Pindasaus
Nee kan echt niet meer als je volwassen bent
Wat een luie beesten
Of ze zijn gewoon snel tevreden
Een sluit het ander niet uit
Qua moeheid (fysiek) wel, maar er staan nog teveel tabbladen open in mijn hoofd die me waarschijnlijk wakker zouden houden.
Ik moet nog een uur werken en heb niets te doen en mijn allergieën killen me. Kan echt slapen.
Met ketchup.
Ik lig nu in bed
Ga ik zo ook doen, heb mijn werk af dus als het goed is kan ik zo uitloggen
Zou het niet verschrikkelijk vinden, het is verschrikkelijk. De vorige bewoners van ons huis hebben het altijd laten gebeuren, waardoor wij een balkon hadden vol met (oude) duivenschijt en dat stinkt enorm. En nu komen we heel slecht van de duiven af, zo blijven het proberen om een nest te maken, halen het steeds weg, hebben al van alles gedaan en geprobeerd om ze te verjagen maar die beesten zijn hardnekkig en hardleers. We zijn nu ruim 1.5 jaar bezig om ze te verjagen en nu pas blijven ze wat langer weg en hoeven we niet meer elke dag takjes weg te halen.
Echt niks schattigs aan zo een duivennest, alleen maar ellende.
Heeeel slecht, ik word er zelfs (intern) woedend van. Mensen die tijdens een treinreis of vlucht gewoon voor zich uit zitten te staren en te wachten zijn echt een enigma voor me.
Veel activiteiten wil ik ook combineren met iets, anders vind ik het alsnog HEEL saai en word ik onrustig, bijv. alleen iets eten = kut maar met tv erbij prima. Huishoudelijke klusjes met podcast, fietsen of wandelen met podcast of luisterboek. (Heb ook adhd dus de drang naar prikkels is wel verklaarbaar)
En dan alleen zijn met mijn brein? Nee bedankt.
Ja helaas heel herkenbaar. Zelfs tijdens het douchen moet ik altijd een podcast of serie op de achtergrond hebben, ook al douche ik vaak maar 4 minuten. Daar wil ik wel vanaf. Maar is een gewoonte geworden.
Zelfde chirurg
Ik denk dat ik veel energie heb, maar als ik in bed ga liggen blijkt waarschijnlijk dat ik mezelf overschat. Want ik weet bijna zeker dat ik dan binnen een kwartier slaap😅
Ik lag net te slapen na mn nachtdienst en toen kreeg ik een NLalert
Maar wat is niks doen? Op de bank zitten en voor je uit staren?
Oeh dat kan ik als de beste
Ik zie dan ook niks, gewoon lief zitten en verder niks