Heeft iemand de link van deze post ik kan m ff niet vinden
https://www.forumfeminarum.nl/t/het-leed-dat-schoonfamilie-heet/2722/5315 en vooral ook die suggestie hem als tochtstrip te gebruiken en de reactie daarop is echt briljant
De konijnen foto naar de huisarts/apotheek.
Ik moet nog regelmatig aan de post denken dat iemand een date had met een man die toen fristi bestelde. En toen zei ze iets van:‘Ja en toen was ik er eigenlijk wel klaar mee’.
consumeer jij (niet alleen in de zin van eten, ook kleding en andere producten etc)
- bijzonder veel
- bovengemiddeld
- gemiddeld
- ondergemiddeld
- bijzonder weinig
0 stemmers
Heb jij een:
- Voortuin
- Achtertuin
- Zijtuin
- Balkon voor
- Balkon achter
- Balkon zijkant huis
- Dakterras
- Niks van dit
- Anders
0 stemmers
Dit is ook m’n lievelings naast @Jumpsuit’s verhaal dat ze met gebruikte condooms de dakgoot had verstopt en haar oom die vond
Oh er was toch ook iemand die op haar dekbed had gekotst of geplast en dat op het dak had gegooid? Iets zegt me dat @Otzi dit weet.
Hahaha ohjaaaa wat was dat ook alweer
Met dit mooie weer heel hard muziek draaien in je tuin
- Asociaal
- Asociaal, ongeacht het weer
- Moet kunnen
0 stemmers
Sfeerimpressie
hahaha ik wist dat het dit soort muziek ging zijn
Ik hoor serieus nog liever piraten muziek dan dit
Dit was ik niet!! Haha
Mijn lievelings is denk ik dat haar baas op de wc zat te poepen en zij de wc opentrok want hij had hem blijkbaar niet op slot gedaan en toen ging ze een werkgerelateerde vraag aan hem stellen. En hij reageerde van, ehh, kunnen we dit later bespreken?
Ahahaha
Dit zo erg!!!
Nee hij is tijdje geleden (nog vrij lang nadat we ‘m hadden gekregen) toch echt naar de stort gegaan
Er is heerst echt nog een ontzettend stigma als het om cluster B persoonlijkheidsstoornissen gaat, echt heel jammer om te zien. Vooral omdat er tegenwoordig zo’n nadruk ligt op mental health maar deze mensen worden altijd vergeten.
Ik zie ook vaak dat iedereen maar narcist wordt genoemd terwijl dat meestal niet zo is.
Wat voor stigma zie jij dan en wat bedoel je met dat deze mensen vergeten worden als het gaat over mental health?
Helemaal eens met het overgebruik van het label narcist trouwens. Dat wordt echt bij elke semi egocentrische actie gebruikt. Vooral als het over dates gaat.