Op mijn werk wel, heeft 2,5 uur geduurd voordat we iig 1 werkende computer hadden. Heb wel lekker m’n nagels kunnen lakken in die tijd.
Ik vind Polarsteps dus echt perfect om niet m’n hele familie foto’s te hoeven sturen. Ik gooi gewoon elke dag een paar foto’s online daar als ik op vakantie ben en zij vinden het helemaal fantastisch.
Overigens vind ik het andersom wel echt mega irritant als familieleden het gebruiken op vakantie en dan meerdere steps per dag gebruiken. Dat er voor elk kopje koffie op het terras een nieuwe step geplaatst wordt zeg maar.
Geen blauwe schermen, maar onze systemen liggen er nog steeds uit. Kunnen niks.
Ik las eerst dat je het geluid van stijve tepels niet fijn vindt
ik heb echt 8 volgers ofzo en alleen mijn moeder leest het maar ik vind het zelf leuk om terug te zien vooral
Namelijk mensen die bijten op ijs, alleen al bij het zien krijg ik kippenvel. Brrrrrr
Watjes die je uit zo’n zakje moet plukken
Glazen als ze net uit de vaatwasser komen. Die voelen dan echt zo vies droog ofzo.
En inderdaad ijsklontjes die aan je huid plakken.
Stationair draaiende auto’s, geluid van airco’s, de geur van verwarmingen, geluid van waterkokers, het geluid van elektrische auto’s/fietsen, leidingen die je hoort, flikkerende tl-balken, als de vaatwasser word in/uitgeruimd, de stofzuiger, het centrifugeren van de wasmachine, graafmachines (op afstand alleen een nare toon), hogedrukreinigers, straaljagers/vliegtuigen, busjes/auto’s in z’n achteruit, remmen voor het verkeerslicht, geluid van scooters/brommers, schreeuwende/gillende/pratende kinderen/mensen, iemand die met een bal stuitert, etcetcetcetc
Long story short; weer in de bebouwde kom komen na uren in stilte van het bos.
Oja, dit is waarom ik afgelegen ben gaan wonen
Dan ben ik je ergste nachtmerrie🤣
Bij mij is het jukst het geslurp op ijs waar ik helemaal gek van wordt, echt misselijk soms
Nooit last van natuur geluiden? Ik word knettergek van het geluid van het gekwetter van meerdere soorten vogels
Nee, juist omdat het aantal decibel daarvan fijn is (nooit de norm overschrijdt lol), en in een bos is dat wel anders dan in woonwijk vind ik.
En geluid van bladeren/wind/regen/natuur is heel kalmerend en natuurlijk
Maar ben vooral voor geluid echt heel gevoelig en bos is enige waar dat stukke filter tot zijn recht komt om vogels en dieren te kunnen onderscheiden niet alleen op zicht maar ook geluid.
Aanvullend op wat Fuji zegt, forummers zijn chronisch online en alleen al dat is vertekenend.
Ben jij ooit naar de Avocado show geweest?:
- Ja, een keertje
- Ja, meerdere malen
- Nee, ik heb nooit van dit restaurant gehoord
- Nee, ik heb wel van dit restaurant gehoord
0 stemmers
wilde hier vroeger echt graag heen zo cringe (nooit geweest uiteindelijk)
Ik ben een keer geweest. Die zat in the Mall of the Netherlands. Het eten was oké, maar niet super boeiend
Houten ijsstokjes waar je met je tanden overheen gaat. Niet zozeer het geluid dus, maar het gevoel. Het idee alleen al om zo’n restje chocola van een magnum van zo’n stokje te schrapen met je tanden, brrrr.
Ik heb het ook met houten pollepels die tegen elkaar aan komen.
Ik weet dat ik niet de enige ben, een vriend van mijn vriend heeft het ook.
Heb jij eye floaters?
- Ja altijd
- Ja soms
- Nee heb ik niet
0 stemmers
Dit effect (of iets vergelijkbaars in je gezichtsveld)
En dat spijt me niks als ik dat zo zie
Vooral het gevoel van een glazen vijl, echt rillingen