Stel je persoonlijke vraag #50

Even heel hypothetisch maar je wordt uitgenodigd voor de babyshower van een (redelijk goede) vriendin. Zij is zwanger van haar 2e kindje, bij de eerste was er een shower in corona tijd (lees: bij haar in de tuin gezellig eten en drinken). Dit keer is het buiten de deur, namelijk een high tea. Er komt ook een gezamenlijk cadeau. Totale kosten zijn €40 pp.

Vind jij dit duur?? Als in, te duur voor een babyshower, niet de high tea an sich.

• JA!?
  • Best wel
  • Nee

0 stemmers

1 like

Vind €40 voor high tea + kado niet per se duur, maar vind een tweede babyshower wel onzinnig

37 likes

€10 cadeau pp en allemaal hapje meenemen lijkt me ook meer dan voldoende, vind €40 echt veel geld

en het cadeau dat vriendin vraagt is iets waar haar kleuter nu iets aan heeft, niet iets voor de baby

In deze “hypothetische situatie” bedoel je toch?

54 likes

Waarom zijn zoveel polls anoniem de laatste tijd?

6 likes

Lust jij water

• Een neutrale ja
  • Hoe bedoel je lust je water, het smaakt neutraal, iedereen lust water
  • Nee dat lust ik niet

0 stemmers

Vind jij het een afknapper als iemand geen gewoon water (zonder airUp of andere kindertrucjes) drinkt?

• Ja je bent volwassen stel je niet aan
  • Nee hoor niet kinderachtig

0 stemmers

1 like

Ik moet bij deze poll direct aan “Water, WATER??? PROBEER JE ME TE VERGIFTIGEN?!?!” denken :sob:

35 likes

Wacht wat is deze refer? Ik ken het wel maar kan het ff niet plaatsen

2 likes

Ik doe niet aan babyshowers voor het niet-eerste kind

3 likes

Filmpje van AT5, ik zoek hem voor je op!

Edit:

12 likes

Die van mij zijn bijna altijd anoniem omdat ik vergeet het vinkje aan te kruisen. Zou veel handiger zijn als het standaard openbaar zou zijn haha

7 likes

Is Amsterdams kraanwater het lekkerste water?

• Ja

0 stemmers

5 likes

Ja daarom hebben ze de :dizzy: baby sprinkle :dizzy: bedacht

https://www.thebump.com/a/baby-sprinkle

:nauseated_face:

3 likes

Interesseert me nog minder

4 likes

Ik vind water echt fuckinglekker

15 likes

Ik vind/vond water heerlijk, vooral koud, maar sinds mijn maagverkleining valt water veel te zwaar op mn maag. Is echt heel oncomfortabel (schijnen meer mensen te hebben na een operatie). Drink nu meestal groene ijsthee aangelengd met water maar ik mis water echt!

3 likes

ook nooit gedronken tijdens het tandenpoetsen, na het gymen (of sporten), als je je verslikte, 's nachts een glaasje water naast je bed, bij een vriendje? etc

3 likes

Ja. Met als uitzondering dat gore Franse chloorwater

4 likes

Dan ga je toch niet.

3 likes

Lekkerste water?

• Spa
  • Chaudfontaine
  • Barleduc
  • San Pellegrino
  • Evian
  • Een ander merk, namelijk…