Stel je persoonlijke vraag #50

Inglorious bastards valt nog binnen het 20 jaar termijn

2 likes

Ohja! Dat was zij, dat was opzich wel een logische rol voor haar.

Maar vind haar zo bland dat ik me nooit kon voorstellen dat er een oorlog om haar gevoerd zou worden.

2 likes

oh heb die letterlijk eergisteren gekeken en was haar nu alweer vergeten tot k dit las

3 likes

Nina Dobrev in een onvergetelijke Netflix kerstfilm.

10 likes

Wie ben jij meestal in een online discussie?

• Zwart
  • Roze

0 stemmers

Wie is hier irritanter?

• roze; die denkt niet aan alle mensen
  • zwart; die denkt dat de uitzondering de regel is

0 stemmers

2 likes

Heb je bij die laatste zwart en roze omgedraaid of ben ik nou zo gaar?

10 likes

Ik ben echt gekwetst, dit had je ook zachtaardiger kunnen overbrengen.

12 likes

Kom erbij! De vacature voor zij-instromers gaat in november weer open (maar mailen of er echt geen extra plekje vrij komt vanaf sept kan ook) lijkt me gezellig

10 likes

Had ik graag gedaan maar heb alleen een middelbare schooldiploma vmbo-t :smiling_face_with_tear:

1 like

Diakonessenhuis zoiets lijkt me ook leuk als begin (maar sorry zal me verder niet bemoeien hoop dat je iets kunt doen wat je leuk vindt)!

3 likes

Wellicht kun je instromen met een 21+ toets? Zo is mijn vriend ook op het hbo terecht gekomen.

Als je echt de zorg in wil kan je ook instromen op mbo nivea binnen bijv de ouderenzorg hoor, altijd opties

1 like

Of accepteer gewoon dat mensen soms voor het gemak even generaliseren en je er zelf ook bij kunt bedenken dat er altijd uitzonderingen zijn.

14 likes

Maar ik snap oprecht even niet waarom een Amerikaanse megastore beter zou zijn voor je social anxiety dan een supermarkt om de hoek?

Ben regelmatig in Walmart, Target, Acme en al dat soort winkels geweest en boy…intens

3 likes

Ik heb hier inderdaad naar gekeken en heb mijn opties bekeken. Alleen ben ik dan zeker 6 jaar aan het leren en dat vind ik heel lang met een gezin thuis. Het werken leren traject verdient gewoon heel slecht en weet niet zo goed hoe we dat 6 jaar lang moeten doen. 21+ toets heb ik naar gekeken, ben alleen bang dat ik het op hbo echt niet ga redden omdat ik al 11 jaar niet meer naar school ga. Wellicht ga ik het in de toekomst proberen want het is wel mijn droom. Weet dus alleen niet in hoeverre het haalbaar is.

4 likes

Yo als t je droom is ga ervoor

33 likes

Ja, als het dcht je droom is zou ik het zeker ooit doen! Mijn moeder heeft dit ook gedaan! 40+ single mom (met adhd :joy:) met alleen een vmbo-t diploma: eerst niveau 3, toen 4 en dit jaar begonnen aan HBO V. Het is wel zwaar, maar je werkt nog zo lang!

12 likes

Ah wat tof dat je ernaar gekeken had! Snap dat het soms zwaar is zo lang leren. Ik dacht eerder omg dan ben ik 34 als ik klaar ben dat is toch bizar ik heb ook gewoon al kantoorbanen gehad ik moet normaal doen etc etc

en toen dacht ik: 34 word ik toch. Met deze ervaring en diploma lijkt dat me een mooi avontuur en dat is het ook echt. Heb zo veel geleerd en mag al zo veel voor mensen betekenen.

Er zit ook iemand van 47 in mn klas met kinderen etc die heeft het ook erg naar haar zin.
Wie twijfelt mag altijd een berichtje sturen

32 likes

Zulke tattoos, dus kleine tot grote tattoos op random plekken op je lichaam zonder dat het een sleeve of patroon vormt ofzo

• Mooi en creatief
  • Neutraal
  • Lelijk en slordig

0 stemmers

Mijn mening

Ik heb altijd de drang om mensen met zulke tattoos heel hardhandig te schubben lol, of stickerverwijderaar op ze te spuiten. Vind het een beetje het menselijke equivalent van een vies verkeerspaaltje waarop iedereen al decennia stickers plakt.

9 likes

Vind het voorbeeld van de foto ook niet heel mooi, maar een collega van mij heeft ook een soort random verzameling op haar armen en die vind ik wel heel tof. Het verschilt dus heel erg per persoon

5 likes