Een duivennestje op je balkon
- Zou ik fantastisch vinden
- Zou ik verschrikkelijk vinden
- Zou ik niet zoveel van vinden
0 stemmers
Een duivennestje op je balkon
0 stemmers
Ik bedenk me nu dat ik nog nooit een duivennestje of baby/jonge duiven heb gezien.
Ik ontdekte er gisteren eentje! Gelijk weggehaald (er zaten nog geen eieren in, dan mag het), voelde best sneu voor die beestjes, maar ja.
Onder bruggen zitten ook best vaak nestjes!
Dat geluid trek ik echt niet 's ochtends. Een vriend van me woonde vroeger naast iemand die als hobby 200 duiven hield, in een rijtjeshuis. Horror.
Ja verschrikkelijk. Ben bang voor vogels en heb ook een fobie voor dooie beesten. Het idee dat er zo’n kuiken sterft op mijn balkon is echt mijn allergrootste nachtmerrie.
Of erger, een duif die naar binnen vliegt en dan tegen de ramen aan botst en dan dood valt in mijn huis
Sweet chili of mosterd
Wauw, zelfs hun nestjes zijn kut
Pindasaus
Nee kan echt niet meer als je volwassen bent
Wat een luie beesten
Of ze zijn gewoon snel tevreden
Een sluit het ander niet uit
Qua moeheid (fysiek) wel, maar er staan nog teveel tabbladen open in mijn hoofd die me waarschijnlijk wakker zouden houden.
Ik moet nog een uur werken en heb niets te doen en mijn allergieën killen me. Kan echt slapen.
Met ketchup.
Ik lig nu in bed
Ga ik zo ook doen, heb mijn werk af dus als het goed is kan ik zo uitloggen
Zou het niet verschrikkelijk vinden, het is verschrikkelijk. De vorige bewoners van ons huis hebben het altijd laten gebeuren, waardoor wij een balkon hadden vol met (oude) duivenschijt en dat stinkt enorm. En nu komen we heel slecht van de duiven af, zo blijven het proberen om een nest te maken, halen het steeds weg, hebben al van alles gedaan en geprobeerd om ze te verjagen maar die beesten zijn hardnekkig en hardleers. We zijn nu ruim 1.5 jaar bezig om ze te verjagen en nu pas blijven ze wat langer weg en hoeven we niet meer elke dag takjes weg te halen.
Echt niks schattigs aan zo een duivennest, alleen maar ellende.