Dat is geen feit. Dat is een vooroordeel.
Ja echt neerkijken op de werkende klasse
Ja vind ik echt geweldig om te doen. Lekker ff nergens aan denken en gaan met die banaan.
De mensen die ik ken die dit werk doen zijn gewoon schoon en verzorgen hun handen goed. Gewoon nette nagels, wassen hun handen. Maar hoe goed je ook boent je blijft het vaak zien. Is niet anders.
Ben jij Brabander of Limburger?
- Ja Brabander
- Ja Limburger
- Nee allebei niet
0 stemmers
Zo ja, vind jij mensen uit jouw provincie leuker dan mensen uit andere provincies?
- Ja en ben Brabander
- Ja en ben Limburger
- Nee en ben Brabander
- Nee en ben Limburger
0 stemmers
Ik werk bijna nooit in de weekenden, maar aankomend weekend wel en net dan wordt het mooi weer. Het weekend daarna is er weer regen voorspeld
Je huisgenoot/partner whatever laat áltijd de stofzuiger in de gang staan nadat deze persoon heeft gestofzuigd.
- Daar staat hij sws al
- Geeft niks, sws al blij dat een ander stofzuigt
- Ik ruim hem wel op
- Ik ruim het echt niet op
- Heel irritant
- Boeie
- Doe ik zelf ook
0 stemmers
Door Cluedo
Echt zo dol op ikea bouwpakketten. Pax kasten zijn mijn specialiteit. Kan ze echt mega snel in elkaar zetten en uit elkaar halen omdat ik het zo vaak heb gedaan omdat iedereen die gaat verhuizen me altijd vraagt. Heb wel eens overwogen om het als service aan te bieden op marktplaats en er geld mee te verdienen want vast genoeg mensen die er zelf geen zin in hebben haha.
Ik moet verdomme gaan tillen en sjouwen. Ben dus helemaaaaal niet blij
Ik ook en ik kan me echt niet goed verplaatsen in mensen die daar zo slecht in zijn, wat kan je er zo moeilijk aan vinden IKEA maakt echt de simpelste pakketten met de duidelijkste handleidingenplaatjes ooit.
En de “ik snap ikea niet want ik heb twee linkerhanden hihihi”-mensen vind ik gewoon kut.
Dit zie je nog best veel op werkspot! Dus zeker doen als je tijd en zin hebt haha
- Ik gebruik één mesje voor de hele shebang
- Ik gebruik een apart mesje voor mn vagijn
- Ik scheer mn vagijn niet lekker naturel
- Ik hars/epilady/laser
0 stemmers
Vagijn
Waarom zou je een ander scheermesje voor je vulva gebruiken?
Ik word zo verdrietig van de uitslag van deze poll. Zelf heb ik ook nee gestemd maar had verwacht dat ik in de minderheid was. Dat maar 1/3 van de mensen het als ongecompliceerd/positief ziet zegt zoveel.
Ik denk niet dat dit forum een representatieve sample is
Voor de mensen met een Windows computer:
Heb jij een blauw scherm:
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hebben jullie ook dat je niet kan tegen bepaalde sensaties/geluiden? (Weet niet goed of dit onder misofonie valt) maar dan bedoel ik dingen als nagels op een krijtbord, vork die in een pan schraapt, of andere voorbeelden. Voor mij specifiek is het zo’n kartonnen bakje ijs van ben and Jerry’s bijvoorbeeld, en dat mijn vriend dan die bodem leeg zit te schrapen naast me. Ik krijg echt al kippenvel als ik eraan denk haha. Of van die ruwe plastic bekertjes afdrogen en afwassen. En dat je dan van die enge droge afwas handen krijg waar je die bekertjes mee moet beethouden Dus het kan zowel een geluid als een gevoel zijn. Goed, lange uitleg haha maar hebben jullie dit ook?
- Ja, namelijk…
- Nee, nooit last van
0 stemmers
En wanneer je dit geluid hoort heb je dan ook een fysieke reactie zoals kippenvel?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Doe je ook iets om de impact minder te maken? Handen op je oren, ogen dichtknijpen, of in mijn geval een soort tandenloze dinosaurus/schildpad mond maken?
- Ja, namelijk
- Nee
- Wtf waar heb je het over
0 stemmers
Ja, het geluid van piepschuim tegen karton aan. Het ergste als je een pakketje hebt waar piepschuim strak in karton zit en je het eruit wilt halen om afval te scheiden, kippenvel!