Stel je persoonlijke vraag #50

Als ik oogmigraine krijg begint het meestal zo.

2 likes

wow heeft niet iedereen dit??? bizar. niet zo heftig effect als op die foto trouwens haha.

6 likes

Ja, ik heb dit heel erg helaas. Ik heb hele bruine wazen en vlekken alsof je door een vieze vissenkom aan het kijken bent. Heb het al sinds mijn 15e en er is ook niet echt veel vooruitgang geweest in het onderzoek naar eye floaters sinds toen, wat echt kut is. Op mijn 15e was ik ook echt super depressief erover en kon ik er maar niet aan wennen, en werd helemaal gek ervan. En de dokters deden alleen maar alsof ik me aanstelde en ik moest het maar gewoon negeren, alsof dat zo makkelijk was. Nu is het nog veel erger dan toen. Het enige wat beter is, is dat ze wat vager zijn nu, en dat je er gewoon mee leeft en eraan gewend bent, maar dat heeft me echt wel jaren gekost om eraan te wennen. Op sommige dagen is het erger dan andere. Op de slechte dagen wil je soms echt je ogen eruit trekken om ze gewoon om te ruilen met iemand anders haha. En heb ook standaard mijn gordijnen dicht voor het lichtval. Je kan het wel laten opereren, maar ik vind dat echt een heftige operatie en het is ook niet gegarandeerd dat je niet gewoon weer nieuwe krijgt. En lasers kunnen ze ook kleiner schieten blijkbaar maar als dat fout gaat is het ook niet mals, dus ja ik leef er maar mee tot ik het echt niet meer kan handelen of dat er eindelijk iets beters voor is met minder risico.

8 likes

Ja vooral nu in de zomer

1 like

Dit heb ik ook idd, pas wanneer ik in bed lig dan merk ik het het meest

3 likes

Neem jij vandaag eerder vrij?

• Ik was al vrij
  • Ja, ik neem verlof uren op
  • Ja, mijn leidinggevende/manager controleert me toch niet dus ik stop gewoon eerder
  • Nee
  • Ik moet nog beginnen met werken
  • Anders, namelijk….

0 stemmers

1 like

Ik moet nog beginnen met werken

1 like

En niet het hele forum beantwoordt elke vraag. Ik beantwoord maar de helft van de polls omdat ik meeste vragen niet boeiend vind.

20 likes

Mijn plan was om eerder te stoppen, maar toen zag ik (net op tijd) een vergadering staan :broken_heart:

Heeft het vandaag bij jou geregend?

• Nee en ben in NL/Belgie
  • Nee en ben ergens anders
  • Ja en ben in NL/Belgie
  • Het boeit me niet als het regent en je niet in Nederland bent

0 stemmers

2 likes

Klittenband en van die harde plastic kaartjes in kleding dan tegen elkaar wrijven :face_with_spiral_eyes: krijg altijd pijn en tintelingen in mijn tanden daarvan

4 likes

Het gevoel van droog zand op droge voeten, krijg er echt kippenvel van :sob:

4 likes

Zijn jouw darmen ook van slag als het warm is?

• Ja
  • Nee
  • Ze zijn altijd van slag

0 stemmers

1 like

Hardop de hele tijd aaaah-en en ooooh-en terwijl je in een sauna zit met vreemden.

• Geheel normaal en acceptabel
  • Beetje ongemakkelijk, doe maar niet
  • Doe even normaal

0 stemmers

Zat net alleen in een stoombad met een vreemde man en hij hield maar niet op en ik werd er gewoon ongemakkelijk van. :smiling_face_with_tear:

1 like

Om 9 uur ‘s ochtends op een zaterdag met een vriendin afspreken om koffie te drinken vind ik:

• Veel te vroeg, mij niet bellen
  • Normaal tijdstip
  • Laat

0 stemmers

Dit is echt een straf ipv leuke afspraak :weary:

15 likes

Doe ik alleen met een vriendin die vlakbij woont en een kind heeft van dezelfde leeftijd. We zijn op dat tijdstip meestal al 2 - 2,5 uur wakker en dan is de peuters elkaar bezig laten houden zodat we even rust hebben echt top.

8 likes

Als je kleine kinderen hebt die altijd vroeg wakker zijn dan kan ik me voorstellen dat het een prima tijd is, anders denk ik doe normaaaaaaaaaal

13 likes

Ohh, wat jammer! Ik vind het echt heel lekker.

Zou jij het vervelend vinden als jouw toekomstige kind alleen maar roze en barbies (meisje) of blauw en auto’s (jongen) spullen als cadeau kriijgt?

• Maakt mij niets uit
  • Nee fijn/handig juist!
  • Ja dat zou ik niet leuk vinden

0 stemmers

bron: vlog van gio :woozy_face:

2 likes