Stel je persoonlijke vraag #50

Ik ga dit weekend naar een Spice Girls tribute concert en heb er zo veel zin in, twijfel om m’n plateauzolen uit de kast te trekken.

13 likes

het boeit me niet echt maar mijn vader wilde me achteraf de naam van mijn oma als tweede naam geven. en die had ik wel gewild eigenlijk, past mooi en gewoon leuk want ze is al overleden

4 likes

Zag op insta nog Holler van hun, was ook een toplied

4 likes

Haha ja exact! Is vervelend als je dan wordt omgeroepen bij officiële eerste dagen. Wilhelminaaaaa
Dan denk ik altijd phoe wie heet er zo… oh ja ik…

@Spaarlamp Zelfs op mijn geboortekaartje staat mijn roepnaam gelijk! Vervolgens worden mijn doopnamen genoemd.

4 likes

Ja sorry alvast maar ik wil ook nog iets zeggen over de namen. Ik heb er 1 en ook een veelvoorkomende naam dus ik ben ook altijd Anne Z of Anne 2 zegmaar. Opzich prima om 1 naam te hebben. Maar ik heb ook een broer en hij heeft wél twee namen en dat heb ik altijd als heel oneerlijk gevoeld als kind, waardoor ik er ook altijd graag twee wilde en eigenlijk nog steeds wel.

We zijn beiden vernoemd maar hij heeft dus de vernoemde naam plus eigen roepnaam. En bij mij is de naam erin verwerkt. Maar dan bijv Anne terwijl oma An heette. Dus je hebt totaal niet door dat het een vernoeming is omdat het zo’n veelvoorkomende naam is. Nou dus tip voor de moeders of mensen met kinderwens, als je meerdere kinderen wenst geef ze dan evenveel namen :sweat_smile:

7 likes

Nigel Farage (een van de major brexeteers die nu meedoet aan de verkiezingen in het verenigd koninkrijk ) kreeg een banaan milkshake in zijn gezicht gegooid vandaag

• Prima
  • Van politici blijf je af

0 stemmers

1 like

Haha nul nuance in die poll

5 likes

Nouja niet per se van politici want blijf van iedereen af in principe, maar vind het nogal een kinderachtige actie om te uiten dat je het met iemand oneens bent (er vanuit gaande dat dat de reden was)

Edit @PiuPiu haha ja dat dus indd :laughing:

4 likes

Ja mijn manager zegt super vaak iets over mijn oogkleur. Maar hij is een man en ik denk dat hij in de war raakt van oogschaduw

12 likes

Ik en @Verslapen

12 likes

Soort van, hebben geen pauze en ontbijt/lunch/avondeten is samen met cliënten op de groep dus vaak is dat wel met de collega waar je direct mee werkt maar dan zijn er vooral gesprekken met cliënten en niet zozeer met collega’s onderling.

1 like

Ja dat was de inspiratie

2 likes

Dacht jij vroeger dat als een mug eerst iemand met aids stak en dan jou dat je dan aids zou krijgen?

• Ja
  • Nee
  • Nooit over nagedacht
  • Alleen als ze rare boertjes laat

0 stemmers

Haha ja doet me echt denken aan de ogen van Cookie monster , beetje loensend.

3 likes

Herinner jij van vroeger eerder positieve dingen of negatieve dingen? Los van evt traumatische gebeurtenissen e.d. Maar bijv eerder veel herinneringen van ruzie met je broer of zus over iets of juist de leuke dingen.

• Positief
  • Negatief
  • Allebei evenveel

0 stemmers

1 like

Ik loens ook wel soms hahahaha

1 like

Allebei even weinig. Ik heb maar een handvol herinneringen aan vroeger, en de rest is waarschijnlijk weggedrukt door trauma.

5 likes

van wie is dat oorspronkelijke boertjesverhaal ik wil het altijd al een keer lezen, heb dat toen gemist

2 likes

Ik heb dit al lol (oke ik heb er niet vijf en ik vind catharina-amalia een bijzondere keuze met dat streepje, maar ik heb wel minstens een naam uit dit rijtje)

Iets met een collega toch? Wil t ook nog wel eens lezen!!!

4 likes