Hier over kliko’s. Op dinsdag worden ze geleegd en oh weeeeee als er woensdagochtend nog eentje half op de weg staat
We wilden eerst niet maar het leek ons toch wel handig voor nieuwtjes, info enz. Dus mijn man heeft zich er voor opgeofferd en gelijk al spijt van
Ik heb toevallig gisteren hier nog info over proberen op te zoeken naar kon nergens vinden waar ik me kon aanmelden
Stel, je woont met een huisgenoot samen en deze heeft een partner. Hoe vaak zou je het acceptabel/prima vinden dat diegene gemiddeld bij jullie over de vloer is? Even uitgedrukt in nachten, dus in de 2 omliggende dagen is diegene er ook een deel van de tijd.
- Minder dan eens per 2 weken
- 1 nacht per 2 weken
- 1 nacht p/w
- 2 nachten p/w
- 3 nachten p/w
- 4 nachten p/w
- 5 nachten p/w
- 6 nachten nachten p/w
- Wat mij betreft prima als de partner hier zo goed als intrekt, 7 nachten p/w
0 stemmers
Ja maar twijfel om er weer uit te gaan. Er was laatst een knullige inbreker die niet echt iets van waarde gejat had. Daar heb ik allerlei deurbel beelden van voorbij zien komen, terwijl hij allang opgepakt was. Dat vond ik onnodig.
Kan mij niks schelen zolang zij zich normaal gedragen en de partner aardig is.
Het kutste aan op kamers wonen vond ik smoorverliefd zijn en dan zo’n zure huisgenoot hebben die mega bezig is met hoe vaak de ander er is. Mijn huisgenoot maakte er echt drama van
Wel afhankelijk van of ze de gedeelde woonkamer telkens claimen of niet. Zo niet (te vaak), be my guest kom er maar bij
Ik vind het een beetje kinderachtig ook om moeilijk te gaan doen over hoe vaak iemand blijft slapen uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Maar snap het probleem daarvan niet zo.
Ik had ooit een huisgenote met een hele vervelende vrouwonvriendelijke vriend die ook nog stonk en er heel vaak rondhing zonder dat zij er was, dus het hangt heel erg af van wie het is
Ieee als je dan met z’n tweeën woont maar opeens woon je met z’n drieën in een huis voor twee nee sorry echt geen zin in als dit een langdurige situatie is
Denk dat dit heel erg afhangt van de situatie. Als zij heel klef en bef op de bank gaan zitten bekken de hele avond en ik moet ernaast zitten elke dag dan mwah. Zelfde geldt voor een partner die 24/7 de badkamer bezet houdt of allemaal shit opmaakt zonder te vervangen. Als het gewoon een chille gast is waar je het goed mee kan vinden, kom er maar bij hoor.
Ik zit in een app met andere 19 bewoners van het nieuwbouwproject waar ik woon, dat is een klein deel van de (nieuwbouw)buurt. Was vooral handig in de bouwfase en om ons te verenigen tegen de aannemer of om een groepskorting ofzo te krijgen. Nu wordt er soms een ladder uitgeleend of een baby aangekondigd, dat vind ik prima.
Kreeg ook een briefje in de bus voor buurtpreventie appgroep en dat heb ik direct verscheurd, “leuke manier om je buurtbewoners te leren kennen”…
Wat gebruik jij (soms)?
- Telegram
- Signal
- Geen van deze apps
0 stemmers
Ik heb het idee dat alleen privacyfreaks Telegram en Signal serieus gebruiken, en dat die apps verder incidenteel door drugsbestellers en vreemdgaande mannen wordt gebruikt
shit, betrapt
voel jij je tegenwoordig ook licht illegaal bezig wanneer je contant pint
- ja
- nee
0 stemmers
contant geld is zó uit mijn systeem. wanneer ik toch moet pinnen denk ik altijd dat omstanders denken dat ik meteen daarna drugs ga kopen met mn cash (is niet zo)
wilde niet in “ben ik de enige die” zetten want je bent nooit de enige!!!
Ik moet tegenwoordig zelfs betalen als ik contant geld opneem (dat pakket was het goedkoopste bij mijn bank) want ik kan echt niks bedenken waar ik per se contant voor nodig heb eigenlijk
Gebruik jij een password manager?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mijn vriend wel (hij zit in de IT dus zesdubbel beveiligd) en hij vind dat ik dat ooo moet gebruiken maar pff, zo veel werk joh.
Ja Signal voor m’n werk en m’n familie app. En @Spaarlamp de password manager ook alleen voor werk nadat de accountant me op m’n kop gegeven had.