Ik ben wel benieuwd naar deze discussie / onderwerp ?
Wassen witte mensen hun benen niet ofzo? Ja dat de discussie haha?
haha nee ik bedoel voor jullie hypothetisch, voor mij keiharde werkelijkheid
ik gooi ze altijd snel weg! maar ik wissel loofahs, washandjes, borstels eigenlijk altijd af
Toch niet minder dan andere lichaamsdelen zoals, ik noem maar wat, je buik of je schouders ofzo.
Of was je dat ook allemaal niet??
Oh spuit 11 maar ik ben ook 100% team washandje dus, snap niet dat mensen zich schoon voelen zonder. Dan kun je toch niet lekker schrobben
Gewoon de zweterige plekken of het deel dat daglicht ziet, mijn benen vallen daar niet onder nee
@Zemraluani
Nee want tot die tijd blijft het schoon door al het water en sop dat erlangs komt plus als je je benen scheert wordt het automatisch schoon, dus vind elke dag benen wassen echt niet nodig
Zij is qua afkomst latina, en meegekregen uit huis je doucht (meerdere keren per dag het liefst) en dan was je van je kruin (of achter je oren) tot je voeten, geen uitzondering.
Opgegroeid in een witte omgeving waar niemand het deed tot ze mij leerde kennen die het als enige ook deed. En nu had ze een witte latina vriendin op bezoek DIE HET OOK NIET DEED waarvan ze in shock was. Want zij dacht latinoās wassen zich sowieso van top tot teen en ik zei nee die witte niet, die zijn net zo vies als wij.
Sowieso hoe vies ben je überhaupt als je elke dag onder de douche staat. Maar ik hou verder niemand tegen die graag boent hoor
In sommige landen is 1 keer per dag douchen = je bent ranzig.
Ja ok maar daar woon ik niet gelukkig
In mijn schoonfamilie (ook Nederlanders) is het heel gebruikelijk om alleen in het weekend te douchen en oh ja bed verschonen is zes keer per jaar
Dus het is maar net wat je standaard is natuurlijk
Ja, al moet ik wel zeggen. Als ik daar op bezoek ben is het 35+ graden met 300% luchtvochtigheid dus niet minimaal 2x douchen is gewoon geen optie.
Mijn ouders wonen al langer hier in Nederland dan het land (zuid-amerika) waar ze oorspronkelijk vandaan komen en ik heb altijd geleerd dat je sowieso niet ongedoucht de deur uit gaat. En inderdaad 2x per dag douchen is heel normaal daar, maar ook hier doen ze dat nog steeds vooral in de zomer.
En inderdaad je benen, voeten, alles was je met een washand.
Je zou een Afrikaanse spons ipv loohfah kunnen overwegen, vind ik zelf erg fijn:
Ja ik vind het in Nederland ook niet per se nodig, hoewel ik zowel sochtends als savonds douchen wel echt lekker vind, maar moet zelf met zoveel douchen (ik douche dan ook veel te heet) me ook steeds insmeren en daar heb ik dan weer weinig zin in. Dus ik doe het eigenlijk vrijwel altijd maar 1x per dag.
Maar als ik nog naar een restaurant ga of afspreek dan douche ik vaak wel een keer extra voor ik ga.
ja thanks die zijn idd fijn! ik heb deze ook wel eens gebruikt maar ik wil een nieuwe dus ga gelijk halen
Ik snap eigenlijk niet waarom je het niet zou doen. Er zit toch al zeep op je washandje dus zoveel extra moeite is het toch niet om ff over je benen te gaan?
Ik gebruik uberhaupt geen washandje of spons of zeep
Oh! Wat dan wel om schoon te worden?
Water
Ook tussen je billen alleen water? Ok persoonlijke vraag hoef je niet te beantwoorden haha. Maar ben je allergisch voor zeep?