: daarom blijf ik ook zo slank ![]()
![]()
Toen deed ik alsof ik moest kotsen en vonden we elkaar kut.
Zo was mijn vriend ook toen ik hem net kende, zo irritant als ik dan vanaf hem naar mijn werk moest en niet kon ontbijten en geen lunch mee kon nemen. (Ik kan op (weg naar) mijn werk meestal geen eten kopen/halen.) Dus daar heb ik wel vrij snel iets over gezegd en sindsdien heeft hij meestal wel iets van ontbijt, fruit, lunch o.i.d. voor mij, dan haalt hij bijv. 1 losse appel of banaan voor mij om mee te nemen en brood haha. Hij woont in een studio en heeft echt een piepkleine keuken zonder keukenkastjes en echt extreem weinig opbergruimte dus ik begrijp dat hij niet zo veel voorraad kan hebben als ik maar helemaal niets vond ik echt irritant altijd ![]()
Letterlijk op het forum laatst.
Serieus? Hond of kat?
Kattentopic toch?
Oh daar kijk ik letterlijk nooit. 🫢
Kat. Leuke kitten in huis willen halen, maar er was al een oude boze kat in huis. Vragen om advies of dat slim is (nee) en een paar dagen later was het oude besje dood en kwam de kitten er toch.
Kan natuurlijk een hele bijzondere samenloop van omstandigheden zijn, maar het is op zijn minst opmerkelijk.
Dat was ik. En zo is het echt niet gegaan.
Oh no dit wil ik echt niet geloven ![]()
Wel andersom. Ik heb een pup weer weggedaan o.a. toen bleek dat mijn oude hond met hartkwaal er heel erge stress van kreeg. Ze heeft daarna nog 2 jaar geleefd, dus worth it.
Ik vind het echt vet lullig om hierover te speculeren.
Het is niet speculeren, dat is letterlijk wat er gepost is
Het gaat hier over je kat euthanaseren om ruimte te maken voor een kitten. Dat is niet letterlijk gepost.
Ze wil een kitten bij oude kat
Mensen zeggen nee niet doen
Kat is dood
Kitten komt toch
niet helemaal hetzelfde maar ik zag pas ook een tiktok waarin iemand iets zei van ‘boeit jullie huisdier je ook minder sinds je kinderen hebt?’ en er waren zo veel reacties van ‘ja mijn hond was echr m’n alles maar nu ik een baby heb kan ik niet wachten tot hij doodgaat ![]()
![]()
’. ook alsof het grappig is ofzo. echt zo naar gadver
Ene persoon zegt “ik vermoed dan altijd moord”
Volgende persoon zegt “letterlijk op het forum laatst.” En in een volgend bericht “Kan natuurlijk een hele bijzondere samenloop van omstandigheden zijn, maar het is op zijn minst opmerkelijk.”
Dus nee, het is niet alleen maar een feitelijke opsomming van gebeurtenissen.
Jouw reactie over speculeren was op deze post:
“Kat. Leuke kitten in huis willen halen, maar er was al een oude boze kat in huis. Vragen om advies of dat slim is (nee) en een paar dagen later was het oude besje dood en kwam de kitten er toch.
Kan natuurlijk een hele bijzondere samenloop van omstandigheden zijn, maar het is op zijn minst opmerkelijk.”
Dat is toch gewoon wat er in dat topic staat.
Ik reageer toch gewoon op de hele interactie, ik ga niet 4 posts citeren in mijn reactie.
Oja ik ken mensen die een stokoude hond uit het asiel hebben geadopteerd, die was daar gedumpt omdat de vorige baasjes er “gewoon niet meer voor wilden zorgen omdat hij oud was”.
…
‘oud’
Dit is nu 7 jaar geleden ofzo en de hond is nog steeds in optimale gezondheid en heel vrolijk en energiek. Volgens de telling zou hij intussen 22 moeten zijn ![]()
dusseh eind goed al goed, geadopteerd worden door m’n kennissen was een lot uit de loterij voor deze hond ![]()