Haha ja ik heb wel gemerkt dat in de horeca werken goed is voor je conditie. Heb zo 15.000 stappen op een avond en spierpijn in m’n armen de dag nadat ik gewerkt heb.
Nee ook dat helaas niet meer
Kon jij een salto maken vroeger?:
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kan jij nu een salto maken?:
- Nee, nog nooit gekund
- Ja
- Nee, ben nu oud
0 stemmers
Zit jij in een buurt WhatsApp-groep?
- Hell no
- Ja vind ik handig
- Gewoon nee
0 stemmers
Handig, soms. Meelezen met gezeik en ruzies om niks van buren, ja
Haha precies sinds vanochtend
Ik ging er in voor drama maar er gebeurt echt helemaal niks. Elke keer als er ook maar de kleinste discussie ontstaat verwijdert de beheerder alles . Maaar over een paar weken is er een speciale buurtapp training zodat we allemaal kunnen leren hoe we hem moeten gebruiken. Inclusief speciale ‘boevenjacht’. Love echt hoe serieus ze dit nemen.
Geef een update als die training is geweest. Ben erg benieuwd
Helaas niet, maar een vriendin wel en die heeft maandelijks wel drama oa over pakketjes. Echt genieten.
Hier over kliko’s. Op dinsdag worden ze geleegd en oh weeeeee als er woensdagochtend nog eentje half op de weg staat
We wilden eerst niet maar het leek ons toch wel handig voor nieuwtjes, info enz. Dus mijn man heeft zich er voor opgeofferd en gelijk al spijt van
Ik heb toevallig gisteren hier nog info over proberen op te zoeken naar kon nergens vinden waar ik me kon aanmelden
Stel, je woont met een huisgenoot samen en deze heeft een partner. Hoe vaak zou je het acceptabel/prima vinden dat diegene gemiddeld bij jullie over de vloer is? Even uitgedrukt in nachten, dus in de 2 omliggende dagen is diegene er ook een deel van de tijd.
- Minder dan eens per 2 weken
- 1 nacht per 2 weken
- 1 nacht p/w
- 2 nachten p/w
- 3 nachten p/w
- 4 nachten p/w
- 5 nachten p/w
- 6 nachten nachten p/w
- Wat mij betreft prima als de partner hier zo goed als intrekt, 7 nachten p/w
0 stemmers
Ja maar twijfel om er weer uit te gaan. Er was laatst een knullige inbreker die niet echt iets van waarde gejat had. Daar heb ik allerlei deurbel beelden van voorbij zien komen, terwijl hij allang opgepakt was. Dat vond ik onnodig.
Kan mij niks schelen zolang zij zich normaal gedragen en de partner aardig is.
Het kutste aan op kamers wonen vond ik smoorverliefd zijn en dan zo’n zure huisgenoot hebben die mega bezig is met hoe vaak de ander er is. Mijn huisgenoot maakte er echt drama van
Wel afhankelijk van of ze de gedeelde woonkamer telkens claimen of niet. Zo niet (te vaak), be my guest kom er maar bij
Ik vind het een beetje kinderachtig ook om moeilijk te gaan doen over hoe vaak iemand blijft slapen uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Maar snap het probleem daarvan niet zo.
Ik had ooit een huisgenote met een hele vervelende vrouwonvriendelijke vriend die ook nog stonk en er heel vaak rondhing zonder dat zij er was, dus het hangt heel erg af van wie het is
Ieee als je dan met z’n tweeën woont maar opeens woon je met z’n drieën in een huis voor twee nee sorry echt geen zin in als dit een langdurige situatie is