Hahaha doet me denken aan kinderen die hun eigen verjaardags thema kiezen
Wel op school (ben 30-35) maar na schooltijd in het computerlokaal, wat ouders zelf moesten betalen. Wat best stom is eigenlijk. Ik heb er namelijk echt eeeenorm veel profijt van, krijg zo vaak opmerkingen van collega’s hoe snel ik wel niet typ😂
Draag jij enkelsokken? (in dit geval sokken die niet boven je schoen uitkomen)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nee ik ben 21
Ligt voor mij niet zo zeer aan het doel maar eerder of het dier lijdt?
Bijv onderwijs: snijden in mijn overleden hamster : doe je ding.
Of wetenschappelijk/gedragsonderzoek: hoeft voor het dier ook niet perse akelig te zijn? Bijv Nergens beter dan thuis: onderzoek bevestigt dat huiskatten zelden ver uitzwerven | VRT NWS: nieuws
Genoeg experimenten die wel pijnlijk of stressvol zijn voor het dier natuurlijk, maar niet perse altijd
Zo’n studie over het leven van katten is natuurlijk cute, maar er is genoeg serieuzer onderzoek (met een veel groter maatschappelijk belang) dat je simpelweg niet kan doen zonder dat het dier lijdt of sterft
Sinds wanneer zijn sokken een ding?! Moet je je sokken ineens zien? Zijn er nieuwe regels? Ik hè iets gemist geloof ik
Als je insta/tiktok moet geloven, dan kun je een millennial herkennen aan de enkelsokken en een gen z aan hoge sokken
Ja nee dan val ik compleet door de mand ja. Duidelijk
Nou prima volgende keer of ze vragen of ik de oppas ben laat ik dus m’n sokken (of gebrek daar aan) zien en dan geloven ze dat het mijn kinderen zijn
Kan ik bij de Gall & Gall dan ook m’n sokken laten zien ipv legitimatie?
Alsof ik het gemanifesteerd heb. Vanavond voor het eerst sinds jaren een muis gespot in huis
Ja het gekke is dus dat ik dit in de sportschool wel doe maar in het dagelijks leven niet. Echt instant wannabe gen z in de gym blijkbaar.
Hoe is dit nieuw?!
Life socks
Dat zijn geen enkelsokken, die jij draagt heten quarter sokken.
gen z doet alsof ze alles uit hebben gevonden terwijl het gewoon de circle of life is, alles komt weer terug
Hier noemen ze die enkel- of sneakersokken.
Dit droeg ik al toen ik 18 was? 18 jaar geleden dus.
In de jaren 80 droegen ze dit ook, alles komt inderdaad terug en elke jongere generatie denkt dat ze het als eerste uitvinden. Zo hoort het
Ik weet nog dat het voorschut was om lange sokken te dragen en dat mijn ex van toen zijn lange sokken aan de bovenkant omvouwde zodat het leek alsof hij enkelsokken aan had .