Vind €40 voor high tea + kado niet per se duur, maar vind een tweede babyshower wel onzinnig
€10 cadeau pp en allemaal hapje meenemen lijkt me ook meer dan voldoende, vind €40 echt veel geld
en het cadeau dat vriendin vraagt is iets waar haar kleuter nu iets aan heeft, niet iets voor de baby
In deze “hypothetische situatie” bedoel je toch?
Waarom zijn zoveel polls anoniem de laatste tijd?
Lust jij water
- Een neutrale ja
- Hoe bedoel je lust je water, het smaakt neutraal, iedereen lust water
- Nee dat lust ik niet
0 stemmers
Vind jij het een afknapper als iemand geen gewoon water (zonder airUp of andere kindertrucjes) drinkt?
- Ja je bent volwassen stel je niet aan
- Nee hoor niet kinderachtig
0 stemmers
Ik moet bij deze poll direct aan “Water, WATER??? PROBEER JE ME TE VERGIFTIGEN?!?!” denken
Wacht wat is deze refer? Ik ken het wel maar kan het ff niet plaatsen
Ik doe niet aan babyshowers voor het niet-eerste kind
Die van mij zijn bijna altijd anoniem omdat ik vergeet het vinkje aan te kruisen. Zou veel handiger zijn als het standaard openbaar zou zijn haha
Is Amsterdams kraanwater het lekkerste water?
- Ja
0 stemmers
Interesseert me nog minder
Ik vind water echt fuckinglekker
Ik vind/vond water heerlijk, vooral koud, maar sinds mijn maagverkleining valt water veel te zwaar op mn maag. Is echt heel oncomfortabel (schijnen meer mensen te hebben na een operatie). Drink nu meestal groene ijsthee aangelengd met water maar ik mis water echt!
ook nooit gedronken tijdens het tandenpoetsen, na het gymen (of sporten), als je je verslikte, 's nachts een glaasje water naast je bed, bij een vriendje? etc
Ja. Met als uitzondering dat gore Franse chloorwater
Dan ga je toch niet.
Lekkerste water?
- Spa
- Chaudfontaine
- Barleduc
- San Pellegrino
- Evian
- Een ander merk, namelijk…
- Ik proef geen verschil
- Ik drink geen water (uit flesjes)
0 stemmers
Kraanwater staat er expres niet bij want dat is mega regio-afhankelijk
Toen ik nog in NL woonde vond ik het kraanwater super lekker (Zuid-Limburg). Nu in België vind ik het mwah, smaakt vaak naar chloor. Hier is het ook veel gebruikelijker om water uit flessen te drinken; en werd ik meermaals al bijna voor gek verklaard toen ik water uit de kraan dronk