Stel je persoonlijke vraag #50

Op welke partij heb jij vandaag gestemd (België)/zou jij stemmen (Nederland)? Doe De Stemtest 2024 | VRT NWS: nieuws

• Vlaams belang
  • NVA
  • CD&V
  • OpenVLD
  • Vooruit
  • Groen
  • PVDA
  • Anders

0 stemmers

Bij die heb ik een keer in een ver verleden een keer een superfabcy hoofdmassage behandeling gehad van 30 min. Gevolg was dat ik 10 min met mijn nekspier op die wasbak bekneld lag en daardoor een slapend hoofd/hoofdhuid kreeg (zoals een slapende voet) en een zere nek. Massage was dus helemaal niet fijn meer, supervervelend zelfs. Stel je voor dat je slapende been gemasseerd wordt. En ik was te jong en niet assertief genoeg om er iets van te zeggen dus heb mijn tijd ‘uitgelegen’ om vervolgens een enorm bedrag af te rekenen als student zijnde :clown_face:

Gelukkig leende ik flink bij DUO, toen nog IB groep :older_woman:t2:

3 likes

Slaap jij met dinasour/t-rex arms?

IMG_2497

• Ja altijd
  • Ja soms
  • Nee
  • Nee wel met spider arms :spider:

0 stemmers

1 like

Ja en dan met een knuistje zo onder mn kin maar ik snap zelf ook nooit waarom ik dat doe en probeer mezelf te corrigeren als ik t opmerk want vind het zo raar :joy:

8 likes

Ik probeer het niet te doen want verkramp m’n armen dan vet erg leuk en krijg daardoor soms last van m’n polsen, dus ik probeer het niet te doen maar als ik daar niet bewust bij stil sta als ik in bed ga liggen lig ik zo.

Kun jij met een dienblad lopen? (In de horeca, een volle met 1 hand dus)

• Ja
  • Klein beetje
  • Nee

0 stemmers

En met 3 borden?

• Ja
  • Klein beetje
  • Nee

0 stemmers

En zo ja, vond je het lastig om te leren?

• Ik heb er veel moeite mee gehad
  • Ging vanzelf met een beetje oefenen
  • Anders

0 stemmers

1 like

Met drie borden lopen lukt nog maar dienblad is echt te lang geleden. Is niet even goed als toen.

6 likes

Ja dit, maar kan het echt nog wel. Kan er alleen geen salto meer mee maken zoals vroeger

3 likes

Maar kan je nog wel een salto maken?

1 like

Ik mis mijn horeca spierballen, nu moet ik ervoor werken, toen waren ze er vanzelf.

2 likes

Wat zeg jij nou??

1 like

Haha ja ik heb wel gemerkt dat in de horeca werken goed is voor je conditie. Heb zo 15.000 stappen op een avond en spierpijn in m’n armen de dag nadat ik gewerkt heb.

1 like

Nee ook dat helaas niet meer :older_woman:t2:

2 likes

Kon jij een salto maken vroeger?:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Kan jij nu een salto maken?:

• Nee, nog nooit gekund
  • Ja
  • Nee, ben nu oud :older_woman:t2:

0 stemmers

2 likes

Zit jij in een buurt WhatsApp-groep?

• Hell no
  • Ja vind ik handig
  • Gewoon nee

0 stemmers

3 likes

Handig, soms. Meelezen met gezeik en ruzies om niks van buren, ja :ghost:

2 likes

Haha precies sinds vanochtend :sweat_smile:

Ik ging er in voor drama maar er gebeurt echt helemaal niks. Elke keer als er ook maar de kleinste discussie ontstaat verwijdert de beheerder alles :smiling_face_with_tear:. Maaar over een paar weken is er een speciale buurtapp training zodat we allemaal kunnen leren hoe we hem moeten gebruiken. Inclusief speciale ‘boevenjacht’. Love echt hoe serieus ze dit nemen.

27 likes

Geef een update als die training is geweest. Ben erg benieuwd

5 likes

Helaas niet, maar een vriendin wel en die heeft maandelijks wel drama oa over pakketjes. Echt genieten.

1 like