Toen ik nog in NL woonde vond ik het kraanwater super lekker (Zuid-Limburg). Nu in België vind ik het mwah, smaakt vaak naar chloor. Hier is het ook veel gebruikelijker om water uit flessen te drinken; en werd ik meermaals al bijna voor gek verklaard toen ik water uit de kraan dronk
Maar heb je dan nooit dat je een keer langer onderweg bent dan verwacht ofzo en dan heel erg dorst hebt? Of koop je dan iets ‘leukers’ dan water uit principe? Ik vind het eigenlijk ook zonde maar soms heb ik gewoon dorst
Edit: en bestel je ook nooit water in een restaurant?
Volvic 🫶🏼
En dan het liefst
- Plat
- Licht bruisend
- Bruisend
0 stemmers
Ik vind Volvic normaal prima maar ik kocht laatst dit en dacht dat het als Spa touch of ging zijn, en er stond ook no artificial sweeteners op maar toen was het megazoet. Zat inderdaad geen zoetstof in maar wel gewoon suiker
Ik drink Volvic in Duitsland, dat land heeft geen deftig plat water.
Nu heb ik hier zoveel zin innnn.
Never forget dat ik een keer water bestelde en toen bruiswater kreeg en er bijna in stikte
Ik vind Spa echt heel vies, als ik dorst heb en dat is de enige wateroptie drink ik liever wat anders. Maar verder is het altijd wel prima.
Ik vind spa ook echt heel vies, smaakt naar metaal
Ja! Ik vind Spa echt een klap in mijn gezicht. Smaakt echt naar dat water wat vroeger op school uit de kraan kwam
Ja! Spa smaakt naar grond
Mmm grond
Even een discussie met een vriendin pijlen?
Ben jij wit, als in beide ouders westers wit?
- Ja
- Nee
0 stemmers
If so, was jij bewust je benen?
- Nee loopt het sop wel langs
- Gewoon nee
- Ja ik was alles met zeep
- Ja ik was alles met zeep en washandje
- Ik ben niet wit maar wil wel stemmen
0 stemmers
meestal loofah ipv washandje maar komt op hetzelfde neer. ‘nee loopt het sop wel langs’ laat me echt huilen
Nee maar mijn benen worden ook nauwelijks vies? Vind het echt de minst nodige dingen om te wassen.
Waar wordt zo’n been vies van dan
je wast je lichaam toch niet pas als het zichtbaar vies is…
Gewoon… van het leven? Zitten toch ook gewoon huidschilfers, zweetklieren, ect? Wat maakt een been schoner dan je buik of arm?
@Vuile_bitch sorry maar ik vind een loofah dus echt zum kotsen, echt een bacteriebroeiplaats omdat het slecht droogt en steeds opnieuw nat wordt.
Washandje, na elk gebruik in de was