Stel je persoonlijke vraag #50

Kijken jullie wel eens wie jullie stories heeft gezien op Insta/FB?

• Ja, bij elke story
  • Ja, bij sommige stories
  • NVT

0 stemmers

Meestal wel, eigenlijk alleen bij reposts niet

1 like

Uit noodzaak dat wel

3 likes

Soms als ik voor werk heel vroeg op moet en na werk erg moe ben. Anders lukt het mij (helaas) niet.

2 likes

Welke vorm heeft jouw voorkeur?

3 likes

als je zelf eieren legde, zou je die dan eten? geen nuance vandaag

• ja
  • nee

0 stemmers

4 likes

Is gratis en eten is al duur zat :woman_shrugging:

5 likes

Dus jij eet je ongeboren kindjes. Vraag mij af wat Partij voor de dieren en SGP hiervan vinden

1 like

Misschien moet je weer even een lesje biologie herhalen :joy:

26 likes

Allemaal

8 likes

Ik eet ze liever op dan dat ik zoveel kinderen moet krijgen/verzorgen :stuck_out_tongue_winking_eye:

21 likes

ja + hz eet je wel van een kip en niet van jezelf

2 likes

Dutje net afgerond :white_check_mark:

Was vanochtend om 5.00 uur al aan het werk, dus noodzaak.

2 likes

“Druk druk druk” zijn is mainstream geworden, het is tegenwoordig een luxe om niets te doen te hebben.

@Discopony binnenkort is kraanwater ook een statussymbool. Dat je zodanig fancy leidingen en kraan hebt dat je ultiem drinkbaar kraanwater hebt waardoor sleuren met flessen voor peasants is :joy:

1 like

Twee jaar geleden bij een peesontsteking aan mijn enkel. Ik was ermee opgestaan en hoewel het erg veel pijn deed, moest ik niet per se huilen. Maar omdat ik alleen woon en nog geen krukken had, moest ik me zelf verplaatsen (telkens voor maar een paar meter, gewoon thuis, want ik kon pas 's middags bij de dokter terecht). Na dit een halve dag te doe had ik zoveel pijn dat ik 2x gehuild heb van de pijn. Ik wist zelfs niet dat dat kon en schrok ervan.

1 like

Srry maar als ik een kaassouflé bestel en ik krijg nummer 4 dan is dat echt een teleurstelling, hoezo heeft die de meeste stemmen haha

4 en 2 zijn ook altijd super droog

5 likes

Reden genoeg om er extra saus bij te doen

Kaassoufle met saus?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ja appelmoes

10 likes

Ja sambal

3 likes

Vroeger na het stappen op een wit kadetje met pindasaus. De struggles van een vegetariër destijds. Was wel lekker.

5 likes