Ja op zich wel, maar niet niveautje waar ik een vakantie voor zou skippen dus dan toch maar op vakantie!
Of je vliegt met Wizzair naar ergens in de Balkan (ā¬35), reist daar een beetje rond (ā¬20 per dag) en dan eet je elke dag teeering lekker eten (Max ā¬30 voor 2 p)
Heb jij wel eens een gesponsorde post op insta gekocht?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik krijg echt de raarste profielen gesponsord voorbij komen, net weer iemand die net getrouwd is (en die ook niet helemaal 100 is zeg maar aardig gezegd?) met 40 likes op die post, waarom zou je dat willen promoten??
En dan ziet het er soms ook nog walgelijk uit ā het nageltopic is daar het voorbeeld van.
Fotoās!
Ik lag vrijdag bij de kapper in de stoel bij het wassen van mān haren en toen vroeg ik me het volgende af:
Lig jij comfortabel in de stoel bij het wassen?
- Ja
- Nee
- Weet ik niet/nvt
0 stemmers
Wanneer je āneeā hebt ingevuld: ben je langer dan 1.75m?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik lig ALTIJD te creperen in die stoel omdat ik het gevoel heb dat (de verhouding van) die stoel niet voor mijn lengte is gemaakt? Ik heb verschillende kappers gehad en ik ben altijd de minuten aan het aftellen tot het moment dat ze me komen verlossen š«
Ik ben volgens mij juist te kort voor die stoel (1.64), lig altijd oncomfortabel. Echt jammer als ze je hoofd masseren wat hemels is
Eigenlijk echt bizar dat de meerderheid die stoelen oncomfortabel vindt, ik ben zelf 20cm langer dan jij en het doet gewoon echt pijn. Maakt niet uit of ik hoger/lager ga liggen. Ook leuk als ze zegt dat ze de massagestand in de stoel aan zet, mijn onderrug raakt die stoel niet eens
Dat is het enige wat ik mis aan die kapper, die stoelen . Maar mijn huidige kapper knipt veel beter dus dan heb ik een pijnlijke nek er wel voor over.
Ik vind vooral de overgang nek waskom niet oke
Vaak als ik hier fotoās zie met details dan denk ik oh zou iemand nu door deze foto herkend kunnen worden en dan dus niet meer anoniem zijn?! Bijv handen/nagels, een gefotografeerde hoek in de woning, keukenrek weet ik veel. Mijn vraag heb jij wel eens op deze manier iemand hier herkend?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Neem een kijkje en oordeel zelf
Ik denk altijd dat ik sterf omdat er iets in mijn nek niet goed gaat
Heb jij dyslexie?
- Ja
- Mogelijk
- Nee
0 stemmers
Ik heb wel een keertje een woning op Funda herkend nadat iemand hier een foto van een van de kamers heeft gedeeld maar ik zou je niet meer kunnen zeggen wie dat was
Aanvullend hierop, heb jij dyscalculie?
- Ja
- Nee
- Mogelijk
0 stemmers
Niet de persoon zelf maar wel dat diegene vlak bij mijn huis aan het wandelen was. Ze postte een foto en herkende de locatie.
Ik ga alleen naar kappers waar ze chille halve of hele ligstoelen hebben. Ik weiger te creperen in die nekkenbrekers die 3 keer per jaar dat ik ga.
Ik ga nu naar een kapper met een soort ligstoel, maar ook dat is geen succes helaas. Vandaar dat ik me tijdens het creperen afvroeg of dit aan mijn lengte ligt of dat het überhaupt als oncomfortabel ervaren wordt. Ik ben blij dat ik niet de enige ben!