Stel je persoonlijke vraag #50

Who wants to go to the Four Seasons Orlando?

• Meee! :point_up:t4:
  • Huh? :woman_shrugging:

0 stemmers

5 likes
  • Schattig
  • Film en post je halfnaakte kind niet op internet

0 stemmers

2 likes

Precies passende kleding = te klein imo haha

6 likes

Vorig jaar paste alles precies goed of was oversized en nu zijn al mijn broeken te klein ))):

Maar ik weiger nieuwe broeken te kopen want ze waren allemaal te duur en ik wil alleen maar duurzame broeken en die zijn ook allemaal te duur om te kopen als ik alles nieuw zou moeten kopen

2 likes

Ja dit, ik koop nu alleen nog maar oversized maar kan moeilijk mn hele garderobe op de schop doen :smiling_face_with_tear:

Ik zie deze vrouw altijd overal op rode lopers, maar vraag me altijd af waarom en wie haar uitnodigd.

Dus. Weet jij wie Nina Dobrev is?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Zo ja, Heb jij haar sinds de vampire diaries (7 jaar geleden gestopt) ooit nog ergens in gezien?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Weet jij wie Dianne Kruger is?

• Ja
  • Nee
  • Oh speelde die niet ooit in 2004 Helen of Troy

0 stemmers

Heb jij die de afgelopen 20 jaar ergens anders in gezien?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar waarom is ze wel altijd overal op de rode loper

0 stemmers

Weet jij wie Kate Bosworth is?

• Nee
  • Ja als actrice
  • Oh was dat niet die superdunne vrouw die Orlando bloom in 2003 heeft gedate?

0 stemmers

Heb je haar de afgelopen 20 jaar in een film/serie gezien?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

2 likes

Inglorious bastards valt nog binnen het 20 jaar termijn

2 likes

Ohja! Dat was zij, dat was opzich wel een logische rol voor haar.

Maar vind haar zo bland dat ik me nooit kon voorstellen dat er een oorlog om haar gevoerd zou worden.

2 likes

oh heb die letterlijk eergisteren gekeken en was haar nu alweer vergeten tot k dit las

3 likes

Nina Dobrev in een onvergetelijke Netflix kerstfilm.

10 likes

Wie ben jij meestal in een online discussie?

• Zwart
  • Roze

0 stemmers

Wie is hier irritanter?

• roze; die denkt niet aan alle mensen
  • zwart; die denkt dat de uitzondering de regel is

0 stemmers

2 likes

Heb je bij die laatste zwart en roze omgedraaid of ben ik nou zo gaar?

10 likes

Ik ben echt gekwetst, dit had je ook zachtaardiger kunnen overbrengen.

12 likes

Kom erbij! De vacature voor zij-instromers gaat in november weer open (maar mailen of er echt geen extra plekje vrij komt vanaf sept kan ook) lijkt me gezellig

10 likes

Had ik graag gedaan maar heb alleen een middelbare schooldiploma vmbo-t :smiling_face_with_tear:

1 like

Diakonessenhuis zoiets lijkt me ook leuk als begin (maar sorry zal me verder niet bemoeien hoop dat je iets kunt doen wat je leuk vindt)!

3 likes

Wellicht kun je instromen met een 21+ toets? Zo is mijn vriend ook op het hbo terecht gekomen.

Als je echt de zorg in wil kan je ook instromen op mbo nivea binnen bijv de ouderenzorg hoor, altijd opties

1 like

Maar ik snap oprecht even niet waarom een Amerikaanse megastore beter zou zijn voor je social anxiety dan een supermarkt om de hoek?

Ben regelmatig in Walmart, Target, Acme en al dat soort winkels geweest en boy…intens

3 likes