Stel je persoonlijke vraag #50

Vaak als ik hier foto’s zie met details dan denk ik oh zou iemand nu door deze foto herkend kunnen worden en dan dus niet meer anoniem zijn?! Bijv handen/nagels, een gefotografeerde hoek in de woning, keukenrek weet ik veel. Mijn vraag heb jij wel eens op deze manier iemand hier herkend?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Neem een kijkje en oordeel zelf :stuck_out_tongue::star_struck:

Ik denk altijd dat ik sterf omdat er iets in mijn nek niet goed gaat

3 likes

Heb jij dyslexie?

• Ja
  • Mogelijk
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik heb wel een keertje een woning op Funda herkend nadat iemand hier een foto van een van de kamers heeft gedeeld maar ik zou je niet meer kunnen zeggen wie dat was

1 like

Aanvullend hierop, heb jij dyscalculie?

• Ja
  • Nee
  • Mogelijk

0 stemmers

1 like

Niet de persoon zelf maar wel dat diegene vlak bij mijn huis aan het wandelen was. Ze postte een foto en herkende de locatie.

2 likes

Ik ga alleen naar kappers waar ze chille halve of hele ligstoelen hebben. Ik weiger te creperen in die nekkenbrekers die 3 keer per jaar dat ik ga.

2 likes

Ik ga nu naar een kapper met een soort ligstoel, maar ook dat is geen succes helaas. Vandaar dat ik me tijdens het creperen afvroeg of dit aan mijn lengte ligt of dat het überhaupt als oncomfortabel ervaren wordt. Ik ben blij dat ik niet de enige ben!

1 like

Op welke partij heb jij vandaag gestemd (België)/zou jij stemmen (Nederland)? Doe De Stemtest 2024 | VRT NWS: nieuws

• Vlaams belang
  • NVA
  • CD&V
  • OpenVLD
  • Vooruit
  • Groen
  • PVDA
  • Anders

0 stemmers

Bij die heb ik een keer in een ver verleden een keer een superfabcy hoofdmassage behandeling gehad van 30 min. Gevolg was dat ik 10 min met mijn nekspier op die wasbak bekneld lag en daardoor een slapend hoofd/hoofdhuid kreeg (zoals een slapende voet) en een zere nek. Massage was dus helemaal niet fijn meer, supervervelend zelfs. Stel je voor dat je slapende been gemasseerd wordt. En ik was te jong en niet assertief genoeg om er iets van te zeggen dus heb mijn tijd ‘uitgelegen’ om vervolgens een enorm bedrag af te rekenen als student zijnde :clown_face:

Gelukkig leende ik flink bij DUO, toen nog IB groep :older_woman:t2:

3 likes

Slaap jij met dinasour/t-rex arms?

IMG_2497

• Ja altijd
  • Ja soms
  • Nee
  • Nee wel met spider arms :spider:

0 stemmers

1 like

Ja en dan met een knuistje zo onder mn kin maar ik snap zelf ook nooit waarom ik dat doe en probeer mezelf te corrigeren als ik t opmerk want vind het zo raar :joy:

8 likes

Ik probeer het niet te doen want verkramp m’n armen dan vet erg leuk en krijg daardoor soms last van m’n polsen, dus ik probeer het niet te doen maar als ik daar niet bewust bij stil sta als ik in bed ga liggen lig ik zo.

Kun jij met een dienblad lopen? (In de horeca, een volle met 1 hand dus)

• Ja
  • Klein beetje
  • Nee

0 stemmers

En met 3 borden?

• Ja
  • Klein beetje
  • Nee

0 stemmers

En zo ja, vond je het lastig om te leren?

• Ik heb er veel moeite mee gehad
  • Ging vanzelf met een beetje oefenen
  • Anders

0 stemmers

1 like

Met drie borden lopen lukt nog maar dienblad is echt te lang geleden. Is niet even goed als toen.

6 likes

Ja dit, maar kan het echt nog wel. Kan er alleen geen salto meer mee maken zoals vroeger

3 likes

Maar kan je nog wel een salto maken?

1 like

Ik mis mijn horeca spierballen, nu moet ik ervoor werken, toen waren ze er vanzelf.

2 likes

Wat zeg jij nou??

1 like