Stel je persoonlijke vraag #50

Dan doe je niet genoeg je best. Alles is te manifesteren als je maar echt geloofd!!!

4 likes

Maar heb je het dan wel genoeg gevisualiseerd :rofl:?
Visionbords door heel je huis?

3 likes

Ik vind dat ik mijn huidige baan heb gemanifesteerd. Ik had letterlijk bedacht dat het me zo leuk zou lijken om daar te werken en wat mijn taken dan zouden zijn, ik heb dit ook uitgesproken naar andere mensen.

Die functie bestond toen niet eens en het bedrijf had geen open vacatures. 1 maand later kreeg ik een email dat er een vacature voor een nieuwe functie was en het was precies op de locatie en de taken waarvan ik had gezegd dat lijkt me zo leuk. En ik werd aangenomen!!

Daarna nog een appartement proberen te manifesteren waarop ik had gereageerd maar dat lukte helaas niet haha. Blijkbaar was credit score toch belangrijker dan jezelf in het huis te visualiseren :smiling_face_with_tear:

14 likes

er zit ook nog iets tussenin. 25 graad, zonnetje, perfecto.

3 likes

Een parkeerplek voor de deur. Het staat hier altijd ramvol.

2 likes

Je bent kattentrimster of hondentrimster en net nadat je klaar bent met je werk overlijdt het dier op je tafel. Gewoon zomaar, is niet jouw schuld ofzo. Wat doe je qua betaling?

• Gewoon laten betalen, ik heb mijn werk gedaan
  • Nu de eigenaar weg laten gaan maar later wel een factuur sturen
  • Misschien goede korting geven ofzo
  • Niet laten betalen, skip dat

0 stemmers

Je hebt een bepaalde tas om en bent in de stad, er komt een vrouw naar je toe die vertelt dat ze al een tijdje jouw tas op het oog heeft, ze hem zo mooi vindt, maar nooit ergens in het echt kan zien. Ze vraagt of ze hem misschien even mag voelen en passen zodat ze kan zien of het haar goed staat.

• Ja tuurlijk, geen probleem
  • Beetje raar, maar ik zeg geen nee
  • Eh nee dat ga ik niet doen. Blijf met je poten van mijn tas af.

0 stemmers

2 likes

Ik zou uit ongemakkelijkheid geen nee zeggen denk ik, wel de hele tijd denken “jezus moet dit nou, ren er niet vandoor met mijn spullen”, maar het toch maar gewoon toelaten.

23 likes

Heb jij foto’s in je huis hangen?

• Nee
  • Ja, van mijzelf
  • Ja, van mijn partner
  • Ja, van mijzelf en partner
  • Ja, van mijzelf met huisdier(en)
  • Ja, van mijzelf met kind(eren)
  • Ja, van mijn kind(eren)
  • Ja, van mijn vrienden met mij erbij
  • Ja, van mijn vrienden zonder mij
  • Ja, van mijn ouders
  • Ja, van mijn huisdier(en)
  • Ja, van andere familieleden
  • Ja, foto’s die ik zelf heb gemaakt zonder mensen erop

0 stemmers

Natuurlijk niet als ik mijn Fjällräven rugzak die je op elke straathoek kan kopen draag, maar als het inderdaad een tas is die je niet zo vaak ziet, en de vrouw komt gewoon normaal over, why not?

4 likes

Aan de muur/op een kast overleden opa’s en oma, babyfoto van mijn broertje (want te schattig), ikzelf gebodypaint (want nog steeds trots op mezelf dat ik dat heb gedaan), en ook nog een paar kunstfoto’s.
En nog een hele bups van en met vrienden, familie en partner, en van huisdieren (mijn eigen en die van vrienden) op de koelkast (instax en fotohokjes-foto’s), als dat ook telt.

Op canvas een enorm portret van mijn kind van toen het 2 was haha

2 likes

Toen ik nog studeerde hingen er mega veel fotos aan mn muren, van vrienden met mij, familie, vakanties, huisdieren.

Nu hebben we 1 foto van mn partner en ik staan en 2 fotos van mn vriends vader die is overleden.

2 likes

Maar eerlijk… ik heb nog nooit gehoord van een hond die zomaar (zonder hulp of dagen lijden) overleed

Jullie wel?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Bij de dierenarts moet je ook gewoon betalen voor de operatie als je dier overlijdt tijdens de operatie (of tenminste de materialen die gebruikt zijn, niet altijd de arbeidsuren denk ik) dus zeker als degene die de hond trimt er niets mee te maken heeft vind ik het eigenlijk wel normaal dat je dat gewoon betaalt als klant (hoe cru dat ook klinkt, maar ja die trimmer moet ook z’n rekeningen betalen?)

3 likes

Niet? Een dier kan toch gewoon ook opeens een beroerte of whatever krijgen

4 likes

Nee, echt nog nooit gehoord. Mijn hond bleef na zijn beroerte ziek en moest alsnog ingeslapen worden

1 like

Ja of als ze worden achtergelaten in een stikhete auto
@Vaiana

Nee opzouten. Daar zijn mijn tassen te duur voor.

8 likes

En als je tas ~400/500 was ipv een paar duizend? Maakt dat dan nog verschil?

De hond van een kennis, liep uit z’n mand, zette drie stappen en viel zo dood neer. Bleek iets met zn hart te hebben.

3 likes