Wacht wat is deze refer? Ik ken het wel maar kan het ff niet plaatsen
Ik doe niet aan babyshowers voor het niet-eerste kind
Die van mij zijn bijna altijd anoniem omdat ik vergeet het vinkje aan te kruisen. Zou veel handiger zijn als het standaard openbaar zou zijn haha
Is Amsterdams kraanwater het lekkerste water?
- Ja
0 stemmers
Interesseert me nog minder
Ik vind water echt fuckinglekker
Ik vind/vond water heerlijk, vooral koud, maar sinds mijn maagverkleining valt water veel te zwaar op mn maag. Is echt heel oncomfortabel (schijnen meer mensen te hebben na een operatie). Drink nu meestal groene ijsthee aangelengd met water maar ik mis water echt!
ook nooit gedronken tijdens het tandenpoetsen, na het gymen (of sporten), als je je verslikte, 's nachts een glaasje water naast je bed, bij een vriendje? etc
Ja. Met als uitzondering dat gore Franse chloorwater
Dan ga je toch niet.
Lekkerste water?
- Spa
- Chaudfontaine
- Barleduc
- San Pellegrino
- Evian
- Een ander merk, namelijk…
- Ik proef geen verschil
- Ik drink geen water (uit flesjes)
0 stemmers
Kraanwater staat er expres niet bij want dat is mega regio-afhankelijk
Toen ik nog in NL woonde vond ik het kraanwater super lekker (Zuid-Limburg). Nu in België vind ik het mwah, smaakt vaak naar chloor. Hier is het ook veel gebruikelijker om water uit flessen te drinken; en werd ik meermaals al bijna voor gek verklaard toen ik water uit de kraan dronk ![]()
Maar heb je dan nooit dat je een keer langer onderweg bent dan verwacht ofzo en dan heel erg dorst hebt? Of koop je dan iets ‘leukers’ dan water uit principe? Ik vind het eigenlijk ook zonde maar soms heb ik gewoon dorst
Edit: en bestel je ook nooit water in een restaurant?
En dan het liefst
- Plat
- Licht bruisend
- Bruisend
0 stemmers
Ik vind Volvic normaal prima maar ik kocht laatst dit en dacht dat het als Spa touch of ging zijn, en er stond ook no artificial sweeteners op maar toen was het megazoet. Zat inderdaad geen zoetstof in maar wel gewoon suiker ![]()
Ik drink Volvic in Duitsland, dat land heeft geen deftig plat water.
Nu heb ik hier zoveel zin innnn.

