Stel je persoonlijke vraag #50

Dacht jij vroeger dat als een mug eerst iemand met aids stak en dan jou dat je dan aids zou krijgen?

• Ja
  • Nee
  • Nooit over nagedacht
  • Alleen als ze rare boertjes laat

0 stemmers

Haha ja doet me echt denken aan de ogen van Cookie monster , beetje loensend.

3 likes

Herinner jij van vroeger eerder positieve dingen of negatieve dingen? Los van evt traumatische gebeurtenissen e.d. Maar bijv eerder veel herinneringen van ruzie met je broer of zus over iets of juist de leuke dingen.

• Positief
  • Negatief
  • Allebei evenveel

0 stemmers

1 like

Ik loens ook wel soms hahahaha

1 like

Allebei even weinig. Ik heb maar een handvol herinneringen aan vroeger, en de rest is waarschijnlijk weggedrukt door trauma.

5 likes

van wie is dat oorspronkelijke boertjesverhaal ik wil het altijd al een keer lezen, heb dat toen gemist

2 likes

Ik heb dit al lol (oke ik heb er niet vijf en ik vind catharina-amalia een bijzondere keuze met dat streepje, maar ik heb wel minstens een naam uit dit rijtje)

Iets met een collega toch? Wil t ook nog wel eens lezen!!!

4 likes

Heb jij een voorkeur voor de wc waar je gaat poepen?

• Nee
  • Nee wtf
  • Ja
  • Ja absoluut!!!

0 stemmers

Ik doe dat het liefst op de badkamer namelijk. Daar is het warmer en gewoon betere ambiance

3 likes

Het is helaas verwijderd maar hier een mooie samenvatting.

5 likes

Meid ik heb maar 1 toilet

51 likes

Had in Duitsland een vierkante pleepot. Naaah dat zit echt niet lekker hoor. Doet echt zeer met zitten. Snap niet dat die ooit bedacht en gemaakt zijn. En thuis gewoon beneden.

2 likes

Ja maar op je werk ofzo dan? Daar heb ik ook wel een favoriete poep wc

3 likes

Eentje met een krukje of een stevige kleine afvalbak waar ik mijn voeten op kan leggen lol, veel papier en een bidet. :sparkles: Sinds het krukje in mijn leven is snap ik dit volledig:

Rechts could be me

3 likes

Ja dat is vreselijk!!! hebben mijn ouders ook + 365 dagen per jaar het raam open op de wc

Echt walgelijk. Ik wacht nog liever tot ik fecaal ga braken dan dat ik daar ga poepen

1 like

als ik thuis ben altijd boven op de badkamer. Mijn vriend zijn voorkeur is beneden. Ideaal/

2 likes

Hoe ziet jouw Maps er ongeveer uit?

1

2

• 1 Default of terrein
  • 2 Satelliet
  • Ik gebruik geen Maps/anders

0 stemmers

2 likes

1 tijdens navigatie en 2 als ik een plek opzoek ofzo

7 likes

Hoe noem jij dit