Ik moest het zelf doen met cursusmateriaal van mijn oudere zus dus ik kreeg er geen diploma voor. Maar ik speelde ook vals door te spieken dus had het ook niet verdiend.
Wij gingen met groep 6/7/8 van meerdere dorpsscholen naar een verenigingsgebouw ergens in het midden gelegen, met de typemachine onder de arm mee.
Volgens mij werd het wel (gratis) aangeboden in de brugklas maar heb ik er niet een meegedaan. Nog altijd spijt, ik ben dus zoân t-rex-tikker (en ook zoân troglodiet die haar pen verkeerd vasthoudt) maar wel ontzettend snel/blind waardoor mijn vingers volgens mij nog maximaal tien jaar meekunnen
Bloed en wonden. Bij mezelf kan ik een bloedneus net handelen, maar ik moet me niet snijden, dan gaat alles draaien
Bij anderen is een ander verhaal. Stond vorige week in de rij bij de Action en de meid achter de kassa kreeg een bloedneus. Toen raakte ik in paniek en ben de rij uitgegaan om een rondje door de winkel te lopen.
Ben ook eens bijna out gegaan bij de dierenarts toen het oog van mn hond werd geamputeerd. Die wond zag er zooo naar uit.
Het is ook zo gek, want zelf denk ik ook ohhh het is maar bloed, alleen mn hersenen reageren daar heel heftig op ofzo.
Echt heel vervelend
Ik heb vertigo (of nouja ik word heel draaierig als ik op hoogte ben en kan dan niet meer voelen wat recht is en dat fokt dan met mn balans enzo) maar ik vind hoogtevrees een groot woord want ik vind het wel echt leuk om op hoogte te zijn en dingen als bungeejumpen en parachutespringen zou ik altijd ja op zeggen, maar ik ben dus wel heel bang en gedesoriënteerd als ik op een bergpad loop of boven op een toren sta want voor mijn gevoel ben ik dan constant aan het vallen.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Haha wat toevallig. Mijn dochter viert binnenkort haar verjaardag en ik vroeg dus wat voor een taart ze wilde, zei ze dat ze een luiaard taart wilde??? Niet eens een prinsessen, unicorn of wat dan ook maar dus een fucking luiaard
Hahaha doet me eraan denken dat mijn neefje voor zijn verjaardag een âslagboomtaartâ wou.
Dus mijn schoonzus âeen slagroomtaart?â
Maar nee.
Hahaha doet me denken aan kinderen die hun eigen verjaardags thema kiezen
Wel op school (ben 30-35) maar na schooltijd in het computerlokaal, wat ouders zelf moesten betalen. Wat best stom is eigenlijk. Ik heb er namelijk echt eeeenorm veel profijt van, krijg zo vaak opmerkingen van collegaâs hoe snel ik wel niet typđ
Draag jij enkelsokken? (in dit geval sokken die niet boven je schoen uitkomen)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nee ik ben 21
Ligt voor mij niet zo zeer aan het doel maar eerder of het dier lijdt?
Bijv onderwijs: snijden in mijn overleden hamster : doe je ding.
Of wetenschappelijk/gedragsonderzoek: hoeft voor het dier ook niet perse akelig te zijn? Bijv Nergens beter dan thuis: onderzoek bevestigt dat huiskatten zelden ver uitzwerven | VRT NWS: nieuws
Genoeg experimenten die wel pijnlijk of stressvol zijn voor het dier natuurlijk, maar niet perse altijd
Zoân studie over het leven van katten is natuurlijk cute, maar er is genoeg serieuzer onderzoek (met een veel groter maatschappelijk belang) dat je simpelweg niet kan doen zonder dat het dier lijdt of sterft
Sinds wanneer zijn sokken een ding?! Moet je je sokken ineens zien? Zijn er nieuwe regels? Ik hĂš iets gemist geloof ik
Als je insta/tiktok moet geloven, dan kun je een millennial herkennen aan de enkelsokken en een gen z aan hoge sokken
Ja nee dan val ik compleet door de mand ja. Duidelijk
Nou prima volgende keer of ze vragen of ik de oppas ben laat ik dus mân sokken (of gebrek daar aan) zien en dan geloven ze dat het mijn kinderen zijn
Kan ik bij de Gall & Gall dan ook mân sokken laten zien ipv legitimatie?
Alsof ik het gemanifesteerd heb. Vanavond voor het eerst sinds jaren een muis gespot in huis
Ja het gekke is dus dat ik dit in de sportschool wel doe maar in het dagelijks leven niet. Echt instant wannabe gen z in de gym blijkbaar.