Ik heb gevoelige ogen, dus ik gooi hem na ongeveer 2 maand weg.
Ik ruik altijd aan beauty-/verzorgingsdingen/parfum en als het niet meer goed is krijgt het zo’n typische geur en gooi ik het weg
Mijn telefoon staat standaard op niet storen 's nachts, waarbij zowel een aantal contact er altijd doorheen komen en als iemand meer dan 1x binnen 15 minuten belt komt dit er ook doorheen.
(en nadat iemand mij langere periode meerdere keren per week 's nachts dronken belde, heb ik deze persoon een tijdje op een zogenaamde zwarte lijst gezet zodat die nooit door niet storen zou komen)
's Nachts op niet storen met enkel directe familie (ouders + partners & broertje) die er doorheen komen. Overdag als ik aan het werk ben hetzelfde. En het geluid staat sowieso nooit aan, ik heb mijn ringtone echt al jaren niet meer gehoord.
Nu weer wel maar heb het heel lang niet gedaan. Een paar jaar geleden heeft de politie mij zo’n 30 keer gebeld omdat mijn zwager in kritieke toestand in het ziekenhuis lag. Mijn vriend en ik hebben beide niks gehoord omdat hij op niet storen stond. Ze stonden zelfs voor de deur, maar omdat wij op zolder sliepen hebben we zelfs dat niet gehoord.
Heb altijd stil maar dit zet me wel aan t denken!
Zet hem altijd wel actief op geluid als er iets bijzonders is, bijv. familie of vrienden die op vakantie gaan, een lange autorit voor de boeg hebben of iets anders waarvan ik denk “ik wil bereikbaar zijn”.
Maar zo alledaags niet, dus ga dat denk ik wel doen
De politie stond een keer naast m’n bed omdat ik m’n huisgenoot had buitengesloten en was gaan slapen met oordoppen in. Sliep gewoon door herhaaldelijk aanbellen, beuken op de deur en 100 telefoontjes. De inval van de politie wekte mij pas
Maar moet zeggen dat ik nog steeds met oordoppen inslaap. Zeker wel een eng idee (hoor ik het wel als er een inbreker/moordenaar/brandalarm/noodsituatie is?), maar zonder oordoppen wordt ik om de haverklap wakker van m’n katten en denk ik bij elk geluid dat er een inbreker/moordenaar is en kom ik sowieso niet in slaap.
Als m’n partner van huis is of ik weet van vrienden/familie dat ze iets doen zijn waarbij er mogelijk iets mis gaat of iets spannend is of ze niet thuis kunnen komen ofzoiets, dan doe ik geen oordoppen in en m’n telefoon ook niet op niet storen. Maar dan slaap ik dus echt slecht (wat ik prima vind, maar niet elke nacht)
I need deze oordoppen. Welke zijn het?
Gewoon deze:
soms vallen ze wel uit
ik denk dat het verzinnen van termen voor dit soort dingen goede en minder goede kanten heeft
Ik ervaar deze symptomen maar het maakt me niet uit of er wel of geen term voor is
Dit vind ik zo naar, ik denk dan altijd dat diegene vreselijk nieuws heeft en aankondigt stervende te zijn, of dat de partner is verongelukt noem maar op. Imo doen boomers dit vooral.
High functioning tot ik totaal crash, dan niet functionerend haha: op het moment voor de tweede keer langduring ziek thuis op m’n 29e
Low functioning wil ik niet zeggen maar op het moment dat er 1 ding misloopt in mijn leven/ik iets moeilijks doorga dan stop ik gelijk met alles. Ben gewoon een watje.
Ik was de high functioning doorpushpersoon (blijkbaar) en nu zit ik al 2,5 jaar met een burn-out + angststoornis
Heb jij veel anxious mensen onder je vrienden/mensen met wie je vrijwillig kiest rond te hangen?
- Ja bewust
- Ja onbewust
- Nee toevallig niet
- Nee bewust niet
0 stemmers
Over het algemeen high functioning (denk ik? significant self-criticism is herkenbaar) op een paar maanden iedere 4 à 5 jaar na, dan crash ik en verander ik in een kluizenaar.
Ik heb een vriendin die enorm kan twijfelen/piekeren en ik voel me bijna na elk moment met haar haar coach. Als ik er van haar nog meer nabij zou hebben zou ik het denk ik niet volhouden om veel contact te hebben denk ik.
Als jij je verjaardag viert of zou vieren met vrienden, zou je dan een eindtijd op de uitnodiging zetten?
- Ja
- Nee, maar vind ik normaal
- Nee, wtf
0 stemmers
Het gebeurd nooit in mijn omgeving maar ik zou het niet gek vinden als iemand dat om wat voor reden dan ook wel doet.