Stel je persoonlijke vraag #50

oh heerlijk dit wordt weer zo’n forum core memory discussie❤️

9 likes

Hahaha ja ik zit inderdaad meerdere malen per dag aantekeningen te maken over zijn precieze whereabouts met coördinaten enzo erbij, als ik dat niet aan het doen ben zit ik eigenlijk alleen maar heel paranoïde in een hoekje heen en weer te wiebelen en schreeuwen over hoe vreselijk het allemaal is wat mij hier overkomt.

16 likes

Jaa zwaai even, er wordt waarschijnlijk heel weinig naar die man gezwaaid! Zo’n klein maar gezellig gebaar. Ik ben het ook gaan doen naar mijn overburen en het is veel gezelliger dan doen alsof je elkaar niet ziet (wat we toch al hele dagen doen met vreemden).

9 likes

Heeft ie wel een goede start van de dag in ieder geval :joy:

4 likes

Ik was ongemerkt geswitcht naar een ander topic en dacht dat @Yzile hier suggereerde om bij die naar binnen kijkende man dan maar de stekker eruit te trekken :joy::sob:

42 likes

Zo schattig! Sowieso dat ze naar je uitkijkt :heart:

5 likes

Oh maar als het alleen in het voorbijgaan is zou ik dat zeker ook doen, ik groet mensen op straat ook altijd (tenzij ze vet chagrijnig heel bewust geen oogcontact maken ofzo), maar aangezien ik thuis werk en dus heel veel thuis ben en deze man altijd naar binnen kan kijken voelt dat toch gek. Straks denkt hij dan OMG ze vindt het LEUK!! En dan zit hij er straks nog vaker. :rofl:

(Disclaimert ik ben hier niet geheel serieus en maak me hier echt een stuk minder druk om dan sommigen hier lijken te denken)

1 like

Plottwist: zodra je zwaait laat hij zijn geslachtsdeel zien. Wat een lief oud mannetje.

8 likes

Oh :smiling_face_with_tear: Nouja, hopelijk heeft ie een goede nacht gehad. Had dan beter boodschappen bij de appie kunnen halen, want dat was zijn 2e keus

2 likes

Dat duurt wel een paar dagen omdat het via overschrijven wordt uitgekeerd dacht ik. Dus zou wel heel omslachtig zijn dan.

1 like

Als die man er een soort opera brilletje bij zou pakken zou ik wel mijn gordijnen dicht doen denk ik eerlijk gezegd haha

2 likes

Die boodschappen kun je ook terugbrengen met het bonnetje :smiling_face_with_tear:

@Solee ik dacht dat het ook cash kon, maar ook als dat niet kan: als je dit consequent lukt maakt het niet zoveel uit als het een paar dagen duurt.

Sorry dat ik zo achterdochtig ben haha, maar dit is een best bekende truc. Er zijn gewoon helaas heel veel scammers en er zijn heel veel manieren waarop er van goedbedoelde mensen misbruik wordt gemaakt.

3 likes

Dan heb je iig wel een reden om naar dat tehuis te stappen om hem niet meer vanaf die plek te laten staren hahaha, gauw opgelost

Haha dat van die boodschappen geloof ik niet hoor. Het zou dan bij de AH to go zijn geweest en daar krijg je vaak niet eens een bon. Maar snap je wel hoor! Altijd goed om goed na te gaan hoe en wat.

2 likes

Hoevaak heb jij een werkborrel/uitje?

• Eens per week
  • Eens per maand
  • Eens per kwartaal
  • Eens per halfjaar
  • Eens per jaar
  • Minder vaak
  • Nooit
  • Anders/n.v.t.

0 stemmers

Oke ik las het verkeerd, er staat ‘buiten de supermarkt’, maar ik heb dus een keer gehad op vakantie dat er een vrouw naar ons toe kwam met een zielig verhaal over haar baby en dat ze geen eten heeft, en of wij een paar kleine boodschappen voor haar kind konden doen. Eenmaal in de supermarkt pakte ze van alles en ook nog overal het duurste van, was uiteindelijk €60 maar ik dacht lekker naïef ach is voor een goed doel. Eindstand na het afrekenen werden we gewaarschuwd dat dit een scam is, dat die vrouw hier bekend is en helemaal geen kinderen heeft en erna de boodschappen inruilt voor geld.

Kijk, dan licht je wel een beetje op. Als je me gewoon om geld had gevraagd had ik het je wss nog gegeven ook. Hoeft niet zo.

11 likes

Echt altijd die bal klem onder zo’n poppetje en op de een of andere manier werd iedereen die het speelde agressief ofzo, geef mij dan maar een pooltafel

4 likes

Om te spelen vind ik tafelvoetbal het leukst, om te kijken wanneer andere mensen het doen pool

Maar dan had je natuurlijk nooit 60 euro gegeven en eerder 5 ofzo.

2 likes

Ja of 10, of 20. Ligt eraan. En dan zou ik de volgende keer als ik je zou zien je weer helpen. Op deze manier niet.

Maar goed, ik ken haar situatie verder niet. Veel mensen die dat doen zullen het doen omdat ze echt geld nodig hebben, dus dan vind ik het verder ook niet zo erg.

3 likes