Stel je persoonlijke vraag #50

Bij ons was het Thomas, Marc, Suzanne, Sophie
. Maar Thomas en Suzanne waren het populairst

1 like

Bedoel je niet Annemiekel?

5 likes

Over namen gesproken, ken jij de doopnamen van prinses Amalia? Ik hoop dat deze vraag ooit nog eens gesteld wordt in een pubquiz

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Antwoord: Catharina-Amalia Beatrix Carmen Victoria

4 likes

Ik snap dit nooit zo goed, je hebt die namen (denk ik?) met liefde gekozen voor haar en dan gebruik je ze vooral om haar duidelijk te maken dat het nu echt menens is?

2 likes

Dit onderwerp is saaiii

18 likes

Verzin iets leukers dan :hugs:

20 likes

Extra uitdaging. Het mag niet over hardlopen of over de natuur gaan

9 likes

Ik had niet anders verwacht van Maarten van Rossum

5 likes

Ja dit heb ik dus ook nog, vrij simpele naam met nog 2 naamgenoten in de klas op de middelbare school :grimacing: dus ben zowel met de kwaliteit als kwantiteit ontevreden, gemakzuchtige ouders heb ik toch :smiling_face_with_tear:

4 likes

Lunch jij op het werk altijd met je collega’s?

• Ja want dat vind ik gezellig
  • Ja want dat is verplicht
  • Soms
  • Nee want daar heb ik geen zin in
  • Nee want op mijn werkplek kan dat niet
  • Nee want ik werk vanuit thuis
  • Nee want anders

0 stemmers

1 like

Ik heb een vreeeeselijke naam dus ik ben wel blij dat ik maar een naam heb want m’n ouders hadden vast nog wel drie verschrikkelijke doopnamen kunnen bedenken

14 likes

Gezien @anon81378386 het namen onderwerp zat is en ik Spice up your life in mijn hoofd heb. Wat is jouw favoriete Spice Girl nummer?:

• Spice up your life
  • If you wanna be my lover
  • 2 become 1
  • Who do you think you are
  • Stop
  • Mama
  • Een ander nummer

0 stemmers

3 likes

Tussen “ja vind ik gezellig” en “ja is verplicht in”. Bij ons wordt de tafel gedekt en smeert/eet iedereen zn brood tegelijk, maar soms heb ik daar echt zo geen zin in. Wil ik gewoon een broodje smeren en achter mn computer eten, of gewoon even zelf zitten. Maar dat is ook raar om te doen, want dan denkt iedereen gelijk dat er iets is

6 likes

Wij eten allemaal aan onze werkplek maar we lopen soms wel samen naar de ah/broodjeszaak

3 likes

Ik lunch met cliĂ«nten en collega’s samen. Is onderdeel van de behandeling. Kan eventueel wel zelf daarna eten, maar vind ik ook zo gek staan.

4 likes

Werk je in een kliniek?

3 likes

Nee.

Zou jij een relatie aan gaan en samenwonen met een ruim volwassen partner (30+) die uit luiheid de was nog door diens moeder laat doen?

• Nee nooit
  • Alleen als het op alle andere fronten een fantastische partner is
  • Ja hoor geen probleem
  • Alleen als ze mijn was ook doet

0 stemmers

Een unieke achternaam hebben is wat emailadressen betreft top. En de combinatie van mijn voornaam en achternaam ben ik de enige die deze heeft, dus ik kan altijd een emailadres of gebruikersnaam aanmaken.

Krijg jij wel eens complimenten over jouw oogkleur?

• Vaak
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

Welke oogkleur heb jij?

• Blauw
  • Amber
  • Grijs
  • Groen
  • Hazelnootbruin

0 stemmers

• Bruin

0 stemmers

Vind jij ook dat mensen met gekleurde ogen (alles behalve (donker)bruin) zo onnodig moeilijk doen over hun oogkleur? Dus als je zegt van hé jij hebt blauwe ogen dat ze dan zeggen van nee mijn ogen zijn ijzig kristalblauw met groene spikkeltjes en pimpelpaarse randjes.

• Ja, deze mensen moeten echt ophouden
  • Gewoon ja
  • Nee

0 stemmers

1 like