Stel je persoonlijke vraag #50

Ja dit, het geluid en het gevoel bij mezelf kan ik echt niet handelen.

3 likes

Ik krijg hiervan tandpijn haha

6 likes

Ik haat het geluid als mensen wrijven over een tafelkleed of hun spijkerbroek etc. Of dan met zo een best droog doekje een vlek wrijven uit een droge stoffen placemat. Word er ook gewoon echt boos van.

5 likes

Watjes tegen elkaar wrijven, het knisperen van sneeuw onder mijn schoenen en het afhappen van waterijsjes :smiling_face_with_tear:

6 likes

Haha lol wauw dat dat als cool gezien kan worden

Oja en over watten gesproken, van die watten die je uit elkaar moet trekken om er een stuk vanaf te pakken.

4 likes

Ik word al helemaal naar van het lezen over deze geluiden

12 likes

Nee, nooit! Vrienden zeggen dat ik me aanstel :joy: Maar ik krijg dan zo’n nare sensatie die door mijn hele lichaam trekt
 rillingen, kippenvel, een raar gevoel in mijn tanden haha

3 likes

Oke dit is misschien tmi maar ik krijg van sommige geluiden die ik niet chill vind stijve tepels :sob: bijv als mensen een toetje eten en dan zo hun lepel aflikken :sob: ben ik de enige die dat heeft?

• Ja
  • Nee ik heb dat ook

0 stemmers

Ik heb het trouwens alleen bij smakachtige geluiden (:nauseated_face:) dus misschien dat het toch een seksuele associatie is haha

1 like

Ja, haat bezemwagens bijna net zo erg als maaimachines.

De lijst van geluiden waarop ik flip en op tilt raak is eindeloos

5 likes

Wanneer mensen expres mondgeluiden maken, weet niet hoe te omschrijven maar knetterend/belletjes achtig geluid, dat je zo lucht in de bovenkant van je wangen doet en dan eruit knetterd langs je tanden en bovenlip, verschrikkelijk vind ik dat.
Word daar gewoon agressief en misselijk van

Mn broertje deed het vroeger veel en mn vriend doet het nu af en toe om te plagen maar vind het echt de hel

Dat is ook echt het enige geluid waar ik niet tegen kan, verder vind ik alles prima en doet het me niks

4 likes

@Neon Ik heb mijn moeder wel eens gevraagd of ze alsjeblieft kon stoppen met de tegels in de tuin bezemen. Ik werd echt heeeelemaal gek en mijn moeder keek me aan alsof ze water zag branden.

7 likes

Ja of dat geluid van een nagelknippertje, krijg daar echt rillingen van

vooral in het openbaar

8 likes

Oh ik heb dit zo vaak đŸ«  echt ellendig

1 van mijn ergste: als ik met iemand in de bioscoop zit en diegene naast me eet popcorn, ik kan het geluid van popcorn eten Ă©cht niet aan. Ga dan aan die kant met m’n hand op m’n oor zitten (dus dat je met je hoofd rust tegen je hand) of zit oprecht met een vinger in mijn oor. Een film met hard geluid maakt het verdraagzamer.

Maar ook: smakgeluiden als iemand slaapt, klikgeluiden met de mond, bijten op waterijsjes, watjes voelen, rimpelvingers over elkaar wrijven als je in bad bent geweest (ugh), iemand die z’n voeten constant over elkaar veegt terwijl je in bed ligt, het gevoel van houten ijsstokjes in je mond, van die metalen (?) rietjes die tegen je tanden tikken :face_vomiting:, een kind dat kauwt op zo’n rubberen bijtketting etc etc

En pas speelden kindjes met onderstaande. Maar als je in die ballen knijpt (dit klinkt heel fout) geeft dat echt het naarste gevoel dat ik tot dusver gevoels heb :nauseated_face::

2 likes

Dat getik met nagels op voorwerpen, wat al die influencers doen, omdat het ‘asmr’ is. Woest word ik ervan.

10 likes

Oke echt tering random vraag dit hahahaha

Kun jij op commando je tepels stijf laten worden zonder ze aan te raken?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

3 likes

Mijn tenen knakken vanzelf :sob: als ik sochtends opsta en op blote voeten loop, hoor je bij elke stap “klk klik klik” van mn tenen/voeten.

4 likes

Merk je het als je tepels stijf worden (als je het dus niet kan zien)?

• Ja dat voel ik
  • Nee dat merk ik niet, tot ik het zie

0 stemmers

Gebruik jij Polarsteps?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Nu al een paar mensen die op vakantie zijn en dan hun polarsteps linkje delen :yawning_face: vertel me achteraf gewoon hoe het was

9 likes

Het gevoel van droge voeten (hielen) over lakens :cold_face::cold_face::cold_face: letterlijk de reden dat ik ben begonnen met mijn voeten verzorgen met crĂšme, vind het echt verschrikkelijk voelen echt gadverdamme

16 likes

Speciaal voor deze vraag geprobeerd :grin:

2 likes