Stel je persoonlijke vraag #50

Voor mij voelt dat niet zo hoor, ik sta er denk ik hetzelfde in als jij! Ik ben op dat vlak een echte Rutger Bregman (sorry)

Hersenspinsel

Dat van mij gebeurde omdat die man een engerd was een kwetsbaar kind in mij zag en niet omdat ik de verkeerde stoel had gekozen of zo. Door zoals jij te denken laat ik me niet te veel leiden door true crime brein

en ik hou heel erg van kletsen met vreemden dus dat blijf ik graag doen

2 likes

Welke gebruik jij?

• :joy:
  • :rofl:

0 stemmers

Ik voel echt haat bij die onderste.

10 likes

Beide? :no_mouth:

22 likes

allebei niet, ik vind ze allebei heel erg naar

4 likes

Ben jij goed geholpen toen je naar de politie ging?

• Ja
  • De ene keer wel, de andere keer niet
  • Nee, ze deden niets
  • Nee ze deden wel iets, maar heeft niets geholpen
  • Ik heb nog zelf contact opgenomen met de politie voor iets

0 stemmers

1 like

Gelukkig niet veel voorgekomen
Maar 1x inbraakpoging meegemaakt waarbij de politie midden in de nacht langs kwam. Ons gekalmeerd en geholpen en de daders achtervolgd en opgepakt

3 likes

Ja dat is inderdaad wel het gebruik maar toen ging ik er weer over nadenken en toen vond ik het ook weer iets raars hebben ofzo. De bijrijdersstoel is de meest comfortabele stoel maar blijkbaar zitten we liever achterin omdat…ja snap als vrouw dat het minder prettig is, maar volgens mij is het gebruik om achterin te zitten niet alleen bij vrouwen.

1 like

ik heb 1x aangifte moeten doen omdat ik een man zag masturberen in de trein. ik had het noodnummer achteraf pas geappt omdat ik snel weg was gegaan en die stuurden me naar de politie. en toen heb ik zo’n formulier online ingevuld en werd ik eigenlijk meteen gebeld door een (mannelijke) agent die kwam checken of het goed met me ging en of ik hulp nodig had. dat verbaasde me toen echt heel erg.

4 likes

Wat hoor je dit toch vaak, de goorlappen
Zelf al zeker vier keer meegemaakt ook in verschillende periodes, ik voel me dan zelf ook vies ofzo

2 likes

Een date heeft ooit mijn ā€˜nee’ niet geaccepteerd en toen ik ze belde stonden ze er haast op dat ik aangifte kwam doen. Ze wilde ook allemaal testjes bij me afnemen (voor dna), hebben me doorgestuurd naar slachtofferhulp en ze hebben een afspraak bij het GGD gemaakt voor een soa test + hepatitis B vaccin. Ik denk niet dat ze het beter konden aanpakken.

Helaas was ik nogal angstig en heb ik het bij een melding gelaten en heb ik de aangifte niet doorgezet.

13 likes

Er lopen nog twee dingen maar voor mijn gevoel pakt de politie dat wel op, maar gaat gewoon heel langzaam en heb daar ook wel iets op aan te merken maar dat ligt meer aan het niet kunnen inzien van verschillende dossiers waardoor er niet goed gehandeld is. De verantwoordelijke (wijk)agent heeft zich er toen wel heel hard voor ingezet maar voor op dat moment niks en voor de rest ligt het nu bij het OM. De andere en eerste keer voelde ik mij niet goed geholpen maar weet ook niet of de politie daar wel meer had kunnen doen maar voelde mij daarna wel wanhopiger in plaats van geholpen en ik denk wel dat ze iets hadden kunnen doen aan het toenemen van die wanhopigheid.

beren-restaurants

• love it
  • kan ermee door
  • vind ik niks
  • ken ik niet/nooit geweest

0 stemmers

2 likes

Heel vroeger toen ik nog vlees at vond ik het kan ermee door, was okƩ prijs-kwaliteitverhouding en geschikt voor een grotere groep. Sinds ik geen vlees meer eet geen idee wat ik daar nog zou kunnen eten dus nee dank je.

3 likes

voor een tosti ofzo of iets met friet maar ben er al meer dan 2 jaar niet geweest denk ik

1 like

Enoge ervaringen zijn heeeeel traag, half uur gewacht op een flesje water

2 likes

1x gegeten en het was echt 3 uur voor sluitingstijd, maar ze gingen alle stoelen al op de onbezette tafels zetten. Voelde heel ongemakkelijk hahahahha

7 likes

ik kwam daar als kind toen alle restaurants nog een koddige eigen berenpersoonlijkheid hadden (bruintje beer, betty beer) en toen vond ik het superleuk
kom er inmiddels nooit meer maar denk er nog wel gezellig aan terug, was altijd hyped als we naar een ā€˜andere’ beer gingen enzo

12 likes

Salade geitenkaas natuurlijk

1 like

Me leven! Al mis ik wel de groente triangels van vroeger. :sob:

Bij een angstige situatie thuis heel goed geholpen, met een gestolen fiets waar we zelfs goede camerabeelden van hadden niet. Maarja, ik weet ook hoe lastig dat is in een grote stad.

2 likes