Wat dat betreft jammer dat de huistelefoon is uitgestorven.
Ja maar doe het alleen voor ING. Haat het zo als ik niet kan slapen en ik dan de hele tijd die melding āer is xxxx afgeschreven van uw rekeningā krijg
Als je iemand wilt bellen, vraag je dan vooraf of je kan bellen?
- Ja
- Ja behalve als het dringend is
- Nee
0 stemmers
Meer nostalgie dan echt leuk, denk ik.
Net als Herman Finkers (maar die is dan wel echt leuk) en Urbanus. Dat waren gewoon de cabaretiers die mān vader veel keek toen ik nog thuis woonde/jong was.
Ik vraag wel aan de telefoon dan of het past om te bellen.
Maar inderdaad meer uit een soort van jeugdsentiment. En in die tijdsgeest gezien (jaren 90) ook echt wel grappig en beter dan veel van die andere cabaretiers die je toen ook nog had, Paul van Vliet of Bert Visscher anyone?
Mijn telefoon staat de hele dag op niet storen, wel met ± 15 mensen in mān favorieten die me kunnen bellen.
En deze week kwam ik er zelfs achter dat mān trilgeluid überhaupt niet aan stond, vond het al gek dat ik de laatste tijd gemiste oproepen had die ik niet had gehoord.
Hoe dat ineens kon weet ik niet, want eerder zocht ik mān telefoon wel eens en dan trilde hij wel gewoon. Gelukkig is er toen nooit iets gebeurd met iemand.
Maak jij je mascara eerder op, of gooi je hem eerder weg omdat het tijd is hem te vervangen?
Ik heb vandaag een nieuwe mascara aangebroken nadat mijn vorige al 6 maanden mee ging en nog steeds niet op was, maar ze zijn volgens mij maar 3 maanden goed. Ik gebruik dus wel iedere dag mascara, dus ik snap niet dat hij zo eindeloos meegaat.
- Ik gooi hem eerder weg
- Ik maak hem eerder op
- Ik draag geen mascara
0 stemmers
Ik vind dat ze na een paar weken droger worden en dan brengt het niet fijn meer, denk dat ik m na 2 maanden vervang.
Oh ja ik vind dat droge juist veel chiller. Van zoān natte mascara krijg ik altijd vlekken haha.
Ja ik ook. Ik heb sinds kort een nieuwe en die vind ik een beetje te nat. Maar ik moet gewoon nog ff geduld hebben dus
Ik snap ook niet hoe het kan dat mascara nooit op gaat
Ik heb gevoelige ogen, dus ik gooi hem na ongeveer 2 maand weg.
Ik ruik altijd aan beauty-/verzorgingsdingen/parfum en als het niet meer goed is krijgt het zoān typische geur en gooi ik het weg
Mijn telefoon staat standaard op niet storen 's nachts, waarbij zowel een aantal contact er altijd doorheen komen en als iemand meer dan 1x binnen 15 minuten belt komt dit er ook doorheen.
(en nadat iemand mij langere periode meerdere keren per week 's nachts dronken belde, heb ik deze persoon een tijdje op een zogenaamde zwarte lijst gezet zodat die nooit door niet storen zou komen)
's Nachts op niet storen met enkel directe familie (ouders + partners & broertje) die er doorheen komen. Overdag als ik aan het werk ben hetzelfde. En het geluid staat sowieso nooit aan, ik heb mijn ringtone echt al jaren niet meer gehoord.
Nu weer wel maar heb het heel lang niet gedaan. Een paar jaar geleden heeft de politie mij zoān 30 keer gebeld omdat mijn zwager in kritieke toestand in het ziekenhuis lag. Mijn vriend en ik hebben beide niks gehoord omdat hij op niet storen stond. Ze stonden zelfs voor de deur, maar omdat wij op zolder sliepen hebben we zelfs dat niet gehoord.
Heb altijd stil maar dit zet me wel aan t denken!
Zet hem altijd wel actief op geluid als er iets bijzonders is, bijv. familie of vrienden die op vakantie gaan, een lange autorit voor de boeg hebben of iets anders waarvan ik denk āik wil bereikbaar zijnā.
Maar zo alledaags niet, dus ga dat denk ik wel doen
De politie stond een keer naast mān bed omdat ik mān huisgenoot had buitengesloten en was gaan slapen met oordoppen in. Sliep gewoon door herhaaldelijk aanbellen, beuken op de deur en 100 telefoontjes. De inval van de politie wekte mij pas
Maar moet zeggen dat ik nog steeds met oordoppen inslaap. Zeker wel een eng idee (hoor ik het wel als er een inbreker/moordenaar/brandalarm/noodsituatie is?), maar zonder oordoppen wordt ik om de haverklap wakker van mān katten en denk ik bij elk geluid dat er een inbreker/moordenaar is en kom ik sowieso niet in slaap.
Als mān partner van huis is of ik weet van vrienden/familie dat ze iets doen zijn waarbij er mogelijk iets mis gaat of iets spannend is of ze niet thuis kunnen komen ofzoiets, dan doe ik geen oordoppen in en mān telefoon ook niet op niet storen. Maar dan slaap ik dus echt slecht (wat ik prima vind, maar niet elke nacht)
I need deze oordoppen. Welke zijn het?
Gewoon deze:
soms vallen ze wel uit