Stel je persoonlijke vraag #50

Oh ugh droge handen na het afwassen heb ik idd ook een hekel aan!

Ik kan er niet tegen als mensen hun vingers knakken. Vreselijk.

3 likes

anderen die nagels vijlen. bij zichzelf, mij of anderen.

7 likes

Flossen :tired_face:

1 like

Ik vind courgette snijden heel naar, de textuur van het gesneden oppervlak is zo brrr.

2 likes

Het geluid van een harde plastic borstel. Groot en klein, allebei verschrikkelijk

IMG_5379

10 likes

Hahaha plaatsten wij dit nu precies op hetzelfde moment? :joy:

5 likes

Oh dat met die korte nagels heb ik ook :sob: ik wil gewoon nagel voelen als ik mijn duim op mijn vinger plaats bijvoorbeeld. Niet alleen maar huid iew

7 likes

IJsklontjes die aan mn huid plakken :confounded:

2 likes

Met droge handen een vezeldoekje pakken, dan blijf het zo aan je handen plakken, brr

27 likes

Vallende shampooflessen (of douchegel ofzo natuurlijk) in de douche :cry: zeker als ze bijna leeg zijn en het zo hol is en echoot.

6 likes

Vingers knakken vind ik ook echt vreselijk! Brr, waarom zou je dat ook doen?

Knak jij je vingers en/of tenen?

• Ja regelmatig
  • Nooit
  • Af en toe

0 stemmers

2 likes

Ja dit, het geluid en het gevoel bij mezelf kan ik echt niet handelen.

3 likes

Ik krijg hiervan tandpijn haha

6 likes

Ik haat het geluid als mensen wrijven over een tafelkleed of hun spijkerbroek etc. Of dan met zo een best droog doekje een vlek wrijven uit een droge stoffen placemat. Word er ook gewoon echt boos van.

5 likes

Watjes tegen elkaar wrijven, het knisperen van sneeuw onder mijn schoenen en het afhappen van waterijsjes :smiling_face_with_tear:

6 likes

Haha lol wauw dat dat als cool gezien kan worden

Oja en over watten gesproken, van die watten die je uit elkaar moet trekken om er een stuk vanaf te pakken.

4 likes

Ik word al helemaal naar van het lezen over deze geluiden

12 likes

Nee, nooit! Vrienden zeggen dat ik me aanstel :joy: Maar ik krijg dan zo’n nare sensatie die door mijn hele lichaam trekt… rillingen, kippenvel, een raar gevoel in mijn tanden haha

3 likes

Oke dit is misschien tmi maar ik krijg van sommige geluiden die ik niet chill vind stijve tepels :sob: bijv als mensen een toetje eten en dan zo hun lepel aflikken :sob: ben ik de enige die dat heeft?

• Ja
  • Nee ik heb dat ook

0 stemmers

Ik heb het trouwens alleen bij smakachtige geluiden (:nauseated_face:) dus misschien dat het toch een seksuele associatie is haha

1 like

Ja, haat bezemwagens bijna net zo erg als maaimachines.

De lijst van geluiden waarop ik flip en op tilt raak is eindeloos…

5 likes