Ho ho, komt helemaal verkeerd over. Totaal niet zuur bedoeld integendeel, ben zuur over andere posts die zo stoer doen van nee man m’n slaap is zo belangrijk.
Sorry de slechte grap kwam niet over. Vind het juist een goede actie, inderdaad fijne anekdote en ik had 100% hetzelfde gedaan.
Gelukkig dat jij er weer bovenop bent gekomen maar als ik dit allemaal hier zo lees komt het opeens wel heel dichtbij en vraag ik me af of ík vannacht wel ga kunnen slapen!
Oke, fijn om te weten! Kwam idd niet goed over.
@Sproetjes Had ik net bijgelezen en tsja, je zou bijna begrijpen waarom sommigen zoveel problemen met/in vriendschappen hebben.
Wilde gewoon een sarcastische grap maken over de inspanning die sommigen blijkbaar nooit over zouden hebben voor iemand want waarom zou je je eens iets moois doen voor een ander waar je even moe van wordt. Wat jullie dus wel doen en en goh iedereen is er alleen maar beter van geworden.
Sorry dat het kut klonk.
Maar ik heb geen zuur leven hoor:)
Eerst een vriend(in) maar dan een taxi, ik heb niet echt vrienden met een auto
Ik ben vooral heel blij met mijn werkgever aangezien die mij al weg laat gaan als ik met mijn geconstipeerde kat onverwacht naar de dierenarts moet. Denk dat ze ook wel zo reageert als er iets met een mens is
- Kan gewoon
- Is asociaal
- Andere optie:
0 stemmers
Geven je buren een scheet concert?
Nee mijn vriend, terwijl de buurman 1 meter van ons af zit
Erger voor jou dan voor de buurman zou ik zeggen
Hopelijk zijn het harde klappers en geen zachte stinkers
Meer van als ik in de tuin zit en ik moet toevallig een boer of scheet laten dan ga ik daarvoor niet helemaal naar binnen maar ik zou niet expres gaan zitten boeren haha
Meer dan 10 kaartjes binnenkrijgen van vrienden/familie omdat je huisdier is overleden.
- Bijzonder/apart dat je daar zoveel kaartjes voor krijgt daar kan ik me weinig bij voorstellen
- Ja dat snap ik helemaal, ik stuur ook altijd kaartjes en/of krijg deze ook in zulke situaties
- Raar/gek/onnodig
- Wat leuk/lief/fijn
0 stemmers
Haha dit is echt een goede tip
Heb jij die All Eyes On Rafah story gedeeld op social media?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Deze man heeft de gave om dit tegelijk te doen
je bedoelt die ai poster toch? ik heb die wel gedeeld maar ik zie er nu een heleboel ophef over, vooral richting mensen die verder niets erover posten. dus ik heb er een beetje gemixte gevoelens bij (ik deel ook vaak echte beelden)
Nee, ik deel liever echte beelden uit Gaza.
Nee ben het ook best wel eens met de kritiek erop dat het echt een beetje weird is om van alle impactvolle content die je over de genocide zou kunnen delen, een AI gegenereerde afbeelding te kiezen
Ik vraag me ook echt af of ik dit nou zoveel zie omdat gewoon écht heel veel van de mensen die ik volg 'm delen, of dat het ook dat algoritme ding is dat dit niet tegen richtlijnen in gaat (itt veel echte beelden)? Maar geen idee hoe ik daar achter kom
Tis wel echt fucking leeg vind ik als het hier bij blijft hoor, ik snap dat het uit een goed hart komt bij mensen maar geeft mij toch een beetje 'oh ja laten we KIJKEN hoe een genocide plaatsvindt" vibes, omdat het niet echt een slogan is die tot actie oproept van iemand verder.