Hoe oud is de oudste vrouw op deze foto’s?
- 56
- 46
- 36
- 26
- 16
0 stemmers
Geboortejaar 1998!! Ze zijn alledrie Gen-Z
Hou op wat erg
NOOIT. Omg ik ben ouder
24, 25 en 26
Maar wel Brits haha
Mijn broertje uit 98 lijkt amper 12 vergeleken met deze vrouwen
Wie zijn ze?!
Waaaaaaaat
Nou misschien wat minder troep gebruiken, jeetje
Is het niet ook het resultaat van makeuptrends waarmee iedereen er exact hetzelfde uit komt te zien?
Ja zou ook kunnen, dat iedereen eruit ziet als dertig ongeacht de leeftijd en dat je dan bij zo’n vraag er dan automatisch vanuit gaat dat ze wel middelbaar zullen zijn
En heel veel bezoekjes aan de dokter
Ah ja gewoon uiterlijktrends dus. Ik zie het vaak niet echt wat wel en niet cosmetische ingrepen zijn, maar whyyyy echt zo saai dat iedereen er hetzelfde uit wil zien.
Op Twitter vragen ze een ban op alle fillers bij Love Island deelnemers. Ze zien er echt 55 uit.
Op bewegend beeld is het creepy
Zelfs ik ben ouder
Oké hier zou ik in elk geval wel gokken dat ze alledrie lipfillers hebben.
Maar volgens mij is er ook zo’n trend dat je lippenstift óver je lippen laat komen, zeg maar een stukje over die rand, de grens van waar het roze van je lip overgaat in je huidskleur? Waarom.
Lippen, wangen, kaak. En botox in het voorhoofd. En idd ook al jaren zonnebanken natuurlijk.
Ik heb alle 9 afleveringen die tot nu toe uitgezonden zijn gezien, maar ik weet dus nog steeds niet wie wie is van die onderste twee.
Eminem - Houdini
0 stemmers
ik scrolde er snel langs en dacht dat die onderste natasja froger was
misschien ben ik de enige die het ziet haha
Hou echt van dit soort spelletjes, voel me er altijd smoother door. Dat ene voorhoofdrimpeltje doet ineens weinig pijn meer
Echt afgrijselijk. Bij het 1e seizoen van Geordie shore is het direct al misgegaan. Iedereen heeft een verbouwde plastic kop. Lijkt me oprecht erg als je je eigen kind zich zo ziet toetakelen. Die eersten zoals Charlotte, Holly, niet normaal hoe vaak die onnodig onder het mes hebben gelegen. Compleet gestoord.