Regelmatig en I love it. Als kind zijn er veel te veel impactvolle veranderingen geweest, waardoor ik nu juist zo blij ben om in rustiger vaarwater te zitten.
Ja ik weet het, klinkt stom. Maar is een officieel bericht van de nvwa dus ze zullen wel hun redenen hebben.
Sloten/vijvers/kanalen/plassen zijn ongeschikt voor de tijgermug
Gaat vooral om klein stilstaand water
Maar dat is toch op een gegeven moment het leven gewoon? Dat je niet ieder jaar een nieuwe relatie, break up, baan, huis, kind of verre reis hebt/krijgt/doet?
Ik heb dit wel vaak als ik in mijn eentje ben, maar dan vind ik het minder hinderlijk omdat ik dan boodschappen vaker uitstel. Ik heb dan vooral mijzelf ermee.
Als er gasten komen, of mijn huisgenoot is thuis, dan houd ik daar rekening mee en sla ik meer in.
Vind het ook heel ergerlijk als ik bij iemand blijf slapen en er is niks in huis. Of dat nou een vriend of vriendin is of date oid. Tenzij ik echt lastminute ben komen aanwaaien, maar dat doe ik eigenlijk niet echt onaangekondigd.
Ik roep al jaren dat het allemaal wat rustiger mag, dingen volgen elkaar zo snel op. Een is nog niet verwerkt of het andere komt alweer, kleine en grote dingen. En dan is het niet dat ik elk jaar verhuis, trouw of een kind krijg (lukte dat laatste maar), maar dingen als baan verliezen, iemand ziek, een overlijden etc. En elke keer als het rustiger lijkt te worden, gebeurt er toch weer iets. Het zijn niet altijd alleen maar negatieve dingen, maar ook de positieve zaken hebben dan impact, omdat er dan bijna geen ruimte is om er iets mee te kunnen en het een plek te geven.
Ben ik al een paar jaar klaar mee.
Haha nou je hebt daar natuurlijk zelf ook controle over. Ik verander regelmatig van functie en maak elk jaar een maand of 2 een verre reis.
Heb je dan zoveel vakantiedagen?
Ja en ik spaar uren en koop extra! En ik neem het altijd mee in m’n onderhandelingen als ik ergens nieuw begin of van functie wissel.
Tevens lastig om om te keren
Ja zoiets heb ik ook idd en dan vooral stomme en heftige dingen.
Geef mij voorlopig maar een saai, voorspelbaar bestaan hoor. Of een jaar ook prima, ff rust
maken vouwfietsen jou ook boos
- ja
- nee
- anders
0 stemmers
Maar elektrische vouwfietsen dan??
Stomme vraag misschien maar wat doet je vriend dan als hij honger heeft? Gaat hij dan elke dag naar de supermarkt of naar een broodjeszaak ofzo? Of als hij een keer om 23:00 nog honger heeft ofzo wat doet hij dan?
Sorry voor alle vragen maar ik kan me er echt niks bij voorstellen haha
Hahaha ik ben ook die persoon omdat ik door de weeks bijna altijd weg ben. Als ik eens thuis ben dan ga ik in de ochtend naar de supermarkt en haal ik waar ik trek in heb en anders bestaat Flink hier ook nog (tot 00:00 worden je boodschappen dan bezorgd binnen + - 20 minuten)
Alleen als ik weet dat ik bezoek krijg haal ik van te voren extra in huis!
Aaah oke dus meestal ontbijt, lunch en diner je niet thuis?
Ja zo’n bezorgservice is dan wel makkelijk!
Hier in het dorp (wel een best groot dorp haha) bestaat dat niet, gaan de supermarkten om 21:00 uur dicht en kan ik na 21:00 uur alleen nog langs de McDo rijden er zijn wel allerlei thuisbezorgd-opties maar dat houdt na 21:00/22:00 wel een keer op. En dus geen boodschappen alleen maaltijden.
Ik probeer zoveel mogelijk in 1x boodschappen te doen voor de week, meestal ga ik later in de week nog wel een keer terug voor versproducten of als ze iets niet hadden ofzo. Heb ook altijd wel een voorraad met crackers, kwark, fruit, broodbeleg etc. en een vriezer met 7 lades scheelt ook haha.
Ben alleen zelf niet zo van zoet, en chips etc wil ik zo min mogelijk in huis hebben omdat ik het dan zelf eet haha. Dus voor bezoek ga ik ook wel een keer extra
Klopt! Ik ben door de weeks voornamelijk in mijn ouderlijk huis dus daar eet ik vaak en als ik wel eens op de donderdag thuis ben, dan is dat pas na 22:00. Dus weekboodschappen doen qua vers voedsel vind ik dan vaak lastig omdat veel dingen dan toch blijven liggen. Ik denk dat als ik niet zo vaak naar mijn ouderlijk huis zou gaan i.v.m. sport en mijn hond ik het precies op jouw manier zou doen, is toch een stuk handiger dan telkens heen en weer gaan maarja, voor nu is het nog prima. Heb gelukkig ook geen partner dus er is ook niemand die er verder last van heeft haha
Ken jij iemand die een oud huisdier zonder blikken of blozen heeft ingeruild voor een jonger dier?
- Ja die ken ik
- Ja ik ben dat zelf
- Nee
0 stemmers
Ik kan hierbij alleen maar denken ‘HOE DAN? ’