Stel je persoonlijke vraag #50

Denk je dan ook nergens aan of gaan je hersenen ratelen?

Even een poll. Kan jij nergens aan denken?:

• Ja, no thoughts just vibes
  • Ja, een enkele keer
  • Nee, ik denk altijd ergens aan
  • Mijn hersenen ratelen 24/7

0 stemmers

1 like

Ik ga er vanuit dat er een wachtmuziekje in je kop afspeelt, wanneer je gedachteloos bent

5 likes

Ja echt helemaal blanco
Heb ik wel moeten leren en moet ik ook bewust voor gaan zitten, maar niksen kon ik altijd al haha

2 likes

Valt denk onder een grijs gebied. Mijn vader beweert dat hij daadwerkelijk nergens aan kan denken. In zijn hoofd is het volledig stil dan.

Het is dat ik weet dat die man een slechte leugenaar is.

3 likes

Haha lief zitten :heart:

4 likes

Ik zou wel graag mijn gedachtespinsel uit kunnen zetten, maar helaas :smiling_face_with_tear:

2 likes

Alvast excuses voor de random vragen

Zou jij het raar vinden als er blarenpleisters bij een schoenenwinkel verkocht worden?

• Ja geeft me minder vertrouwen in de schoenen
  • Nee heeft geen invloed
  • Nee juist fijn!

0 stemmers

Als jij iets ziet wat goed beveiligd is met bijvoorbeeld een paar beveiligers/ agenten/ handhavers:

• Geeft me dat een veilig gevoel omdat ze er zijn
  • Geeft me dat een onveilig gevoel want waarom is het ‘nodig’?

0 stemmers

Kies jij voor de zelfscan als die optie er is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als vlees sappig wordt genoemd vind ik dat

• Positief
  • Negatief
  • Ieehh bah sappig

0 stemmers

Heb jij wel eens aangifte gedaan bij de politie?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij een rugzak

• Om
  • Aan

0 stemmers

Een horloge

• Om
  • Aan

0 stemmers

Een riem

• Om
  • Aan

0 stemmers

Zit jij

• Op de bank
  • In de bank

0 stemmers

Mijn vriend heeft alles dus aan en ik om en hij zit in de bank en ik op. :woozy_face:

8 likes

Een rugzak heb ik eigenlijk op in plaats van om.

17 likes

Als hij zo zit, zit hij inderdaad in de bank

83 likes

Ik zelf (als individu) wel, maar als instituut niet per se (bijv na al het politiegeweld bij free palestine protesten).

22 likes

Mijn ex zei altijd ‘leg maar neer’ over een glas drinken of ‘leg mijn glas daar maar neer’ en dat maakte mij woedend

34 likes

Insecten (over het algemeen)

• Waardeer ik en vind ik prima om mij heen te hebben
  • Waardeer ik maar heb ik liever niet om mij heen
  • Waardeer ik niet maar tolereer ik wel om mij heen
  • Waardeer ik niet en wil ik liever niet om me heen hebben
  • Geen mening

0 stemmers

• Ik probeer ze altijd te laten leven
  • Ik maak er soms wel eentje dood
  • Ik maak ze geregeld dood
  • Ik maak ze vaak dood

0 stemmers

1 like

Alleen muggen hoeven voor mij te vrezen

19 likes

Ik vind insecten echt een te grote groep om hier eenduidig antwoord op te geven haha. Ik waardeer insecten sowieso maar of ik ze om mij heen wil hebben hangt heel erg af van het insect. Bijen yes, wespen no. Kevers, torren etc vind ik allemaal prima. Ik vind eigenlijk alleen wespen om mij heen echt kut. Van een insect OP mij schrik ik meestal wel ook.

En ik maak eigenlijk nooit insecten dood, zelf een mug wil ik niet zelf doden. Maar ik protesteer niet als m’n partner een mug doodt in onze slaapkamer.

7 likes

Haha ja ik vind het ook echt een te grote groep om zo antwoord op te geven. Het ene insect is de andere niet! De meesten vind ik helemaal prima en ok, een heel klein aantal niet.

Ik schrok van de week zĂł erg van een hele grote spin (geen insect, I know) dat ik 'm zomaar dood heb gemaakt en toen voelde ik me ontzettend kut want normaal doe ik dat echt niet. Hij lag op zijn zij met zijn poten helemaal ingetrokken op de grond dus ik dacht dat hij dood was. Wilde het lijfje naar buiten gooien als voer voor vogels eventueel, en toen ik 'n aanraakte ging hij ineens keihard rennen. Ik kreeg echt een hartaanval maar voel me nu, een paar dagen later, nog steeds schuldig voor mijn PLET HET reactie. :pensive:

3 likes

Komt ie uit Zeeland toevallig?

In Lille vond ik het echt vreselijk eng dat er random militairen met grote geweren wacht stonden te houden. Hallo, mis ik iets? Is er een dreiging?

4 likes

Same here, met muggen ga ik in de seriemoordenaar modus. Geen empathie haha

1 like

Vliegen binnen maak ik dood. Kan niet ontspannen als er eentje binnen zit en dat ie dan de hele tijd uit het niks gaat vliegen of zo irritant tegen het raam aan vliegen. Probeer ze buiten te laten maar als het niet lukt dan maak ik ze dood.

3 likes