Ik weet het ook niet 100% zeker maar spreek dat wel uit dat ik ze absoluut niet wil omdat ik geen zin heb in vragen. Laat mij gewoon ff met mezelf beslissen wat ik wil ipv je er mee bemoeien.
Het wordt me wel vaak gevraagd maar ik voel eigenlijk nul druk
Ja dat is wel een goeie, misschien moet ik dat gewoon voortaan zeggen. Geeft denk ik wel wat meer rust
@Shaaar ja iedereen is verschillend. Ik heb jaren geleden een abortus gehad en soms denk ik dat ik het daarom ook een soort van wil âgoedmakenâ in mn hoofd. Terwijl ik er 0.0 spijt van heb. Maar mensen moeten echt voor eens en altijd ophouden met het vragen of er een baby komt omg.
Denk dat het ook wel verschil maakt dat ik weet dat ik het wil en het daarom een kwestie van tijd is. Lijkt me lastiger als je al die vragen krijgt in een situatie zoals de jouwe.
Ik voel persoonlijk niet perse druk, maar merk wel dat het in veel gevallen de (maatschappelijke) verwachting is. En die verwachting is puur gebaseerd op vrouw zijn en het hebben van een hetero relatie + leeftijd. Iedereen die me goed kent weet dat het geen reëele verwachting is.
In mijn geval vinden mensen ook een stabiele thuissituatie/veel ruimte belangrijk. Ja, eh dat is er zeker, maar wie zegt ik daarom dan maar een koter eruit moet persen omdat er genoeg ruimte is wtf. Oke, nouja, nu ik mezelf dit hoor typen wil ik het nu iig (nog) niet
En dat mensen lege slaapkamers direct zien als âahhh voor jullie babyâ uuuuu
Never forget mân schoonvader, die bij de bezichtiging van ons grote mensenhuis in het bijzijn van de makelaar vroeg of dit het huis was waarin zân kleinzoon geboren zou gaan wordenâŠ
Hahaha wat kut, wat heb je gezegd? Gatverdamme ik kan er niet meer tegen
Ik was met stomheid geslagen en schaamde me doodâŠ
Haha ja die oudere generatie heeft al helemaal geen gene als het op kinderen krijgen aankomt. Snap dat je je schaamde maar is alsnog de fout van je schoonvader
Het ergste wat ik aan mn oren geslingerd heb gekregen is dat ik ondankbaar was als ik geen kind op (op aarde) deze kutplaneet wil zetten. Oja en uiteraard moordenaar smh
Kleinzoon ook echt. Een kleindochter was zeker niet goed genoeg?
Anoniem, als iemand abortus heeft gepleegd, vind je haar dan ondankbaar?
- Ja
- Nee
- Ik weet het niet
0 stemmers
Lol the fuck is dit voor vraag
Goed of slecht idee?
- Ja top idee
- Nee slecht idee
- Goed idee maar 1000 is wel wat te veel
0 stemmers
Voor amerikanen en heel veel andere mensen ben je dan een moordenaar zelfs. Sad but true
Waarom zijn dit soort polls hier nodig?
Dan spreek ik met de verkeerde mensen af en toe . 1 mag europa niet meer in omdat hij geen alimentatie betaald, nu wil hij ineens een DNA test, terwijl ja, het zijn zijn kids. Hij noemde mij een moordenaar omdat hij weet dat ik jaren geleden een abortus heb gehad.
Wie?
Gewoon een gozer uit america die hier kwam spelen voor een seizoen in Duitsland. Maarja hij mag toch europa niet meer in, so, who cares
Je weet nu al welke mensen dit soort boetes gaan raken. 1.000 euro of een taakstraf voor een blikje op de grond in een Nederlandse stad (die al heel schoon zijn) is echt buitenproportioneel.