Welke maaltijd eet jij het vaakst buiten de deur? (dus in een cafe/restaurant)
- Ontbijt
- Lunch
- Diner
0 stemmers
Welke maaltijd eet jij het vaakst buiten de deur? (dus in een cafe/restaurant)
0 stemmers
Huh welke conclusies worden hier getrokken dan?
nou ja heel erg kan die pijn niet geweest zijn toch want als je hele erge fysieke pijn hebt, huil je eigenlijk niet dus viel vast wel mee dan
Dst is een persoonlijke ervaring, geen conclusie
Wat zeg je nou weer?
Wat ik al zei
dat van die conclusies zei iemand anders he
Ik zei niet dat niemand huilt bij fysieke pijn he, trok ook helemaal geen conclusie. Ik zei dat het bij mij persoonlijk niet zo was.
Ja en ik heb niets gezegd over conclusies? En ik heb jou ook niet geciteerd? Ik citeer Jumpsuit die in dezelfde post zegt “ik heb gehuild en geschreeuwd van de pijn” en “ik denk dat als je heel erg fysieke pijn hebt, je niet huilt” dus dat is dan mooi toch, dat we haar pijn kunnen evalueren en kunnen zeggen dat het in ieder geval niet “heel erg” is geweest
Een hele stevige kramp in de zijkant van mijn borst. Was bezig met een broek aan te trekken toen ik het kreeg. Gevolg ik lag in mijn onderbroek in de foetushouding op de grond
Haha ja van vroeger, maar het is niet zo’n spannend verhaal.
Ik kwam viavia ergens terecht waar een personeelstekort was. Omdat ik “heel slim” was hoefde ik volgens hen niet te worden ingewerkt, terwijl ik nul ervaring had In die tijd zat ik sowieso al slecht in mijn vel en durfde ik niet om begeleiding te vragen. Mijn werkdagen verliepen meestal niet goed. Improviseren was moeilijk omdat ik er weinig aanleg voor had en vaak lam lag van de zenuwen. Omdat er die periode geen tussen-evaluaties werden gedaan en niemand tijd of zin had mij te controleren heb ik nooit gezeik gehad, maar ik was steeds bang dat iemand over mij zou klagen.
Doen jullie wel eens een dutje overdag?
0 stemmers
Kijken jullie wel eens wie jullie stories heeft gezien op Insta/FB?
0 stemmers
Meestal wel, eigenlijk alleen bij reposts niet
Uit noodzaak dat wel
Soms als ik voor werk heel vroeg op moet en na werk erg moe ben. Anders lukt het mij (helaas) niet.
als je zelf eieren legde, zou je die dan eten? geen nuance vandaag
0 stemmers
Is gratis en eten is al duur zat
Dus jij eet je ongeboren kindjes. Vraag mij af wat Partij voor de dieren en SGP hiervan vinden