Ik houd ook echt van Italië 🥹 ben er al zeker 5 keer geweest (ok niet alsof ik het hele land gezien heb maar vind dat nog best vaak) maar wil eigenlijk elke keer weer terug. Amalfi kust zou ik zo voor een 3e keer willen doen. En toscane nog een 2e keer en pff eigenlijk alles.
Echt vreselijk lijkt me dat hoor, neem aan dat ze iig 50+ zijn. Hebben die mensen dan echt 0.0 sociale radar? Ik zou zeggen, “ik wil nu even tijd voor mezelf/mn gezin doei”. Na 8 uur lang ofzo ongevraagd te blijven.
Klopt zo beginnen de meeste burn-outs bij mensen.
En als je een coping mechanisme hebt die niet helemaal gezond is, maar je komt er zelf (in redelijk relatief korte termijn) eruit is het geen stoornis over het algemeen. Want je hebt er controle over, het is niet over een lange periode en belemmert je leven dusdanig beperkt.
Geldt denk ik trouwens niet voor elke coping mechanism. Als jij regelmatig naar de drank gaat om het leven aan te kunnen, zou ik toch eventjes een andere uitlaatklep zoeken
En iedereen doet een vorm van coping. Een rondje rennen als je gestresst bent, aan de yoga voor ontspanning of iets anders. Het moet vooral jezelf niet schaden
Heb jij taalgevoel? Voor de Nederlandse taal?
- Ja enorm
- Ja redelijk
- Mwah
- Meh
- Nee
0 stemmers
Draag jij regelmatig nagellak op je tenen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En zo ja, welke kleur het liefste?
- Nude
- Donkere tinten
- Felle tinten
- Zachte tinten
- Nail art
- Anders
0 stemmers
Nude ivm werk, maar anders liever donker.
Ik vind het niet zo gek hoor, vrienden van me doen dat altijd, die vieren hun verjaardagen altijd overdag vanwege de kinderen. En het is niet zo dat ze stipt op de eindtijd iedereen naar huis sturen maar het geeft gewoon wel een richtlijn. Lijkt me wel fijn want dan kun je daarna nog rustig alles opruimen en afwassen en zo, want dat is altijd ook nog een hele klus.
In de lente/zomer liefst wit of lichtpaars en in de winter donkere kleuren.
Rood of felroze. En ik had ooit turquoise die was ook wel geschikt.
Heb nu rood, maar hierna wordt het sowieso weer roze
Zien ze op je werk je tenen?
Ja ze is model toch
Leg jij (bewust) je hand op de buitenkant van het vliegtuig voordat je instapt?
- Ja
- Nee
- Ik vlieg nooit
0 stemmers
Ik doe dit standaard, omdat ik anders bang ben neer te storten. Lees nu dat het blijkbaar een veelvoorkomend iets is.
Ik denk er wel aan als ik instap. Maar ik heb het nooit gedaan dus doe het bewust juist niet.
Ohh dan is het wel logisch ja, ik zat me al af te vragen bij welk werk ze 1. naar je teennagels gaan kijken en 2. een mening over de kleur hebben
Haha ja wat er gezegd is idd. En vroeger droeg ik altijd donker maar als je dat eraf haalt word het altijd zo lelijk dus ben er helaas mee gestopt
Hoe vaak gebruik je die functie in WhatsApp dat je iets inspreekt en er een tekst komt te staan?
- Heel vaak
- Soms
- Nooit
0 stemmers
Soms maar hoevaak werkt het zoals ik zou willen: nooit
Ik heb nooit ingevuld, maar eigenlijk heb ik het gister wel voor de eerste keer voor 1 berichtje gedaan
Nooit want ik kom uit Brabant en ze verstaan me toch niet
Heb jij een fobie ergens voor?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Belemmert deze fobie je in het dagelijks leven? Of heb je er veel last van?
- Ja
- Nee
- Een beetje
0 stemmers
Is het een fobie die veel voorkomt zoals hoogtes etc., of is het wat ongebruikelijker?
- Mijn fobie komt erg vaak voor
- Mijn fobie komt redelijk vaak voor
- Mijn fobie is heel erg niche en ken bijna niemand die dezelfde fobie heeft
0 stemmers
Weet je nog hoe deze fobie is begonnen? Of wat de trigger was?
- Ja
- Nee
- Wist ik vroeger wel maar ben ik vergeten/heb ik verdrongen
0 stemmers