Stel je persoonlijke vraag #50

Ik moet hier echt onredelijk hard om lachen :joy::joy::joy:

16 likes

Haha ik moest er net ook aan denken, ik overwoog toen ook te komen, maar moest dan eerst 75 minuten rijden ofzo, maar als ik kan denk ik al snel: oke kom er zo aan.

2 likes

Realiteit is dat mn vriendinnen allemaal redelijk ver weg wonen dus dat ik ze geen uur laat rijden en de meeste kleine kinderen hebben. Maar als de dichterbij zouden wonen zou ik hen bellen ipv een taxi

6 likes

Ik heb een keer een vriendin van me in fucking Blankenberge opgehaald, waar ze met een andere vriendin een weekje op vakantie was, en daar er achter kwam dat haar vriend een affaire had. Haha vind ik nog steeds stoer van mezelf, want was meer dan 2,5 uur rijden, in het autootje van mโ€™n moeder, had nog nooit zo ver gereden alleen. Het was wel een bonding experience. :smiling_face_with_tear: Soort Britney in die ene film-achtige setting, maar dan geen cabrio met drie vriendinnen, maar een roestige Nissan Micra. :joy:

98 likes

Same! Ik ben ook mโ€™n vriendin in Kassel in Duitsland gaan halen toen dr verloofde vreemdging en ze naar huis (Den Helder) wilde. Na het werk met een vriendin om 18:00 uur die kant op gegaan, rond 23:30 waren we daar, op de bank gepit en de volgende ochtend om 6:00 uur opgestaan en katten, hond en haar ingeladen en weer terug.

57 likes

Ja ik heb afgelopen jaar ook twee keer de taxi naar de eerste hulp genomen voor een infectie, uiteindelijk toch sneller.

2 likes

Jeetje @Krabsalade @anon86562306 zijn jullie wel bijgekomen?

(Grapje hรจ ๐Ÿฉท love dit en heel goed ๐Ÿฉท)

2 likes

Ik wist het gewoon, zure mensen gonna be zuur, vond het gewoon een leuke anekdote die weer boven kwam. Succes met je zure leven meid.

Edit: oh dacht dat je het meende. Tough love I guess? Zie de grap niet.

5 likes

Het is al een paar jaar terug, dus die nacht korter slapen heeft me wel een poosje gesloopt, maar ik denk dat ik er inmiddels wel weer een beetje bovenop ben.

7 likes

Lees het leed dat vriendschap heet maar eens haha.

1 like

Ho ho, komt helemaal verkeerd over. Totaal niet zuur bedoeld integendeel, ben zuur over andere posts die zo stoer doen van nee man mโ€™n slaap is zo belangrijk.
Sorry de slechte grap kwam niet over. Vind het juist een goede actie, inderdaad fijne anekdote en ik had 100% hetzelfde gedaan.

9 likes

Oke, fijn om te weten! Kwam idd niet goed over.

@Sproetjes Had ik net bijgelezen en tsja, je zou bijna begrijpen waarom sommigen zoveel problemen met/in vriendschappen hebben.

7 likes

Wilde gewoon een sarcastische grap maken over de inspanning die sommigen blijkbaar nooit over zouden hebben voor iemand want waarom zou je je eens iets moois doen voor een ander waar je even moe van wordt. Wat jullie dus wel doen en en goh iedereen is er alleen maar beter van geworden.

Sorry dat het kut klonk.
Maar ik heb geen zuur leven hoor:)

11 likes

Eerst een vriend(in) maar dan een taxi, ik heb niet echt vrienden met een auto

3 likes

Ik ben vooral heel blij met mijn werkgever aangezien die mij al weg laat gaan als ik met mijn geconstipeerde kat onverwacht naar de dierenarts moet. Denk dat ze ook wel zo reageert als er iets met een mens is

7 likes
Harde boeren/scheten laten in je eigen tuin/balkon/terras als je weet dat je buren je kunnen horen:
  • Kan gewoon
  • Is asociaal
  • Andere optie:

0 stemmers

Geven je buren een scheet concert?

Nee mijn vriend, terwijl de buurman 1 meter van ons af zit :sob:

5 likes

Erger voor jou dan voor de buurman zou ik zeggen

3 likes

Hopelijk zijn het harde klappers en geen zachte stinkers

4 likes