Ja mooi voor je. Jij bepaald niet voor @Velours dat ze ondankbaar is
Hoeveel kosten jouw nagels je per jaar?
- Nul
- Ehm idk soms een nagellakje, eurotje of 20
- Minder dan 100
- Minder dan 250
- Minder dan 500
- Minder dan 750
- Minder dan 1000
- Meer dan 1000 euri
0 stemmers
Voor degenen die hun nagels laten doen/zelf doen met zo’n lamp enzo.
Zijn jullie weleens bang voor zo’n allergische reactie waar je op social-media veel horror verhalen over ziet?
- Ja!!!
- Ja, heb zo’n reactie zelf gehad/iemand die ik ken heeft dit gehad
- Nee, maar heb het zelf gehad/iemand die ik ken heeft dit gehad
- Nee joh valt allemaal wel mee
- Ehh wat?
- Nee want ik laat mijn nagels niet doen/gebruik gewone basic lakjes
0 stemmers
2 keer laten doen en mn nagels hadden maanden tijd nodig om te herstellen. Het brak af en mn nagel was 1 dun vliesje. Ben bij 2 verschillende geweest die goede reviews hadden, maar voor mij echt niet meer brr. Zal wel niet voor mn nagels zijn weggelegd
Ik probeerde ook alleen maar wat nuance aan te brengen in het algemeen en had het niet tegen haar specifiek
Ken jij de afkorting odol?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En dan heb ik het nog wel alleen maar over m’n teennagels , gelukkig heb ik wel poezelige voetjes.
Hahahha ik had verwacht dat 't een kantoorterm was zoals “tkn” of “stavaza” ofzo
Mensen betalen tussen de 750 en 1000 per jaar voor hun nagels?
En je wimpers? Dus mascara, liften, verven, nepwimpers, extensions, wat je ook maar doet
- Nul, draag geen mascara of nepwimpers
- Onder de 20, draag goedkope mascara
- Onder de 60, draag iets duurdere mascara
- Onder de 100
- Onder de 250
- Onder de 500
- Onder de 750
- Onder de 1000
- meer dan 1000
0 stemmers
Wat vind je de lekkerste massage van deze vier?
- Hoofd
- Nek
- Rug
- Voet
0 stemmers
Ik krijg echt een error van meer dan 10 (eigenlijk 5, maar inflatie…) euro spenderen aan mascara, vind dat echt een stom product om geld aan uit te geven
Benen vind ik het fijnst. Mijn kuitspieren zitten altijd vast.
Ja ik ben al heel lang trouw aan een maybelline mascara die tegenwoordig ook €17 is oid, maar koop ze altijd als ze 1+1 zijn en dan heb ik er 6 nodig per jaar (sorry als ik ze echt tering vieslang gebruik maar dit werkt voor me) dus dan zit ik op €60 ongeveer.
Vroeger kocht ik YSL mascara van €30, dat vind ik nu wel echt zondegeld.
Huh hoe is 2 maanden per mascara tering vieslang?
Moet je het niet eigenlijk elke maand of drie weken weggooien en vervangen?
Hahaha volgens mij gaan mascara’s inmiddels zelfs tot een jaar mee, dus twee maanden per mascara is juist kort! Hygiene queen.
@Aardappels nee joh, elke drie maanden (zoals je tandenborstel), maar dat is dus omdat mascara’s vroeger maximaal drie maanden meegingen. Inmiddels gaan de meeste mascara’s een halfjaar na openen mee, of zelfs een jaar. Check de PAO op de verpakking!
Ik geef trouwens zo’n 20 euro per jaar uit aan mijn nagels (af en toe een nieuwe kartonnen vijl, af en toe een nieuwe lak, altijd van merken als Essence), maarrr ik heb in 2022 wel zo’n 150 euro uitgegeven om te beginnen met gelnagellak, een lamp, spullen en de kleuren die ik nog steeds gebruik. Investering!
Ik gebruik ze ook altijd veel langer, tot ze droog en kut zijn, maar dacht wel altijd dat dat niet helemaal de bedoeling was.
Ik dacht 6 maanden joh.
Heb even gegoogled maar blijk er flink naast te zitten, 3-6 maanden wordt aangeraden maar in principe kan je het langer gebruiken totdat de consistentie verandert of je last krijgt van je ogen.
Durf wel te zweren dat meerdere van de beauty YouTubers die ik vroeger keek mij hebben wijsgemaakt dat het elke maand moest gebeuren.