Ik denk dat het massale juist helpt hier. Ik erger me enorm aan commentaren bij de studentenprotesten die iets zeggen als ‘een kleine groep tegenstanders’ en ‘de grote meerderheid hoor je niet en die steunen Israël’ etc. Ik heb ergens de hoop dat deze mensen nu inzien dat de grote meerderheid juist het tegenovergestelde laat zien, en tegen de acties van Israël is.
burgerrups
Ik kon wel genieten van die gnuivende gezichten van andere passagiers in de eerste klas als er controle was en ze dachten dat ik de eerste klas uitgekickt. Ik mocht voor mijn eerste baan eersteklas reizen en had nogal een babyface.
ik zag trouwens wel veel palestijnen op twitter en insta zeggen dat ze juist blij zijn dat ook die mensen eindelijk beginnen met delen. en dat zijn wel de meningen die er echt toe doen in dit geval, ook al verschillen hun gedachten vast ook.
bijv ariana grande deelde een fundraiser en alleen daardoor schijnt hij 80k omhoog te zijn gegaan, en die mensen zeiden dat die 80k nu belangrijker is dan het feit dat dit ook een halfjaar geleden had gekund.
Ik heb weekend vrij 1e klas en als ik doordeweeks buiten de spits om moet reizen met de trein upgrade ik mezelf eigenlijk altijd. Zo veel fijner om in rust te treinreizen.
Zet jij doorgaans 's nachts je telefoon op niet storen?
- Ja, en er komt niemand doorheen
- Ja, maar bepaalde mensen komen er wel doorheen
- Ja, meerdere oproepen achterelkaar komen er doorheen
- Nee, maar ik zet hem wel op stil
- Nee, en zet hem ook niet op stil
0 stemmers
Volgens mij staat 'ie meestal gewoon aan 's nachts maar ik heb notificaties van alles behalve bellen en sms’en uitstaan dus in principe hoor ik sowieso niks. Alleen soms ehb ik dan net een nieuwe app geinstalleerd en dat niet goed ingesteld en word ik opeens in alle vroegte gewekt door de duolingo uil ofzo das wel beetje kut
Ik doe wifi uit. Dan kan ik wel gebeld worden, maar word ik niet wakker van appjes e.d.
M’n telefoon ligt ‘s nachts helemaal niet op de slaapkamer.
Wat dat betreft jammer dat de huistelefoon is uitgestorven.
Ja maar doe het alleen voor ING. Haat het zo als ik niet kan slapen en ik dan de hele tijd die melding ‘er is xxxx afgeschreven van uw rekening’ krijg
Als je iemand wilt bellen, vraag je dan vooraf of je kan bellen?
- Ja
- Ja behalve als het dringend is
- Nee
0 stemmers
Meer nostalgie dan echt leuk, denk ik.
Net als Herman Finkers (maar die is dan wel echt leuk) en Urbanus. Dat waren gewoon de cabaretiers die m’n vader veel keek toen ik nog thuis woonde/jong was.
Ik vraag wel aan de telefoon dan of het past om te bellen.
Maar inderdaad meer uit een soort van jeugdsentiment. En in die tijdsgeest gezien (jaren 90) ook echt wel grappig en beter dan veel van die andere cabaretiers die je toen ook nog had, Paul van Vliet of Bert Visscher anyone?
Mijn telefoon staat de hele dag op niet storen, wel met ± 15 mensen in m’n favorieten die me kunnen bellen.
En deze week kwam ik er zelfs achter dat m’n trilgeluid überhaupt niet aan stond, vond het al gek dat ik de laatste tijd gemiste oproepen had die ik niet had gehoord.
Hoe dat ineens kon weet ik niet, want eerder zocht ik m’n telefoon wel eens en dan trilde hij wel gewoon. Gelukkig is er toen nooit iets gebeurd met iemand.
Maak jij je mascara eerder op, of gooi je hem eerder weg omdat het tijd is hem te vervangen?
Ik heb vandaag een nieuwe mascara aangebroken nadat mijn vorige al 6 maanden mee ging en nog steeds niet op was, maar ze zijn volgens mij maar 3 maanden goed. Ik gebruik dus wel iedere dag mascara, dus ik snap niet dat hij zo eindeloos meegaat.
- Ik gooi hem eerder weg
- Ik maak hem eerder op
- Ik draag geen mascara
0 stemmers
Ik vind dat ze na een paar weken droger worden en dan brengt het niet fijn meer, denk dat ik m na 2 maanden vervang.
Oh ja ik vind dat droge juist veel chiller. Van zo’n natte mascara krijg ik altijd vlekken haha.
Ja ik ook. Ik heb sinds kort een nieuwe en die vind ik een beetje te nat. Maar ik moet gewoon nog ff geduld hebben dus
Ik snap ook niet hoe het kan dat mascara nooit op gaat