Stel je persoonlijke vraag #50

Ik woonde met zeven personen in mijn studentenhuis en vaak hadden meerdere mensen dates/partners over de vloer en we hadden maar één douche pfff dat was met zeven mensen altijd al gekut maar als je dan met tien-twaalf mensen bent… verschrikkelijk vond ik dat altijd.

1 like

Je kan inderdaad het beste een soort zin maken voor je hoofdwachtwoord van je passwordmanager. Dat is het lastigst te kraken. Bijvoorbeeld de eerste letters van de woorden van je favo songtekst.
Dan wordt het bij Bohemian Rhapsody iets van icoibampmbmi

Dat schijnt veel moeilijker te kraken zijn dan Piet1996!

Niet ik die dit al tig jaar weet en in de IT werkt en nog steeds allerlei variaties op Piet1996! gebruikt :clown_face:

28 likes

Huh welk stukje van de tekst is dit

7 likes

Het zijn de eerste letters van elke zin, haha. Maar dan moet je dus steeds de eerste twee coupletten in je hoofd zingen, lijkt me best veel.

5 likes

Ken jij iemand die vernoemd is naar een politicus?

• Nee
  • Ja een levende
  • Ja een dode

0 stemmers

Inspiratie: deze foto

20 likes

Kennedy

1 like

Het EK ga ik:

• Niet kijken
  • (Misschien) op de achtergrond kijken
  • Alleen kijken als NL moet
  • Gedeeltelijk kijken
  • Alles (proberen te) kijken

0 stemmers

Normaal kijk ik alleen als NL moet maar mijn vriend wil heel graag alles kijken dus ik offer mezelf in het weekend wel even op haha. :joy:

4 likes

Het is nu tenminste op normale tijden dat scheelt al een stuk

6 likes

Ja dat is wel relaxed, vind ik voor mijn vriend ook wel leuk. Kan hij echt alles kijken en toch op tijd nog slapen.

2 likes

Ja ik herinner me wel bij een WK dat ik de wekker ging zetten om half drie in de nacht enzo 🫣

Zo samen nu ook gezelliger inderdaad!

3 likes

Oh wow netjes haha. Jij gaat alles kijken begrijp ik?

(Was even geleden dat ik een poll had gemaakt, wou eigenlijk doen dat je kan zien wie stemt maar ja)

3 likes

Ik kijk alleen als ze in de halve finale en de finale zitten.

2 likes

Als ik mijn vriend moet geloven gaat dat niet gebeuren.

1 like

Dat is zeker het plan!

1 like

Vriend van me dacht dat hun neefje “Che” naar Che Guevara genoemd was - maar blijkbaar vonden ze het gewoon een leuke naam :")

2 likes

Of ze keken GTST vroeger. :fire:

Ik was vroeger echt verliefd op Che.

26 likes

Actief kijk een gedeelte. Onbewust zal ik toch merendeel wel zien, aangezien ik een man heb die nogal graag sport kijkt en die gaat waarschijnlijk proberen om alles te kijken. #zinin

4 likes

Ik manifesteer een Zwitserland - Servië wedstrijd voor mijn kijkplezier :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

2 likes

Ik ken een stel (oude kennissen, totaal niet meer mee in contact nu) die hun kind Thierry hebben genoemd.

2 likes

Heb jij hier nu ook last van?

• Ja! :rage:
  • Nee :slight_smile:
  • Ik heb geen Insta
  • Anders

0 stemmers

3 likes