ja ik ben ook echt zo blij met die beslissing (al vond ik het toen stom). soms zie ik echt mensen typen als een soort t-rex en dat lijkt me zo vervelend werken
Ik typ raar (met misschien 4 a 5 vingers max) maar wel teringsnel en blind kan ik ook.
Ik heb een heftige naalden fobie gehad. Niet alleen injecties maar ook afspelden van mijn trouwjurk was geen doen
Maar ben daar succesvol van af gekomen en inmiddels is naaien en hobby en heb ik een kind via een ivf traject haha. Echt succesvol dus
Ohhh wow dit lijkt me echt verschrikkelijk idd Echt een naar iets om mee te moeten maken op je vakantie. Ik had eigenlijk nooit een fobie voor de oceaan, maar met dit soort verhalen de laatste tijd begint dat bij mij ook wel een beetje te kriebelen eigenlijk
Ik leg bewust mân hand daar neer, maar niet uit bijgeloof. Gewoon omdat ik het een grappig idee vind dat dat stukje vliegtuig straks heel hoog in de lucht de wolken âaanraaktâ en ik dat dan via via ook een beetje heb aangeraakt?
De typtrainingen stonden nog op floppydisks. Dat was toen al hopeloos verouderd.
O en regelmatig wedstrijdjes wie het snelst foutloos kon typen
Geen officieel diploma maar ik heb ooit in een regenachtige herfstvakantie een cdrom met een typcursus in huis gevonden en ben die maar uit pure verveling gaan doen. Ben ik mezelf nog steeds zo dankbaar voor!
Mijn typecursus was op een typemachine zelfs haha
Herkenbaar idd, en ik werkte eerst in het ziekenhuis. Kwam bijna nooit met bloed in aanraking gelukkig, maar wel 1x flauwgevallen. En bij de dierenarts ook een keer ja, lig je daar zo op die vloer te liggen . Maar vooral dat je ook buiten bewustzijn raakt vind ik inderdaad het meest kut.
En ik heb emetofobie, paar keer voor behandeld ook, maar niet over. Vroeger durfde ik ook echt niet met het OV hierdoor, want wat als mensen gingen kotsen en het was besmettelijk??? Durf het nu wel, maar ik blijf er altijd wel een beetje mee bezig. En zeker als ik denk dat ik besmet kan zijn.
De mijne ook
Ik dacht altijd dat ik een naaldenfobie had maar blijkt dus dat ik gewoon kneitersnel flauw val van naalden/prikken. Eerst was het alleen bloed prikken maar waren injecties/vaccinaties prima, nu kan ik niet eens normaal botox laten prikken Echt irritant want het doet allemaal geen pijn en ik vind het ook oprecht niet eng maar ik weet dat mijn lichaam gewoon zo reageert. Ondertussen is hierdoor wel mijn grootste angst een infuus moeten
edit: toen ik 15 was moest ik bloed laten prikken en toen moest mijn vader me vasthouden en zei mijn moeder de hele tijd âDenk aan Tokio Hotelâ om me af te leiden en daarna zei een klein meisje in de wachtkamer âIk ga niet zo huilen hoor als ik bloed moet prikkenâ tegen haar moeder.
Hahaha! Door deze opmerking weet ik direct over welke tijdsperiode dit gaat
Oh ja, ik tijdens een zomervakantie op de universiteit, ik vond het een âcoolâ idee om met al mn vingers te kunnen typen. En stiekem vind ik dat nu nog dus ook heel blij dat ik dat toen gegoogled heb.
Ik ook! Wilde net hetzelfde reageren. Niemand begrijpt het ook en iedereen doet er altijd maar een beetje lacherig over
Ik was te arm voor die cursussen op school. Maar het was achteraf gezien ook oplichterij
Hierop aanhakend, hebben jullie typeles gehad op school? Dus echt vanuit school.
Ik heb namelijk extern een typediploma gehaald, maar weet dat wij later op school ook typeles kregen (ik had toen mijn diploma al dus was peanuts)
- Ja, op de basisschool (ik ben 20-25)
- Ja, op de basisschool (ik ben 25-30)
- Ja, op de basisschool (ik ben 30-35)
- Ja, op de basisschool (ik ben 35+)
- Ja, op de middelbare school (ik ben 20-25)
- Ja, op de middelbare school (ik ben 25-30)
- Ja, op de middelbare school (ik ben 30-35)
- Ja, op de middelbare school (ik ben 35+)
- Nee
0 stemmers
Niet meer maar ik heb een fobie voor maden gehad. Vind het nog steeds walgelijk maar het beheerst niet meer mân leven.
3x kloppen
Ooit bedacht met mijn broer en we doen het allebei nog altijd.
Ik heb echt grote angst voor ratten en muizen en ook hele erge hoogtevrees.
Waar ik een heel naar gevoel van krijg en waar ik het liefst niet te dichtbij in de buurt kom zijn grote vogels. Struisvogels vind ik bijvoorbeeld gewoon zo raar en eng. Krijg er helemaal buikpijn van.
Ja en: âmaar die doen toch niks!â Hahah dan denk ik ja dat weet ik ook wel maar toch. Hoor ze nu ook vaak hier in de vijver in de buurt en dan controleer ik het hele pad tot mn auto of ik er geen zie. De eerste nacht dat ik ze hoorde kon ik ook echt niet slapen.