Draag ik niet, want oncomfortabel. Ik krijg echt van alles met een bandje tussen mn tenen blaren
Ik zou dat echt gezellig vinden. Ben dan toch al lang wakker en mijn stad is zo leuk vroeg op de ochtend in de zomer.
Moeten jullie ook wel eens lachen, omdat je op een random moment ineens aan een hele grappige forumpost denkt?
- Regelmatig
- Soms
- Nooit
- Anders
0 stemmers
Moest ineens denken aan een verhaal van iemand die een hele harde scheet liet en dat dr hele familie er wakker van werd. Dat was in een blokhut op vakantie ofzo…
Ik zeg dit niet: heb sowieso nog nooit iemand geblokt
Altijd wel gehad, vooral als ik in de lucht kijk zie ik ze.
Sinds dit jaar helaas ook één in mijn gezichtsveld, wanneer ik bijv met iemand klets zakt het langzaam naar beneden. Nadat ik heb weggekeken zit het er weer en zakt het vervolgens. Vind het echt heel irritant
Pas geleden dacht ik nog aan het Lidl-verhaal. Hi-la-risch
regelmatig om dat vreselijk lelijke zelfgemaakte leren hondvormige kussen wat een forummer van haar schoonmoeder kreeg
Haha ja van het konijn die op een mens (hoe heette die man? Dan nog wat?) leek zie die post zo voor me haha
Dan Humphrey toch?
Er was ook iemand die perongeluk een foto van haar konijn naar haar apotheker had gestuurd ofzo haha
Hahaha ja deze, en dat ze toen óók nog van die lelijke dingen voor in de kerstboom kreeg
Haha ohjaa!
En moet denken aan diegene die via de mail naar haar docent (?) dat gekke YouTube filmpje stuurde? Was dat ozgirl of soy.peor oid? Weet niet meer wie haha
Ik kwam laatst weer dat filmpje tegen op Insta en ik ging helemaal stuk, maar vooral omdat ik aan dit verhaal moest denken
Ik kreeg laatst nog de slappe lach toen iemand het had over een cursus keramiek en ik moest denken aan die ene forummer die een superschattig rendier had zitten fimokleien en dacht dat je die moest afbakken.
Dit is ook mijn favoriete post allertijden. Ik heb er een herinnering op ingesteld, om de zoveel tijd komt ie daardoor weer voorbij. 🥹
Ja sorry, ik moet nog regelmatig denken aan die post op EGF.
Wist je dat lelies heel dodelijk zijn voor katten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik kom net binnen bij mijn oppaskatten en er staan lelies op de grond in een vaas met overal van dat stuifmeel eromheen! Ik ken iemand waarvan haar kat eraan is overleden toen ze lelies in huis had en zij had geen idee.
Heb het idee dat heel veel mensen het niet weten en imo zouden ze ook best een bordje ofzo op mogen hangen bij de bloemist. Moet bijna altijd lelies weggooien als ik een boeket van iemand krijg. (Vind ze ook nog stinken dus los van mijn kat wil ik ze niet in huis).
Als ik al mensen uitnodig voor een verjaardag oid dan zeg ik altijd mochten jullie bloemen willen geven, dan graag zonder lelies ivm de katten. Mijn vriend komt tegenwoordig de bloemist in het dorp binnen en dan zeggen ze al meteen “geen lelies hè”. Voelt soms stom om het op voorhand te zeggen (en verwacht ook niet eens dat mensen bloemen meenemen), maar heb geen zin in een dooie kat hoor.
Zelfs het water waar ze in hebben gestaan is giftig