Stel je persoonlijke vraag #50

Voor degene die GEEN instragram hebben, wil je het wel?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik denk dat het me door de jaren heen oprecht meer dan 1000 keer is gevraagd en ja dit komt mega arrogant over :face_with_spiral_eyes:, maar wel over die hele periode he, jaaaaarenlang. Wil het nevereverooit. Wil het niet eens zien.

Heb jij tiktok?

• Ja love it
  • Nee
  • Heb het wel maar ben niet actief

0 stemmers

1 like

Oke niet helemaal fair want die persoon is de zoon van die politicus.

1 like

ken wel broers die respectievelijk naar genghis khan en julius caesar vernoemd zijn, telt dat

10 likes

Ik ga hier zo lekker op he, geweldig

Voor degenen die het ook willen meemaken:

24 likes

En hun Ierse accent maakt het nog beter :hugs:

7 likes

Vind jij de Crumbl Cookies uit Amerika, die viral gaan op socials, er lekker uitzien?

• Ja!!
  • Lijken me wel prima
  • vieslekker
  • Nee!
  • Ik ken ze niet
  • Anders

0 stemmers

5 likes

95 % kent ze niet, en tiktok ook omg. DRUK ZELF JE COOKIE en CRUBLM bij elkaar en hou je mond.

2 likes

Wtf?

24 likes

haha dat is toch totaal niet het punt van die poll

56 likes

Ik kan je vertellen dat ze ook echt niet lekker zijn. Na 1 hap ben je misselijk. Echt veel te zoet. En ze zijn bijna 900 calorieën per stuk :upside_down_face:

3 likes

Sorry als dit al 10x is gevraagd maar ik blijf dit zo sociaal ongemakkelijk vinden :sweat_smile:

Als ik alleen met een taxi ga dan zit ik:

• Op de bijrijdersstoel
  • Achterin
  • Ik ga nooit alleen met een taxi
  • Verschilt, ligt aan de omstandigheden (welke?)

0 stemmers

1 like

Op de bijrijdersstoel is unhinged

9 likes

Hahaha, ja ik heb dat volgens mij 1x gedaan maar vond dat zo ongemakkelijk. Maar nu zat ik dus net 2x achterin en zat met beide chauffeurs lekker te kletsen, maar dan voelt het opeens weer raar om achterin te zitten ofzo

1 like

Ik ben echt paranoïde en ik heb sowieso teveel films gekeken (als ik er serieus over nadenk weet ik ook wel dat niemand mij gaat kidnappen), maar als je achterin zit en je hebt een chauffeur met kwaad in de zin dan kun je niks doen, op de bijrijdersstoel kun je makkelijker de taxi uitkomen. Dus ik zit altijd voorin :see_no_evil:

1 like

De meeste Übers waar ik in zat hadden de bijrijdersstoel ook gewoon geblokkeerd (zo ver mogelijk naar voren bijv) dus volgens mij vinden de meesten het ook gewoon fijner als je achterin gaat zitten.

8 likes

Ik haaat het altijd zo als je achterin zit en de deuren automatisch op slot gaan. Schrik me dan altijd dood en ben vervolgens mega panisch op de route aan het letten en met iemand aan het appen etc. Snap echt niet dat je als taxi chauffeur denkt dat het chill is om die vergrendeling op automatisch te zetten :sweat_smile:

Bedoel ja, als je de deur dan opent dan kan dat gewoon. Maar als ze echt op slot gedaan worden dan niet. En je weet pas welke manier van vergrendeling/op slot het is als je probeert de deur open te doen en dus merkt of dat kan.

3 likes

Ik zou echt niet weten hoe je die automatische vergrendeling uit kan schakelen en sta daar ook niet zo bij stil, denk dat velen daar ook niet aan denken? Weet niet. Het maakt mij ook niet uit of de chauffeur een man of vrouw is ofzo.

Ik selecteer ook altijd de “quiet ride” optie bij lyft haha, sowieso totaal geen behoefte aan praten.

2 likes

Hahaha wat chill dit. Kinderen voor kinderen could neverrr

2 likes

Ik heb dit een keer meegemaakt toen ik als tiener een jaar lang elke dag met een taxi naar therapie moest :smiling_face_with_tear: en hij had de deur ook op slot gedaan dus ik kon vrij weinig doen inderdaad

Ik ga vaaaak met de uber want ben lui en drink graag :joy:. Maar ik ga eigenlijk altijd achterzin zitten. Zo “heurt” het toch? Ik ouwehoer altijd met de chauffeur.

Ben ook bang dat als ik voorin ga zitten ik aan al die knopjes wil zitten hahaha voor niemand leuk

2 likes