Stel je persoonlijke vraag #50

40/50 euro per maand voor nagels en in de zomer pedicure

2 likes

Uitslag in Belgiƫ heeft (behoorlijke) invloed op mijn broertje (woont en werkt in Belgiƫ) dus dat is wel een reden om het te volgen.

1 like

Als manager van je werknemers vragen om naar borrels en andere werkuitjes te komen:

• Is normaal, hoort erbij
  • Kan je niet eisen
  • Ik heb hier geen mening over

0 stemmers

Binnen werktijd ja buiten werktijd nee

33 likes

Bedoelde buiten werktijd!

Vragen om te komen snap ik, prima hoort erbij. Verplichten om te komen vind ik wat anders.

47 likes

28e elke 3 weken, als ik het zo per jaar uitreken denk ik omg. Veel geld voor nagels.

5 likes

Ja I know maar ik heb lenzen, dus denk dat dat het wel nodig maakt om het echt niet te lang te gebruiken.

3 likes

Ik heb afgelopen november zo’n thuisset gekocht met lamp en al. Hele impulsieve (vermoedelijk hormonaal beĆÆnvloede) aankoop.

In het begin vond ik het leuk, na anderhalve maand veel werk om bijna wekelijks alles bij te werken en na twee maanden kreeg ik ineens zere nagelriemen en rare dunne nagels.

Toen ben ik ermee gestopt. En nu zes maanden later zijn mijn nagels eindelijk weer normaal, maar heb ik nog steeds last van mijn nagelriemen aan de zijkant. Er komen steeds van die harde uitstekende velletjes. Eerder had ik daar misschien 2x per jaar last van, nu wekelijks.

Voor mij nooit meer gellak of iets wat erop lijkt. Weet ook niet wat me bezielde, want ben helemaal niet zo van de gekleurde nagellak en hou niet van lange nagels. Af en toe neutraal of rood op mijn handen en in de zomer wel altijd mijn teennagels.

5 likes

Binnen werktijd: is gewoon werk
Buiten werktijd: mag je vragen maar je hoeft nooit te komen als je niet wilt

Als je elke maand gaat en je betaalt rond de 45 euro gaat het hard.

4 likes

Kan je een week van op vakantie :joy:

1 like

Ja, kan maar iedereen mag het lekker zelf weten waar je je geld aan uitgeeft toch?

13 likes

Ja natuurlijk mag dat

Een week op vakantie of een jaar mooie nagels, dan snap ik op zich de keuze weer wel juist

9 likes

Wat zou je met 1000 euro doen?

• Een week op vakantie
  • Een jaar je nagels laten doen
  • Elke twee weken een goede fles wijn
  • Elke dag een kleine koffie to go
  • Elke maand goed uit eten

0 stemmers

2 likes

Kan ook allebei!

1 like

Hm ik weet niet hoĆ© goed je uit eten kan voor €80 tho :smiling_face_with_tear: en moet ik dan alleen? Want anders is het budget nog eens gehalveerd.

1 like

Je kan best wel lekker eten voor 80 euro voor 1 persoon toch? En diegene die met je gaat betaalt maar lekker voor zichzelf en niet van jouw 1000 euro!

6 likes

80 euro voor twee personen lukt mij ook prima hoor. Is niet super luxe dan maar goed ik kan ook prima zelf mijn glas inschenken

9 likes