Ik word echt opgefokt van mensen die hun knipperlicht niet gebruiken en fietsers die hun hand niet uitsteken Ik elke keer remmen voor jan lul. Je moet wel veel zelfvertrouwen hebben als je vindt dat de verkeersregels voor jou niet gelden
Ik woon in rotondecity en het is echt ongelooflijk hoe vaak je staat te wachten op iemand die geen richting aangeeft maar wel de rotonde verlaat
Irritant is dat er vier rotondes op rij zijn waarbij er eentje is waar de fietsers voorrang hebben en bij die andere dus niet
Hoe vaak dat maar net goed gaat
Oh wat grappig ik heb juist geleerd om het en bij het oprijden en bij het afslaan te doen
Apart want richting aangeven bij oprijden is wel hoe het volgens het CBR moet. Dat moet je instructeur je dus ook aanleren.
Ik heb dit ook nooit geleerd maar mijn rij-instructeur was ook nooit toegekomen aan de hellingproef oefenen voor ik ging afrijden Dat heb ik later van m’n vriend geleerd want ik wist niet van het bestaan af
Heb je wel eens ipv een voorlopige belastingaanslag een brief met dat je geen voorlopige aanslag krijgt gekregen? Dit maakt me bijzonder onrustig terwijl ik überhaupt was vergeten dat die voorlopige aanslag er weer aankwam.
- Ja en was niks bijzonders
- Ja en was gezeik
- Nee nog nooit
0 stemmers
Maar niet voor mezelf, de vorige bewoonster maakte er nogal een potje van
Ja ok, de deurwaarder zelf kwam later ook nog aan de deur
Een keertje vanwege een ziekenhuis factuur waarbij iets helemaal mis was gegaan, en in mijn studentenhuis meermaals omdat ik een huisgenoot had die soms gewoon stapeltjes nieuwe, ongeopende post weggooide. Toen kreeg ik er eentje in de naam der koning
Die tweede vraag niet aan mij persoonlijk, wel toen ik nog thuis woonde. Waren de meest stressvolle weken van mijn leven want ik had de brief gelezen en wist om welke datum het ging. Mijn overbuurmeisje (+gezin) waren een paar maanden eerder uithuis gezet en dat was echt mensonterend, dus ik was die dag als de dood dat ik thuis zou komen zonder huis. Vind het ook echt zo’n klote maatregel, zou niet moeten mogen. Teringduur, extreem vernederend, onmenselijk en lost niks op.
Edit: merk dat ik er ook echt nog steeds boos om kan worden. Ze komen dan dus aan de deur met zowel sociaal werk, als verhuurder als politie en donderen dan dus alles wat je hebt óf bij het vuilnis óf stoppen dat in een opslag die je (natuurlijk) ook niet kunt betalen.
Ik alles idd ook als kind, deurwaarders aan de deur, brieven over uit huis gezet worden etc. M’n ouders probeerden het te verbergen maar dat lukt natuurlijk niet goed.
ja 1 keer paar jaar terug echt vet dom was een tandartsrekening en die kwam blijkbaar in zo’n gezellige roze envelop dus elke keer dat ik dat in mijn brievenbus zag liggen dacht ik wat is dit voor spam!!! nog glashard beweerd aan de telefoon dat ik die rekening nooit had ontvangen schaamde me echt dood, ging ook echt om 30 euro ofzo en nu denk ik hoezooooo heb ik die envelop nooit open gemaakt
Ergste vond ik weten dat dus niemand van al die instanties echt om je geeft als kind. Mensen voeren dat uit en gaan vervolgens ‘s avonds naar hun eigen gezin om gezellig samen te eten. Een familielid heeft uiteindelijk met behoorlijke tegenzin de dag van de geplande uithuiszetting de huurachterstand betaald. Ik moet er echt niet aan denken wat er met mij was gebeurd als ik op die dag ineens alles wat kwijtgeraakt voor het oog van iedereen die je kent.
Voor de Vlamingen: voel jij je in Wallonië in eigen land?
- Ja
- Nee voelt als een ander land
0 stemmers
Oké wij hebben geen taalgrens maar misschien wel een cultuurgrond
Randstad’ers, voel jij je thuis op het platteland
- Ja
0 stemmers
Plattelanders, voel jij je thuis in de randstad?
- Ja
0 stemmers
- Rijstkoker
- Airfryer
- Blender
- Soepmaker
- Staafmixer
- Melkopschuimer
- Broodrooster
- Tosti ijzer
0 stemmers
Wat voor airfryer bedoel je
Verander randstad even in stedeling dan kan ik ook stemmen.
Waterkoker
Wat kut! Tot hoeveel was die 30 euro uiteindelijk opgelopen?