Misschien moet je weer even een lesje biologie herhalen
Allemaal
Ik eet ze liever op dan dat ik zoveel kinderen moet krijgen/verzorgen
ja + hz eet je wel van een kip en niet van jezelf
Dutje net afgerond
Was vanochtend om 5.00 uur al aan het werk, dus noodzaak.
“Druk druk druk” zijn is mainstream geworden, het is tegenwoordig een luxe om niets te doen te hebben.
@Discopony binnenkort is kraanwater ook een statussymbool. Dat je zodanig fancy leidingen en kraan hebt dat je ultiem drinkbaar kraanwater hebt waardoor sleuren met flessen voor peasants is
Twee jaar geleden bij een peesontsteking aan mijn enkel. Ik was ermee opgestaan en hoewel het erg veel pijn deed, moest ik niet per se huilen. Maar omdat ik alleen woon en nog geen krukken had, moest ik me zelf verplaatsen (telkens voor maar een paar meter, gewoon thuis, want ik kon pas 's middags bij de dokter terecht). Na dit een halve dag te doe had ik zoveel pijn dat ik 2x gehuild heb van de pijn. Ik wist zelfs niet dat dat kon en schrok ervan.
Srry maar als ik een kaassouflé bestel en ik krijg nummer 4 dan is dat echt een teleurstelling, hoezo heeft die de meeste stemmen haha
4 en 2 zijn ook altijd super droog
Reden genoeg om er extra saus bij te doen
Kaassoufle met saus?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja appelmoes
Ja sambal
Vroeger na het stappen op een wit kadetje met pindasaus. De struggles van een vegetariër destijds. Was wel lekker.
Een duivennestje op je balkon
- Zou ik fantastisch vinden
- Zou ik verschrikkelijk vinden
- Zou ik niet zoveel van vinden
0 stemmers
Ik bedenk me nu dat ik nog nooit een duivennestje of baby/jonge duiven heb gezien.
Ik ontdekte er gisteren eentje! Gelijk weggehaald (er zaten nog geen eieren in, dan mag het), voelde best sneu voor die beestjes, maar ja.
Onder bruggen zitten ook best vaak nestjes!
Dat geluid trek ik echt niet 's ochtends. Een vriend van me woonde vroeger naast iemand die als hobby 200 duiven hield, in een rijtjeshuis. Horror.
Ja verschrikkelijk. Ben bang voor vogels en heb ook een fobie voor dooie beesten. Het idee dat er zo’n kuiken sterft op mijn balkon is echt mijn allergrootste nachtmerrie.
Of erger, een duif die naar binnen vliegt en dan tegen de ramen aan botst en dan dood valt in mijn huis
Sweet chili of mosterd
Wauw, zelfs hun nestjes zijn kut