Stel je persoonlijke vraag #50

Kan ik nog een keer stemmen? :cry:

1 like

Omg thanks

3 likes

Volgensmij kan je alsnog met bevestiging oid

Ik heb zelf zulke tattoos maar vind dit ook wel een vibe eigenlijk

31 likes

Hahaha ja same, ik vind het zelf juist veel mooier dan veel sleeves die ik heb gezien. Die kunnen zéker ook mooi zijn hoor! Maar ik ben juist gek op die plakplaatjes-vibe. Heb het zelf en wil het nog veel meer uitbreiden. :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Hahaha ja me too! Ivm zwangerschap nu even pauze maar heb er al 3 op de planning staan voor daarna :joy:

4 likes

Wanneer ben je in jouw ogen een disney adult?

• Als je als volwassene vrijwillig een keer naar Disney gaat
  • Als je als volwassene vrijwillig meerdere keren naar Disney gaat
  • Als je als volwassene vrijwillig naar Disney gaat en hier helemaal hysterisch over doet en ook mickey oortjes gaat dragen enzo

0 stemmers

1 like

Als je interieur grotendeels bestaat uit Disney spul.

5 likes

Ik ben aan het werk bij het stembureau, maar in een andere gemeente dan waar ik woon dus mag hier niet stemmen :rage:

2 likes

Je hoeft niet daar te stemmen (kan ook neit geloof ik haha)

maar hoorde wel dat er verschillende levels van strengheid waren - ik kreeg gewoon een gratis koffie toen ik zei dat ik net gestemd had, maar een collega moest wel fotografisch bewijs aanleveren (is dat niet illegaal)

1 like

Oh, ik had het gelezen als je vriend(in), als in partner. Nou zou ik daar ook geen problemen mee hebben, als die een hete ex heeft waar het goed mee klikt zie ik het probleem niet (moet je alleen natuurlijk niet puur heteroseksueel zijn)

1 like

Mooi dat de PVV hier gewoon geen optie is :ok_hand:t3:

7 likes

En verdenk je een of meerdere forummers ervan op de pvv te stemmen?

• Ja
  • Ja namelijk
  • Nee

0 stemmers

Oeps anoniem :joy: vergeten.

En nu niet anoniem :sweat_smile:
  • Ja maar ik zeg niet wie
  • Ja en ik zeg ook wie:
  • Nee hoogstens vvd ofzo

0 stemmers

Als zo’n 20% van de Nederlanders erop stemt moet het statistisch bijna wel dat er hier ook een paar zitten. Maar denk niet dat we ooit zullen weten wie, want is niet echt een safe space voor PVV’ers hier (en terecht ook overigens)

19 likes

Ja dat is helemaal waar natuurlijk! Maar bedoel wel aan de hand van meepratende mensen dus ik basis van hun posts.

Maar allicht wishful thinking van mij hoor (nouja wishful… fuck VVD als je ‘t mij vraagt.)

1 like

Het is niet dat ik niet wil zeggen wie, maar ik weet gewoon niet wie, maar wat @kika ook al zegt, het kan niet anders dan dat er pvv stemmers hier zitten

14 likes

Dan heb ik de vraag verkeerd geformuleerd. Dan denk je niet aan concrete mensen van wie je denkt: jij zou wel eens een pvv-stemmer kunnen zijn, dat was meer wat ik bedoelde. Dus op basis van postgedrag.

1 like

Dr was toch iemand die dit na de vorige verkiezingen gewoon open en bloot kwam verkondigen?

3 likes

Ehm ja :heart::heart::heart::heart::heart: mijn droom man.

1 like