Kanker
Ik blokkeer ze gelijk
Nee kwam er van de week wel achter dat mn neefje vernoemd is naar een temptation island kandidaat
Stop
Het is gelukkig wel echt een leuke naam die helemaal bij het kind past, maar ik dacht wel ff: dit had ik mijn graf in meegenomen.
Heb jij het idee dat Wilders en Caroline flirten? Ik wel. Sowieso is Caroline into Geert, maar andersom zie ik het ook wel
- Ik weet niet wie dit zijn
- Ik zie ze nooit samen op tv
- saaie nee
- Ja eenzijdig
- Ja wederzijds
0 stemmers
Ik word hier fysiek onpasselijk van. Het is nu wachten tot TikTok me hier content over voorschotelt.
Ze verdienen elkaar
Ik zeg dit heel vaak tegen mijn vriend. Heb er hele expliciete beelden bij bedacht
Biecht: ik heb net op TikTok gezocht naar “Geert Caroline edit”, maar ik zie nog weinig romantische content hierover, dus hier is een niche te vullen.
Oke ik ben late to the party en vandaag met Máxima op Videoland begonnen. De vraag:
Kun jij je voorstellen dat Willem-Alexander ooit een aantrekkelijke man was…?
- Ja!
- Nee.
- Maybe… Als je op blonde-ginger kakkers met een matig gebit valt.
0 stemmers
Haha nee ik dus ook niet, maar die jongen die WA speelt is wel charmant en ik kan snappen wat je erin zou zien en dan denk ik weer aan de echte WA en denk ik: nein danke.
moet wel zeggen als je het interview met de echte WA en Máxima kijkt als ze verloofd zijn, komt WA wel echt goed over, hij is duidelijk helemaal verliefd en heeft ook verrassend veel zelfinzicht. Zeker als je bedenkt dat het in 2001 was en hij heel erg hamert op hoe slim, sterk en indrukwekkend Máxima is.
Maar fysiek yikes nee
Heb je een publiek of privé instagram account?
- Privé
- Publiek
- Wissel ik af
- Ik heb meerdere accounts en dit verschilt per account
- Ik heb geen instagram
0 stemmers
Oh ja antibiotica Doxycycline geeft gele tandjes bij kinderen, zou kunnen. Maar bedankt, het was slechts een zeer korte fase waarin ik hockeytalent en multipele kraagjes interessant vond.
Niets haalt het bij Resse heb opeens weer hun edits op mn fyp haha echt geen idee waar dat vandaan komt
Haha ik ook, die in die lift.
Ik zie zelfs in de leeftijd die hij nu heeft wel eens een foto voorbij komen dat ik toch ineens denk dat hij aantrekkelijk is, dus er zal wel iets mis met me zijn.
Dien jij vaak een klacht in?
- Ja er hoeft maar iets kuts te gebeuren en ik dien een klacht in hoor
- Ik dien wel eens een klacht in
- Ik dien minder vaak dan ik zou willen een klacht in
- Nee ik dien vrijwel nooit een klacht in en ben daar ok mee
0 stemmers
Maar de echte WA mocht willen dat hij op Martijn Lakemeijer leek