Welke stad?
Ik voel mij thuis in het gehucht waar ik ben opgegroeid. Voor de rest voelt het platteland idd als een andere wereld.
Wie was het meest vreselijke (als in gemeenste) personage uit Game of Thrones?
- Cersei
- Walder Frey
- Myranda
- Joffrey
- Ramsey
- Petyr/Littlefinger
- Tywin
- Night King en White Walkers
- Iemand anders, namelijk:
- Ik heb GOT nooit gekeken, maar wil toch stemmen
0 stemmers
Heb jij veel geld en weinig smaak? (alles behalve eten)
- Ja
- Nee ik heb veel geld en veel smaak
- Nee ik heb weinig geld en veel smaak
- Nee ik heb weinig geld en geen smaak
- Nee ik heb medium geld en veel smaak
- Nee ik heb medium geld en geen smaak
0 stemmers
Hou jij van een hotel chic interieur?
- Ja
- Nee walgelijk
- Gewoon nee
0 stemmers
Bij dit soort polls ga ik altijd stuk om forummers die van zichzelf vinden dat ze weinig/medium geld hebben
Nee, wel achteraf dat ze hadden gecontroleerd en ik een heffingskorting moest verklaren
Haha ik heb die extra opties bewust toegevoegd om de āik weet niet of ik veel geld heb??ā discussies te voorkomen
Mijn moeder en toen ik klein was ben ik eens van school gekomen en waren alle meubels weg. Traumatiserend om je moeder op de grond te zien en ze zien proberen om er het beste van te maken.
Ik vind mijn smaak eigenlijk best ok (zeker na alle rants in het interieurtopic laatst), maar kan heel slecht combineren. Ook met kleding.
Hotel chic interieur vind ik prima voor een slaapkamer. Want dan is het toch een halve donkere hol en dat vind fijner slapen.
Fijner dan waar het wit en licht is.
Wat bedoel je met platteland? Ik zie dan voor me dat je tussen de boeren woont?
Ja, platteland is inderdaad alleen als je in een weiland woont
Sinds ik in de VS woon gebruik ik geen knipperlichten meer op de rotonde, rotonde is sowieso echt een concept dat te moeilijk is voor de gemiddelde Amerikaan, niemand die het snapt.
Er staat toch duidelijk in die omschrijving ook dorpen, of heb je alleen het gehighlighte woord gelezen?
Edit: en ja, er zijn ook steden buiten de Randstad (naar Nederlandse maatstaven in ieder geval) en dorpen in de Randstad, maar zoals het een echte Randstedeling betaamt ziet @Zemraluani alles buiten de Randstad als platteland.
Ramsey had echt geen genade met āReekā.
Ben de serie opnieuw aan het kijken en was vergeten hoe erg ik Ramsey haat! Alleen die blik op zn gezicht al!
Vond ik serieus een eye-opener thanks. Heb mān stem veranderd.
Het gekke is dat ik (in Belgiƫ) steeds post kreeg van een vrouw die dus duidelijk niet op dit adres woonde met aanmaningen tot betaling (verschillende bedrijven). Ik heb al deze deurwaarders gebeld om te zeggen dat deze vrouw hier niet woonde en ze hebben die dan gewoon geschrapt van de lijst? Ik hoefde verder niets te bewijzen ofzo, dus voor hetzelfde geld was ik wel de eigenaar. Ik was echt verbaasd hoe simpel dit ging. Gelukkig voor mij natuurlijk maar eigenlijk heel vreemd.
Maar verder idd: Als je al niet kunt betalen kun je die extra kosten toch ook echt niet missen. En in vele gevallen zullen ze bij je thuis bij inbeslagname ook niet veel kunnen halen en wat dan nog?