Stel je persoonlijke vraag #50

Wanneer mensen expres mondgeluiden maken, weet niet hoe te omschrijven maar knetterend/belletjes achtig geluid, dat je zo lucht in de bovenkant van je wangen doet en dan eruit knetterd langs je tanden en bovenlip, verschrikkelijk vind ik dat.
Word daar gewoon agressief en misselijk van

Mn broertje deed het vroeger veel en mn vriend doet het nu af en toe om te plagen maar vind het echt de hel

Dat is ook echt het enige geluid waar ik niet tegen kan, verder vind ik alles prima en doet het me niks

4 likes

@Neon Ik heb mijn moeder wel eens gevraagd of ze alsjeblieft kon stoppen met de tegels in de tuin bezemen. Ik werd echt heeeelemaal gek en mijn moeder keek me aan alsof ze water zag branden.

7 likes

Ja of dat geluid van een nagelknippertje, krijg daar echt rillingen van

vooral in het openbaar

8 likes

Oh ik heb dit zo vaak 🫠 echt ellendig

1 van mijn ergste: als ik met iemand in de bioscoop zit en diegene naast me eet popcorn, ik kan het geluid van popcorn eten écht niet aan. Ga dan aan die kant met m’n hand op m’n oor zitten (dus dat je met je hoofd rust tegen je hand) of zit oprecht met een vinger in mijn oor. Een film met hard geluid maakt het verdraagzamer.

Maar ook: smakgeluiden als iemand slaapt, klikgeluiden met de mond, bijten op waterijsjes, watjes voelen, rimpelvingers over elkaar wrijven als je in bad bent geweest (ugh), iemand die z’n voeten constant over elkaar veegt terwijl je in bed ligt, het gevoel van houten ijsstokjes in je mond, van die metalen (?) rietjes die tegen je tanden tikken :face_vomiting:, een kind dat kauwt op zo’n rubberen bijtketting etc etc

En pas speelden kindjes met onderstaande. Maar als je in die ballen knijpt (dit klinkt heel fout) geeft dat echt het naarste gevoel dat ik tot dusver gevoels heb :nauseated_face::

2 likes

Dat getik met nagels op voorwerpen, wat al die influencers doen, omdat het ‘asmr’ is. Woest word ik ervan.

10 likes

Oke echt tering random vraag dit hahahaha

Kun jij op commando je tepels stijf laten worden zonder ze aan te raken?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

3 likes

Mijn tenen knakken vanzelf :sob: als ik sochtends opsta en op blote voeten loop, hoor je bij elke stap “klk klik klik” van mn tenen/voeten.

4 likes

Merk je het als je tepels stijf worden (als je het dus niet kan zien)?

• Ja dat voel ik
  • Nee dat merk ik niet, tot ik het zie

0 stemmers

Gebruik jij Polarsteps?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Nu al een paar mensen die op vakantie zijn en dan hun polarsteps linkje delen :yawning_face: vertel me achteraf gewoon hoe het was

9 likes

Het gevoel van droge voeten (hielen) over lakens :cold_face::cold_face::cold_face: letterlijk de reden dat ik ben begonnen met mijn voeten verzorgen met crème, vind het echt verschrikkelijk voelen echt gadverdamme

16 likes

Speciaal voor deze vraag geprobeerd :grin:

2 likes

Ik vind dit altijd zoooo saaaai

Ok als je er zelf bent geweest of heen wil is misschien interresant, maar dat de weg van random dorp A naar random dorp B mooi was en je er een lekker wijntje hebt gedronken, who cares.

7 likes

Van die ontbijtborden die dan zo’n ruwe onderkant hebben en dan over elkaar heen gaan :sob: Echt vreselijk

5 likes

Ik heb laatst voor het eerst een hele polarsteps reis gelezen van een vriendin omdat ze echt een leuke reis had gemaakt en heel kort en bondig en vermakelijk schreef.

Maar de meeste mensen kunnen niet echt schrijven en heb geen zin om een slechtgeschreven dagboek door te ploeteren

21 likes

Oh ik vind het heerlijk om zo mensen te volgen! Moeten ze liefst wel dingen doen die ik ook boeiend vind, en het helpt als ze goed schrijven/ leuke foto’s plaatsen.
Deel allessss met me!

Ik ken dit wel alleen voor bv een bikepacking avontuur van een paar maanden in China oid. 2 weken op de camping in Frankrijk van een random collega lijken me ook minder interessant.

5 likes

Waarom zou dit geen representatieve sample zijn? Oprechte vraag

1 like

Ik kan echt helemaal niks bedenken qua geluid en sensatie wat me gek maakt, maar dat vertrouw ik niet :face_with_monocle:

Er moet wel iets zijn, maar kan het me echt niet bedenken.

5 likes

Ik vind dit juist ideaal, vooral als mensen gewoon een kort verhaaltje schrijven telkens. Veel leuker dan achteraf een monoloog van 1.5 uur en ik kan nu van een specifiek ding vragen hoe het was

7 likes

Misschien een enigszins representatieve sample van witte hoog opgeleide Nederlandse vrouwen rond de 30, maar niet van mensen of vrouwen in het algemeen lijkt me. En alsnog zal die groep niet specifiek genoeg zijn.

Het geluid van tandenpoetsen met een handtandenborstel vind ik echt heel erg. Zowel qua geluid als gevoel. De horror als ik per ongeluk op de stopknop druk tijdens het poetsen brrr

Het geluid van de koelkast kan ik soms ook echt niet tegen

3 likes