Milka Oreo, maar dan wel die dikke want dan klopt de verhouding Oreo en Milkacrème tenminste.
En mijn buitenlandfavo is Milka gingerbread, echt een aanrader.
Milka Oreo, maar dan wel die dikke want dan klopt de verhouding Oreo en Milkacrème tenminste.
En mijn buitenlandfavo is Milka gingerbread, echt een aanrader.
Haha kan het me wel herinneren maar geen idee wie het had gepost helaas!
Favoriete maaltijd van de dag?
0 stemmers
Als je 1 maaltijd zou moeten opgeven welke zou dat zijn?
0 stemmers
Weet jij nog hoe het winnende lied van het songfestival klinkt?
0 stemmers
En het lied van Kroatië?
0 stemmers
Vind het echt een heel saaie winnaar nu zo na een paar maanden, in het rijtje Running Scared en only teardrops zo saaaai
Hoe gênant is het dat een veroordeelde pedofiel ons vertegenwoordigt op de Olympische Spelen?
0 stemmers
En echt belachelijk dat er dus speciaal voor hem van alles geregeld wordt om hem uit de schijnwerpers te houden. Hoezo moet hij een andere accomodatie? Wie betaalt dat?
Wij waarschijnlijk
Favoriet is bottomless brunch, maar niet heel handig om dat elke dag te doen.
Stuurt jouw partner je foto’s vanuit de supermarkt met de vraag welk product diegene moet kopen?
0 stemmers
Als je ja hebt geantwoord, is dit dan terecht van je partner?
0 stemmers
Mijn partner niet, maar ik moet zeggen dat ik dit nog wel eens doe.
Ja, maar is dus niet omdat hij niet zelfstandig is maar juist ik ![]()
Ik heb ja gestemd maar eerlijk gezegd belt hij de hele tijd ook als ik van tevoren afbeeldingen heb gestuurd uit de ah app!!!
En uiteraard ben ik dan boos maar gisteren had hij perongeluk het verkeerde ijs gekocht en ja dan moet ik toch wel eerlijk toegeven dat ik niet de beste versie van mezelf ben dus ik snap zijn stress ook wel. Thoughts and prayers voor ons allebei
Ja maar dan zonder huilpoppetje. Duuzend keer liever foto’s dan het verkeerde product.
Wel foto’s toen ik om tampons vroeg: “waarvoor dienen die druppels op de verpakking? Welke heb jij nodig”
Nee want hij gaat nooit naar de supermarkt.
Hoe krijgt hij dat voor elkaar? Heeft ‘ie een toegangsverbod voor iedere supermarkt in jullie buurt?
Kan soms handig zijn voor meer herkenbaarheid. Het enige wat ik vervelend vind is wanneer een influencer denkt dat ‘ie alle wijsheid in pacht heeft qua mentale gezondheid.
Nja ook tegen stigmatisering. Vond het persoonlijk echt een verademing toen ik tien jaar terug mede dankzij instagram ontdekte dat mentale gezondheidsklachten meer voorkomen dan je denkt.
Ja, ik vind het bij bepaalde mensen gewoon prima en zelfs goed, maar vaak wordt het ook echt ingezet als verdienmodel en dan stoor ik me er aan. Veel gebruik maken van ‘neurospicy’ en van elke poep en scheet die willekeurige mensen ook hebben doen alsof dat zooo stereotiep is voor hun ‘aandoening’ hihaho. Al die stereotypen storen me eigenlijk.