Stel je persoonlijke vraag #50

Wil je zeggen dat ik geopinieerd ben?!

3 likes

Thuis heb ik maar 1 wc, maar op het werk hebben we er 26 enja daar heb ik wel 2 favorieten om te poepen :sweat_smile:

3 likes

wie

5 likes

Mijn eerste post in Darkside Crushes :weary::cupid: (ging het ff terugzoeken, echt ziek dat FF alweer 6 jaar!!! bestaat?)

4 likes

Hoeveel verschillende groenten en fruit eet jij gemiddeld per week?

• Minder dan 5
  • 5-10
  • 11-20
  • 21-30
  • Meer!

0 stemmers

Eet je liever:

• Groene groenten
  • Rode groenten

0 stemmers

• Rood fruit
  • Groen/geel fruit

0 stemmers

3 likes

Deze bad boy
IMG_4581

Karakter in de serie The Sopranos.

1 like

Zat jij vroeger op myspace?

• Ja! Incl zelf geknutselde layout
  • Gewoon ja
  • Nee
  • Wat?

0 stemmers

Echt heimwee naar dat tijdperk

1 like

Ik keek wel op myspace, maar had zelf geen profiel.

7 likes

Zou je daten met de ex van je broer/zus?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En de ex van je vriend/vriendin?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Ik heb ooit een relatie gehad met een ex van een vriendin, nadat zij het prima vond toen hij mij op date vroeg. Jaren nadat zij een relatie hadden. Ik zou dat alleen overwegen als die persoon daar helemaal okee mee is.

6 likes

Ik heb meer dan 30 gestemd maar vooral omdat ik altijd diverse salades en soepen op werk eet waar sowieso al minstens tien extra groenten in zitten per week + een bakje gemengd fruit met fruit waar ik thuis te lui voor ben om te snijden, meloen en ananas enzo.

Ik denk dat ik thuis ergens in de twintig zit, er zit wel een verschil tussen zomer en winter want nu eet ik ook bramen, frambozen, aardbeien, blauwe bessen etc.

3 likes

M&M’s in deze zakjes:

• Memory unlocked!
  • Zegt me vaag iets
  • Nog nooit gezien
  • Anders

0 stemmers

Omg tijdens mijn sollicitatie gingen we een spontaan ROLLENSPEL doen
Nou dat kwam wel redelijk overeen met de realiteit hoe het nu is haha

16 likes

Weet jij dan toevallig of deze in de winkels te koop waren? Ik heb een herinnering aan een feest waar deze uitgedeeld werden maar kan me niet herinneren of ze toen gewoon in de winkels lagen.

2 likes

Ik heb in mijn werkende leven nog nooit een functie gehad waar een vacature voor was haha.

2 likes

verschilt pp maar stefan van stuktv heeft echt de lelijkste versie daarvan ooit (kut k wou foto toevoegen maar zn insta is leeg)

2 likes

Ohh doet me denken aan die pyramide ijsjes van vroeger? Hele vage herinnering maar weet iemand waar ik het over heb

15 likes

Jaa Joekels van Karvan Cevitam hahah

18 likes

Zijn de stembussen dan al open? :confused:

2 likes

Nee die gaan pas open als er geteld moet worden. De stemlokalen zijn wel open.

Sorry, ik ga dit de hele dag nog op mijn werk horen. Ie-de-re verkiezing weer 🫠

31 likes