Stel je persoonlijke vraag #50

Gewoon bruin.

4 likes

Hahaha oeps ben die optie gewoon helemaal vergeten

2 likes

Dit dacht ik ook, maar een van mijn siblings is ook J. de Vries dus nu heb ik alsnog een e-mailadres met een getal erachter :skull:

1 like

Mijn schoonmoeder zegt al weken dat ze mijn was wel wil strijken want ze vindt strijken zo leuk (die vrouw is knettergek), ze heeft me bijna zo ver dat ik straks m’n wasmand ga brengen.

4 likes

Volgens mij mis ik de grap.

1 like

Ik heb een emailadres dat voornaam@nogiets.nl is hahaha
Als je het raadt mag je me een mail sturen

4 likes

Was ook niet bedoeld als grap? :joy:

5 likes

Ik heb twee doopnamen en ben daarmee helaas vernoemd naar een oma waar ik geen contact mee heb omdat ze zo naar is. Dan een roepnaam, maar eigenlijk noemt iedereen die me een beetje kent me bij de afkorting van mijn roepnaam.

4 likes

Het wordt er niet duidelijker op.

Oh wacht je citeerde een ander bericht, ik dacht over m’n schoonmoeder. :smiling_face_with_tear: Ja eh Annemiekel is zo’n forum naam volgens mij, weet niet eens of het een echt persoon is.

4 likes

Hmm ik heb donkerbruine ogen. Maar zou het eerder beschrijven als de diepten van een oud, mysterieus bos, waar het zonlicht door het bladerdak gefilterd wordt en dansende schaduwen werpt op de met mos begroeide bodem. Ze roepen het beeld op van rijke, vruchtbare aarde na een zachte regenbui, doordrenkt met leven en geheimen. Ze zijn als warme koppen donkere chocolade, smeltend in de mond, rijk en onweerstaanbaar.

Samenvatting

Ik wou even meedoen aan ‘moeilijk doen’ over mijn oogkleur. Oneerlijk als alleen blauwogigen en groenogigen dat zouden mogen.

17 likes

Moet oogkleur en zeuren over mensen met bijzondere ogen elk kwartaal terug komen?

14 likes

Ik probeer vaak een half uurtje te gaan wandelen, dus dan eet ik er voor of erna aan mn bureau. Als ik niet ga wandelen, eet ik wel in de kantine.

3 likes

Heb je vanochtend qmusic geluisterd?

Ik vind dat mijn moeder echt een mooie combinatie van namen heeft gekozen en vind het mega leuk om die namen op papier (diploma’s, paspoort etc) te zien.

17 likes

Ik zag laatst ook een soort winkel ergens waar je een kunstwerk kon laten maken voor aan de muur met je iris in het groot erop. Ik kon het echt niet aan wat een triest gebeuren.

15 likes

Haha ik heb dit echt nog nooit meegemaakt, wat voor types zijn dit dan? Veel wilder dan blauw/groen of blauw/grijs wordt het in mijn omgeving niet.

2 likes

Viva Forever! Dat vond ik destijds ook zo’n prachtige clip.

Brengt me meteen terug naar de zomer van '98. :older_woman: En voelde ook als een soort afscheid van Geri omdat dit de laatste clip was met haar.

38 likes

Ja, krijg meteen dat droevige gevoel dat ik toen had omdat Geri wegging als ik aan dat numner denk :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ie ja, dat zit hier ook en het is zooo lelijk. Dan doen ze er ook 2 bij elkaar zo lekker artsy schuin en het ziet er echt supereng uit haha.

1 like