Heeeel slecht, ik word er zelfs (intern) woedend van. Mensen die tijdens een treinreis of vlucht gewoon voor zich uit zitten te staren en te wachten zijn echt een enigma voor me.
Veel activiteiten wil ik ook combineren met iets, anders vind ik het alsnog HEEL saai en word ik onrustig, bijv. alleen iets eten = kut maar met tv erbij prima. Huishoudelijke klusjes met podcast, fietsen of wandelen met podcast of luisterboek. (Heb ook adhd dus de drang naar prikkels is wel verklaarbaar)
En dan alleen zijn met mijn brein? Nee bedankt.
Ja helaas heel herkenbaar. Zelfs tijdens het douchen moet ik altijd een podcast of serie op de achtergrond hebben, ook al douche ik vaak maar 4 minuten. Daar wil ik wel vanaf. Maar is een gewoonte geworden.
Zelfde chirurg
Ik denk dat ik veel energie heb, maar als ik in bed ga liggen blijkt waarschijnlijk dat ik mezelf overschat. Want ik weet bijna zeker dat ik dan binnen een kwartier slaapš
Ik lag net te slapen na mn nachtdienst en toen kreeg ik een NLalert
Maar wat is niks doen? Op de bank zitten en voor je uit staren?
Oeh dat kan ik als de beste
Ik zie dan ook niks, gewoon lief zitten en verder niks
Denk je dan ook nergens aan of gaan je hersenen ratelen?
Even een poll. Kan jij nergens aan denken?:
- Ja, no thoughts just vibes
- Ja, een enkele keer
- Nee, ik denk altijd ergens aan
- Mijn hersenen ratelen 24/7
0 stemmers
Ik ga er vanuit dat er een wachtmuziekje in je kop afspeelt, wanneer je gedachteloos bent
Ja echt helemaal blanco
Heb ik wel moeten leren en moet ik ook bewust voor gaan zitten, maar niksen kon ik altijd al haha
Valt denk onder een grijs gebied. Mijn vader beweert dat hij daadwerkelijk nergens aan kan denken. In zijn hoofd is het volledig stil dan.
Het is dat ik weet dat die man een slechte leugenaar is.
Haha lief zitten
Ik zou wel graag mijn gedachtespinsel uit kunnen zetten, maar helaas
Alvast excuses voor de random vragen
Zou jij het raar vinden als er blarenpleisters bij een schoenenwinkel verkocht worden?
- Ja geeft me minder vertrouwen in de schoenen
- Nee heeft geen invloed
- Nee juist fijn!
0 stemmers
Als jij iets ziet wat goed beveiligd is met bijvoorbeeld een paar beveiligers/ agenten/ handhavers:
- Geeft me dat een veilig gevoel omdat ze er zijn
- Geeft me dat een onveilig gevoel want waarom is het ānodigā?
0 stemmers
Kies jij voor de zelfscan als die optie er is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als vlees sappig wordt genoemd vind ik datā¦
- Positief
- Negatief
- Ieehh bah sappig
0 stemmers
Heb jij wel eens aangifte gedaan bij de politie?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij een rugzak
- Om
- Aan
0 stemmers
Een horloge
- Om
- Aan
0 stemmers
Een riem
- Om
- Aan
0 stemmers
Zit jij
- Op de bank
- In de bank
0 stemmers
Mijn vriend heeft alles dus aan en ik om en hij zit in de bank en ik op.
Een rugzak heb ik eigenlijk op in plaats van om.
Ik zelf (als individu) wel, maar als instituut niet per se (bijv na al het politiegeweld bij free palestine protesten).
Mijn ex zei altijd āleg maar neerā over een glas drinken of āleg mijn glas daar maar neerā en dat maakte mij woedend