Oh wow dit kan ik me niet herinneren
Sad.
- Nee
- Ik twijfel
- Ja, statistisch gezien moet dat haast wel, maar ik zou niet weten wie
- Ja, maar ik noem geen namen
- Ja, ik vermoed dat … PVV stemt
- Ja, ikzelf en ik heb geen schroom dat te delen
0 stemmers
Ja die leipe croissant toch?
Ik heb vooral vvd-vermoedens maar misschien is dat omdat ik dat al erg genoeg vind
TheFormerLipster was dat. Ik dacht eerst dat @Calypso haar nieuwe account was, maar ben er inmiddels achter van niet haha.
Die sociaal wenselijke antwoorden zijn ook iets heel recents hoor. Ik heb geen geheugenverlies, mijn lijst van mensen die in ieder geval geen bezwaar hebben tegen de pvv is lang.
Ja dat is zeker mijn vvd-vermoeden, maar misschien heb je gelijk en gaat het nog verder.
Die kwam bij mij ook als eerste naar boven als PVV stemmer.
Ja deze kwam ook in mijn op. Islamofoob iig wel.
Nou vermoeden wel aardig bevestigd.
Oh damn ik was dit vergeten maar nu herinner ik het me ook weer
zij ging ook helemaal schuimbekken bij het idee van een dubbele nationaliteit dussssss
Formerlipster zegt mij echt helemaal niets.
Ik ben ook ontzettend slecht in nieuwe accounts herkennen tho.
Ik moet dan een Eva-Lina denken of whatever variant van die naam
Edit: of was dit nog egf tijdperk?
Idk ik vertrouw sommige van de Limburgse forummers sowieso niet qua stemmen.
Nee zij heeft hier ook nog een tijdje gezeten.
Maar zou het deels niet ook voortschrijdend inzicht zijn? Ik bedoel toen Doutzen Kroes in 2011 zei dat Zwarte Piet niet meer kon vond een groot deel Nederland dat onzin. Ik moet ook bekennen dat ik destijds op Facebook nog de ‘Zwarte Piet moet blijven petitie heb getekend’, waarvan ik nu ook denk dat jemig Sundance waarom zag je toen het racisme niet.
Ik weet trouwens niet van wanneer de hier genoemde discussies dateren hoor, maar ik kan me zomaar ook voorstellen dat niet iedereen hier meer achter zijn posts in de begindagen van het forum staat.
Overigens ging ik net het filmpje van Doutzen bij Pauw over Zwarte Piet opzoeken, waarbij zij ook het n-woord nog gebruikt. Dat vond ik ook wel apart om te zien, dat zij dat woord gebruikte in een stukje waarin ze het racisme van Zwarte Piet aankaart. Maar blijkbaar vonden we het n-woord toen nog acceptabel om te gebruiken terwijl ik me niet kan voorstellen dat ze dat nog steeds gebruikt.
Nee hoor letterlijk iedereen mag van mij de fik in, ik laat de rest van de mensheid wel kiezen op welke manier. Ik kan altijd wel lachen.